Hoi Spiri, deze tekening is voor jou.
Je voelde bescheiden aan, alsof je bijna niet durfde te vragen om een tekening en tijdens het tekenen begon het ook vrij stroef en terughoudend. Ik weet niet of jij echt zo bent, mss dat het een beetje loskomen is bij jou. Alsof je eerst de kat uit de boom kijkt voordat je ergens aan mee doet of aan toe geeft.
Wat me opviel aan je haar, is dat het gelaagd is, het werd getekend in lagen. Die gelaagdheid komt ook terug in het bergje dat naast jou ligt en ook in zekere mate bij de uitstraling van je zonnevlechtchakra. Als of jij dingen in fasen en in stapjes doet, maar ook dat jij meerdere laagjes van bescherming hebt in het algemeen. Mensen komen niet direct tot jouw kern als ze jou leren kennen. Dat gaat stap voor stap. De mensen die je echt helemaal toe laat, die draag jij wel een warm hart toe, maar zelfs die... ik denk dat zelfs die zich af en toe afvragen wat er zich in jouw afspeelt.
Je beide ogen zijn geopend en je bent goed gegrond, een realistische blik, en je laat je af en toe leiden door je gevoel en intuitie maar durft daar nog niet volledig op te gaan. Want je derde oog is een klein beetje open. Dit kan echter nog wel groeien, want aan de linker zijde van je hoofd staat een mooie bloem getekend die staat voor groei.
Over je andere chakra's kan ik niet zo veel zeggen die zien er allemaal goed uit, de zonnevlecht is wel iets speciaals, die straalt heel erg uit, maar tegelijk ontvangt die ook heel veel. Je bent sterk verbonden met de mensen om je heen. Het zonnevlecht chakra staat voor: Ik Kan. Dit is dus de wilskracht. Naast je staat nog geschreven in het oranje: Use your power of will!! Je hebt die kracht in je, je weet hoe je hem kunt hanteren en wanneer, dus doe dat ook, dat is de boodschap hier. Deze wilskracht betreft dus vooral het IK KAN gedeelte van de wilskracht.
Boven je hoofd is een bescherming van je kruinchakra getekend, de twee verticale lijnen zeg maar. Jouw bescherming is zodanig dat er ook wat dingen afketsen die mss wel voor jou bedoeld waren, of zijn. Dat zijn die inspiratie en ideeën bolletjes zeg maar die van boven naar beneden komen vallen. Je mag best die inspiratie en ideeën ontvangen, wees er niet bang voor, ook als ze negatief lijken. Zie het als mindfullness, het is er, het komt langs, je hoeft er niet persé iets mee te doen, maar ze allemaal eruit gooien is ook niet altijd goed voor je. Want sommige ideeën die je ontvangt, of uit het niets krijgt, hebben een bedoeling om van te leren of om over na te denken, of, om ze weer leren los te laten. Maar blokkering zou zonde zijn, want dan mis je ook de leuke, mooie en lieve gedachten. Dit is wel mijn interpretatie van dit stukje van de tekening hoor, mogelijk dat je zelf een nadere insteek hebt.
De pentagram erboven staat voor oude wijsheid, de wicca, of het alchemistische. Deze wijsheid kun je bij komen en gebruiken. Mogelijk doe je dat al bewust of onbewust.
De vogeltjes aan de linkerzijde zijn mensen die jou na staan in dit leven. Mogelijk je ouders of belangrijke vriendschappen of partner/kind. Zij zijn hier met liefde voor jou.
Aan de onderzijde van de tekening zie je een klein gezichtje getekend. Ik had de indruk dat dit iemand is die is overgegaan die jij goed kende... maar het kan ook je gids zijn. Al is dat eerste wel sterk in mijn gevoel. Ze staat een beetje voor jou, alsof ze je een weg wil laten zien.
Ga ik nu over naar de rechterkant van de tekening van boven naar beneden maar

Getal 4, staat voor een harde werker en iemand die graag in vrijheid wil kunnen zeggen wat je denkt. Je hebt een goed verantwoordelijkheidsgevoel en bent vrij stabiel. Een goede organisator en een trouwe medewerker, met veel vrienden. Soms ben je te toegeeflijk in relaties, waardoor je te veel op je neemt. Dit laatste is ook precies het spiraaltje op je linkerschouder

De mooie zon, staat voor levenskracht en levensvreugde.
Eronder een teken wat ik nog niet eerder heb doorgekregen maar wat ik wel herken. Het is een vierkant met er schuin overheen nog een vierkant. Dit is het teken van de nieuwe aarde, de nieuwe tijd. Ik denk dat jij speciaal daarvoor hier nu bent, om dit mee te maken en om jouw ziel in deze periode te laten groeien hier op aarde.
Op je hand een klein lief slakje, dat uit zijn huisje is gekropen en op jou hand op zijn gemak naar je kijkt. De slak staat bij mij voor een verlegen diertje dat de moed heeft om uit zijn huisje te voorschijn te komen en naar buiten te gaan. Zijn traagheid is daarbij geen probleem want hij beleeft daardoor alles zeer intensief. En als het ff te heftig wordt, dan kan hij altijd terug in zijn huisje... Een stukje zekerheid wil jij dus altijd wel hebben als het even kan. Jij bent niet iemand die in zeven sloten tegelijk zal lopen.
Er is een dolfijn getekend onderaan jouw linkermouw en er staat bij Dolphin love. Heb je iets met Dolfijnen? Zo vrij en vrolijk, zo anders dan de slak...? Veel tegenstelling hierin he. Je zorgt voor de slak en tegelijk verlang je naar de dolfijn, de vrijheid, het frivole en vrolijke.
Naast jou is een soort van bergje getekend met eronder de tekst: Growth 4th stage en ernaast staat ook nog: Coming up to magic. Het voelt alsof je op weg bent naar een sterke groei vanuit je zelf, het vierde stadium zegt mij niet zo heel veel en ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet. Ik ken wel de piramide van Maslow... en dan zou je in de fase van Erkenning komen. Best mooi want dan zit je heel dicht bij de top al van zelfontplooiing

Ik denk als je durft meer te vertrouwen op je intuitie en nog meer de ideeén en inspiraties die naar jou gezonden durft te volgen dat je die laatste stap naar zelfontplooiing kunt gaan maken, en dat je dan meer de dolfijn kunt zijn. En dat is de magie van het leven voor jou.
Lieve Spiri, dit was mijn reading voor jou, ik hoop dat je er iets mee kunt.
Liefs Cialara.