Nimueh84, deze is voor jou.
Nimueh, bij jou een kalme en rustige tekening, veel symmetrie en een hele rustige manier van tekenen, bedachtzaam, zoals ook de tekst onder jou geschreven wordt. Alsof je eerst nadenkt voordat je iets doet/zegt. Ik voel ook een grote mate van gecentreerdheid en geconcentreerd zijn bij jou. Stevig, rustig en geconcentreerd.
Ik kreeg al snel een yoga beeld van jou, kwam natuurlijk ook door de houding die je ziet op de tekening. Meditatie, Yoga, dt zijn denk ik ook dingen die voor jou belangrijk zijn. Daarmee samen ook zie ik een groot energie veld om je heen, het is die kathedraal achtige lijn aan beide kanten van jou. Dit is niet echt een bescherming als wel gewoon jouw energie, jouw licht denk ik.
Aan de boven zijde een wijde toeter waar jouw kruinchakra in aktief is. Deze toeter geeft aan hoe veel jij ontvangt, jouw rijkweidte zeg maar, van de cosmos en het goddelijke. Jouw kruinchakra is ook flink aktief wel. Onder het kruinchakra een driehoek met de punt naar beneden. Dit is een vrouwelijke energievorm, maar staat ook voor gevoeligheid en flexibiliteit. Via deze driehoek komt de energie, de informatie bij jou binnen. Het vloeit heel geleidelijk naar binnen als het ware. Ook binnen deze trechter is een appel en een lemniscaat. Het lemniscaat staat voor een heel goede bescherming maar ook voor oude wijsheid, waar jij gebruik van maakt. De appel is teken van vruchtbaar heid, van het hebben vervuld van hard werken en nu mogen plukken van de boom, de vruchten mogen plukken. heeft te maken met jouw ziel en haar ervaringen en gedane werk. De appel is ook vaak een link met Merlijn en met Alchemie.
Op je gezicht een oog. Het oog van Horus, het alziend oog, maar hier jouw derde oog. Ook weer die verwijzing naar oude kennis, net als de lemniscaat. Maar ook denk ik inwijdingen in vorige levens, initiaties in de kennis van de oude Egyptenaren vermoed ik, daarom ook die twee grote piramides bij jou op de achtergrond. Je ziet/ervaart heel veel buiten het normale. Dit kan zowel bewust als onbewust zijn, feit is wel dat jij durft te vertrouwen op je intuitie en die kalm en rustig volgt, wetende dat het vrijwel feilloos is.
Ook op je gezicht een klein zonnetje, als een clowntje die wel heeft.
Ik denk dat je mensen graag aan het lachen maakt, en ze blij ziet. het is gelinkt aan je mond, dus misschien maak je graag grapjes, of vertel je graag mooie verhalen ofzo.
Bij je keelchakra, die overigens mooi draait, zie ik aan beide kanten een soort van wolkjes, of watten. Het kwam op mij over als het zacht zijn, bloemrijk en wolkerig/wattig (zacht in gebruikte taal) praten.
Je hartchakra is mooi groen, en het grappige is dat er in het midden een soort van blauwgroen kwam, je spreekt vanuit je hart en vanuit liefde.
Er zijn twee borsten getekend, die staan voor vrouwelijkheid en moederlijke energie. Dit kan betekenen dat jij mensen verzorgt of graag vertroetelt en verzorgt. Ook op jouw linkerschouder is een roze spiraal getekend, ook dit staat voor zorgen voor mensen op een zachte tedere en moederlijke manier. Maar dit laatste kan ook betekene dat je zorgen hebt om iemand. Niet heel drukkend, maar ze zijn er wel.
Je zonnevlecht is ook goed, en straalt behoorlijk uit wel. Je bent krachtig en tegelijk open en ontvankelijk.
Je sacraalchakra (de oranje) is gewoon mooi getekend, maar ernaast aan beide zijden extra symbolen. Aan de linkerkant, het verleden, een driehoek met de punt naar boven die boven een driehoek met de punt naar beneden staat. Dit betekent zoiets als dat je vroeger je mannelijke energie boven de vrouwelijke stelde. Het sacraal chakra, gaat over emoties, gevoelens, sex, sensualiteit, maar ook over creatie, scheppende krachten. Nu en in de toekomst zul je meer het vrouwelijke, gevoelige, ontvangende en verzorgende principe hierin gaan ervaren en uitvoeren zeg maar.
Je wortelchakra is normaal, mooi groen zelfs, wat betekent dat je prima gegrond bent en stevig in je schoenen staat wel, of goed op aarde zit mss....
.
Je rechtervoet heeft een roze spiraal. Dit is de kant van het realistische, logische principe en heeft te maken met jou gronding op aarde, jouw basis. Alsof je voorzichtig deze kant van jou toelaat.
Je zit op blauwe lijnen, die vlak zijn. Een stroom van rustige communicatie waar jij op voert.
Aan je rechterhand zie je een groene spiraal, dit is de arm van het aardse en realistische, materiele. Je geeft hiermee en deelt met mensen. op je arm zie ik ook een klein rood rondje met uistralingsstreepjes. Heb je hier ergens pijn in je arm?
Aan je rechterzijde zie ik ook een groen gezicht/figuur dat zwaait. Mogelijk is dit een overleden persoon die dicht bij jou stond en je laat weten dat het er is. Het vogeltje is ook iemand die jou na staat, een ouder, partner of goede vriend/vriendin.
Aan de linkerzijde van jou, zie ik een oranje met groene bloem. Het oranje staat voor de creativiteit, het groen voor de natuur en liefde. Een bloem is het resultaat van hard werken en zorgen voor iets. Dus in de nabije toekomst zal iets tot bloei komen waar jij veel van jou creativiteit en liefde in hebt gestopt. Dit kan met je werk te maken hebben, of iets in het dagelijkse leven in een relatie of een creatief project dat je hebt gedaan.
De zon staat voor levenslust en de zin in het leven. Er staat bij Sunflower, bloem van de zon.
Ook getal 8 wordt genoemd, dit zit in jouw energie. Dit getal staat voor doorzettingsvermogen en geduld. Ook staat het voor dieper gelegen doelen die jij nastreeft zonder dat dat opvalt.
In jouw linkerhand is nog een roze spiraal te zien, ook weer heeft dit te maken met healing of met verzorging van anderen. Daar ligt jouw talent zo lijkt het.
Dit was de tekening met uitleg voor jou Nimueh.
Liefs Cialara.