Ik ben me er zeker van bewust dat ik mezelf heel makkelijk verlies in dingen, de tijd en wereld om me heen vergeet ik op zo'n moment totaal,
vandaar die vlinder denk ik
Het volledig loslaten en fladderen (kinder-vlinder noemde ze me vroeger wel eens
)
Waarschijnlijk heeft het te maken met ADD of indigo-mens zijn...
Voor mezelf heb ik het daar op af kunnen schuiven, en heb het op die manier leren accepteren
Toch weet ik mezelf weer terug op de aarde te zetten, met beide benen op de grond...
Na de buiten kant van jou, kwam er iets anders naar voren, en dat was jouw vrouwelijke sensuele kant,
die jij maskeert, verbergt onder die wijde jurk die je aanhebt bijna.
Het staat ook geschreven aan de zijkant; Masking your sensuality, please don't.
Jouw sensualiteit is een deel van je vrouwelijkheid en die mag er zijn Moonflowertje.
Dit klopt ook...
Op de 1 of andere manier ben ik in real life, best hard voor de buitenwereld...
Dit is echt een masker eigenlijk om mijn hart te kunnen beschermen tegen het verdriet
wat nogal parten heeft gespeeld in mijn leven...
Ik draag ook altijd zwarte kleding...
Nooit een soepjurk, hoor! haha
maar begrijp het symbolische wel, wat er mee bedoelt word...
... Ik verstop mezelf een beetje
Je staat op jouw pad en in de toekomst zul je een keuze moeten maken welke kant je op gaat.
Het lijkt wel een splitsing waar je naar toe gaat.
Op de splitsing staat een oranje spiraal met een blauw rondje eromheen.
Ik denk dat het hier gaat om ofwel een geliefde, ofwel iets wat met je werk te maken heeft.
Het gaat om iets creatiefs/scheppends/sacraal(sexueel mss) wat omgeven is door communicatie.
The time of choice comes.
Welke keuze je ook zult maken, ze zijn beiden goed hoor, dus maak je geen zorgen
Hier zit een stukje angst van mij...
veranderingen... al weet ik van mezelf dat ik altijd op mijn pootjes terecht zal komen...
Wel ben ik bezig om iets op te zetten op internet ( een soort kado -site)
Misschien heeft het daar iets mee te maken...
ik hoop het?
Ik zie bij jou een hartchakra met wat pijn in het verleden, maar pijn die wel geheeld is intussen,
want je hebt een roze omkadering bij je hart en op je jurk
(lijkt paars, maar dat is vertekend door de foto).
Bij jou is commmunicatie belangrijk, het keelchakra is best groot, maar er zit wel een soort van afsluitende cirkel omheen,
alsof je dat alleen binnen een bepaalde groep volledig kunt en daarbuiten wat meer moeite hebt?
Als je je nog wat meer op je gemak ermee wil voelen, kan zingen het stimuleren om je wat vrijer en losser te maken.
Dat zingen hoeft natuurlijk niet en plein publiek, kan ook gewoon thuis, mee met de radio zijn
Kan het zijn dat dit iets te maken heeft, met chronische hyperventilatie?
Ik kan me niet goed uiten, zegmaar
Ik weet een hoop dingen van mensen waar ik het niet mee eens ben...
toch houd ik mijn commentaar voor me... daardoor krop ik alles op...
daar komen nare problemen van ( weet ik uit ervaring)
Hier op merudi kan ik me wel uiten, omdat ik het idee heb, dat we allemaal elkaar wel een beetje (h)erkennen
Zingen is een hele goeie! Dit had ik een tijdje geleden al ontdekt
(ik kan zingen alleen het klinkt voor geen meter, haha)
Maar toch zing ik best veel, tijdens de huishoudelijke taken (mp3 spelertje)
Je hebt een oor met een groene spiraal erin, wat betekent dat jij heel goed kunt luisteren naar anderen,
en dat mensen graag hun verhaal bij jou doen.
Dit kan wel kloppen ja... Ik heb een hoop mensen om me heen ( tussen 20- 50jr)
Er komen een hoop mensen op visite om een praatje maken... die zeggen altijd dat ik me goed kan inleven
Ook kan ik door het verhaal wat hun vertellen, duidelijk de kern van het probleem terug spiegelen om het zo maar te zeggen
De andere chakra's zijn gewoon prachtig geopend en netjes op rij.
Boven je hoofd is van alles gaande nog.
Je hebt een goede bescherming rond je kruinchakra en er komt van alles naar beneden.
Allemaal inspiratie, ideeën en liefde komt er bij jou binnen van boven, het is een vrolijke boel om te zien wel.
Ik zie dit eerder als een soort van chaos...
Als ik inspiratie heb... komen er wel 10 dingen tegelijk binnen, die ik allemaal wil uitvoeren...
Dit is niet te doen, want ik heb daar geen ruimte voor...
Ik baal daar van... want uiteindelijk komt er niets van terecht
Wat mij opviel is het getal 2 en het symetrische in de tekening,
een zucht naar symetrie want die is er niet echt volledig zeg maar.
Alsof je zelf ook zoekt naar een balans en een goede verdeling van jouw aandacht.
Je wikt en weegt, wel niet, links rechts, licht donker, rood groen, hoog laag....
De dualiteit is bij jou ook nog duidelijk aanwezig en laat jou dansen als het waren.
Er valt door die dualiteit en door die keuzes ook zo veel te beleven.
Misschien is dit een 2 van 2 -strijd
het gevoel en mijn verstand
En ik wil wel... maar ik ben niet alleen...
Mijn vriend heeft een duidelijke uitgesproken mening... wat hij vind dat is zo...
het is zo moeilijk om hem duidelijk te maken dat ik ook mijn dingen heb, die ik wil doen!
kortom: ik wil van alles, alleen hij remt me een beetje soms
Je rechterhand heeft een oranje draaiend chakra erin, dit staat voor jouw creativiteit,
werken met je handen, dingen maken, creeeren.
In je linkerhand een groen spiraal die staat voor denk ik in jouw geval het schenken van liefde,
zorgen voor, en mss ook wel healing, want het straalt nogal uit.
mijn rechterhand kan ik wel beamen inderdaad... ik ben kunstenares!
Met mijn handen kan ik alles
maar over mijn linkerhand durf ik niet te zeggen dat ik hiermee kan healen...
als ik het zou kunnen had ik dat wel geweten...
Ik ben een klein beetje contact gestoord om het zo maar te zeggen
dit heeft te maken met mijn jeugd... waar ik eigenlijk niet zo veel troost of liefde heb gehad van mijn moeder
en stiefvader... daardoor vind ik het moeilijk om mensen aan te raken...
maar het is wel zo dat er soms wel eens mensen komen hier, die bijvoorbeeld rugpijn hebben...
het duurt hooguit een kwartier... dan voel ik ook de pijn opkomen...
en dan hebben ze er nog niets over gezegt
ik vraag dan: heb je zo'n last van je rug, waarop ze verwonderd opkijken en vragen: hoe weet je dat?
tja... ik voel dat...
Ik zou niet weten waarom mijn linkerhand de aandacht trekt op jou tekening
misschien moet ik hier nog ff over nadenken ( het zelf nog ontdekken
)
bedankt voor de mooie tekening
en de prachtige punten die je er uit wist te halen
ik vind het echt heel bijzonder...
een mooie gave !
groetjes moonflowertje