Daecca de tekening voor euh jullie, voor Harrie en Daecca. Op de voorgrond Harrie met beide voeten op de grond en erachter Daecca, duidelijk aanwezig, jou beschermend, met jou communicerent (de blauwe keelchakra's die verbonden zijn). In het verleden heeft hij nogal wat rommel bij jou weggehouden zo te zien. Dat is die wolk aan de linker kant waar zijn vleugel voor zit wel.
At some point I couldn't keep stuff from happening and so his memory is vague on some parts of his life. But that's okay, It made him stonger but his memories about some stuff were just too big. so a filter was set in place. That way, he could deal with it bit by bit instead of handling the pain all at once. People say someone only gets what he/she can handle? Biggest BS ever if you ask me.
De appeltjes zijn denk ik een symbool van Merlijn hier, alsof je met die energie iets hebt.
Met je rechter hand strooi je, je zaait eits. En het valt in vruchtbare grond wel, want het is groen omrand. Dit kan iets met werk te maken hebben, iets op materieel gebied wel. Alsof je bezig bent om iets op te bouwen, zodat je daar later de vruchten van kunt plukken. Het is niet maar één zaadje maar het zijn er meerderen, dus kan zijn dat je met meerdere dingen aan de slag bent om iets op te bouwen op materieel gebied. Kan studie zijn, of meerdere studie's, bijbaantjes, een stage plek enz.
Merlijn? Dat is nieuw voor mij, misschien iets uit een vorig leven dat ik zal moeten opzoeken. Mij werd bij zowel een Tarot legging als bij een Runenwerping verteld dat de groene man achter mij staat en dat ik meer met de natuur zou moeten doen. Momenteel ben ik bezig met talloze dingen uit te werken. Met school, werk, thuis, ouders, financien. Ik ben een grote schoonmaak aan het houden voor mijn toekomst.
Je hebt een enorme wilskracht en een zeer groot geopend derde chakra. Dat het zo open staat is waarschijnlijk lastig en daarom dat jij je hand erop houdt. Met het derde chakra, de zonnevlecht staan we in verbinding met de mensen en dieren om ons heen. We ontvangen ermee en zenden er mee uit. Onze gevoelens, onze gedachten etc. Sta jij zo open dat je altijd voelt wat anderen denken of voelen? Of heb jij dit bewust gesloten door je hand er als het ware voor te houden. Heb het gevoel dat het daar iets mee te maken heeft.
Het werkt bij mij vooral onbewust. "Iedere keer als ik die jongen wil gaan verbeteren draait hij net om en doet het zelf, altijd net op het punt dat ik iets wil doen of zeggen" zei een collega van me. Voor mij is dat meer dat ik me omdraai, weg wil lopen en dan het gevoel heb dat er toch iets niet helemaal klopt. Ik heb er jaren geleden mezelf voor geblokkeerd. Na 5 begravenissen werd me het voelen teveel en dus heb ik die deur gesloten. Langzaamaan filter ik dat zodat ik steeds meer kan handelen. Overigens heb ik laatst begravenis nr 19 meegemaakt, Het blijft moeilijk maar nu heb ik vooral mijn eigen emoties ipv die van iedereen om me heen.
Boven de kruin van Daecca is een enorme regenboog te zien, en boven die van jou een ja, wat is het, een soort van symmetrisch krabbeltje. HEt werd in twee delen getekend die symmetrisch van elkaar moesten zijn, zo voelde het. Jullie vormen bijna samen één kruin toeter om het zo maar te noemen. Daecca deelt zijn regenboog licht met jou en jij hebt de spiegeling voor hem en van hem, in het contact met de bron. Er staat boven geschreven synchroniteit en spiegel/mirror. Dus door met hem samen te werken/leven, ervaar jij meer synchroniteit, alsin dingen die wonderlijk op tijd lijken te komen en vaak bijzonder toeval dat je ervaart, wat jou verder helpt op jouw weg. Voor hem ben jij als het ware een spiegel, waar hij van kan leren ook. Het is dus een twee-weg, jullie helpen elkaar als het ware.
Dit is een klein beetje verbazingwekkend, aangezien in D's verhaal te lezen is dat we tweelingen waren in ons eerste leven, op die manier zou het inderdaad kunnen zijn dat we elkaar spiegelen. De ene hand wast de andere. "Every Teacher is a Student.
Aan de rechterzijde staan een grote zon, van de levenskracht en positiviteit. Eronder een pentagram, de oneindige knoop. Het is een sterk symbool wat vaak door de wicca gebruikt wordt. Het betekend zoiets als de vijf elementen, maar ook voor mij persoonlijk vaak iets met natuurgeneeskunde of liefde voor de natuur.
Wicca heb ik een heel sterke mening over die ik hier voor me zal houden. Maar het teken is ouder dan Wicca. En de elementen komen er inderdaad in voor. Zelf ben ik "Allergisch" voor het dragen van dit teken. Als ik het draag vreet het mijn energie. Er zijn gelukkig andere manieren en er is er Een die ik wel kan dragen maar die is van mijn Oma geweest.
Overigens gebruik ik de elementen op een wat andere manier.
The Green Man en het Alchemisme boeien mij sterk.
De engel in het water, voedt de bloem die eronder staat. De bloem is er eentje van vertrouwen en balans, die mag groeien. Ik denk dat dit iets is voor de toekomst. Dat jij op die vlakken mag groeien. Vanuit liefde zal deze gids/engel je helpen om dat te doen. Kan ook dat dit ook Daecca is overigens. Het water is gevoeligheid, gevoel, liefde, die mag je in balans brengen en vertrouwen op het leven hierbij.
In de bloem zie je ook nog een lemniscaat verwerkt, wat betekent dat dit iets is wat een terugkerend thema zal zijn.
Op de achtergrond staat een kerktoren met een zon erboven. Ik weet niet of je iets met de kerk hebt? Dit staat voor mij meer voor een soort van rustpunt, een zekerheid die je hebt, als een soort van veilig toevluchtsoord dat je hebt als het eens lastig is ergens mee.
Bij jou de getallen vier en vijf. Vier staat voor een hard werkend persoon, die wel houdt van vrijheid en kunnen zeggen wat je denkt. Stabiel en met gevoel voor verantwoordelijkheid.
Getal vijf staat voor iemand die intelligent is en goed kan communiceren. Pas wel op dat je niet te snel voorrang geeft aan je logica ipv aan je intuitie staat erbij, maar dat zit wel goed bij jou denk ik.
Je zou een prima organisator kunnen zijn
Dit was zo'n beetje wat ik er uit haal bij jou Harrie en Daecca.
Liefs Cialara.