Gil de tekening voor jou.
Er staat behoorlijk wat op bij jou, dus ik zal proberen om een globaal beeld van jou te scheppen van wat ik er uit haal.
Ik zie op de achtergrond wat bergen en een pad naar beneden, daarna aan de rechter achtergrond zijde een vlakte met stromend water. In het verleden heb je wat bergen, moeilijkheden gehad, maar de toekomst ziet er stralend uit nu, en het zal allemaal vloeiender gaan. Mountain behind staat er ook naast, want het ligt achter je nu.
Links van jou een aantal symbolen. Allereerst twee vogeltjes van twee personen die dicht bij jou staan. Mogelijk jouw ouders. Zij hebben invloed op jou, en ook hebben zij jou geholpen met jouw wilskracht vooral.
Ook staan er twee symbolen, het pentagram en een piramide. Beide staan voor zeker wijsheden die jij in je hebt en die jij hebt leren gebruiken. Ook deze wijsheid heeft jou sterker gemaakt, je wilskracht vergroot en is ook een deel van jouw kennis en begrip.
Dan daaronder nog wat vage dingetjes, ik denk dat die staan voor gebeurternissen waardoor jij zo gegroeid bent of moest groeien.
Alle bovenstaande symbooltjes, dus de vogeltjes, de pentagram, piramide en vage streepjes, zijn allemaal gelinkt aan jouw zonnevlecht dat gele spiraal, met die uitstraling naar beide kanten. Vandaar dat ik noem dat het daar in vloed op heeft of heeft gehad. Jouw zonnevlecht is namelijk heel actief en zeer krachtig maar ook hard nodig.
Op je rechter schouder zie jee oranje vleugel met een spiraal erop. Mogelijk dat je wat zorgen hebt aan de materiele zijde, financiele mogelijk. Maar die worden denk ik snel opgelost op een creatieve manier, wat ondersteund wordt van bovenaf. Mogelijk dat het als bij een soort van wonder opgelost wordt. Zo komt het op mij over.
Op de grond ligt een groot hart, en eronder geschreven 'Live on love, learn to enjoy'. Ik denk dat ze hiermee bedoelen dat je mss nog meer uit mag gaan van liefde in jouw leven, liefde als basis. Dit kan liefde voor jezelf zijn en ook reageren alsof de mensen vanuit liefde de dingen doen die ze doen.
Dan het midden. Bovenop jouw toeter boven je kruinchakra. Je hebt jezelf goed beschermd en er is veel actief bij jou. Je kruinchakra staat netjes open maar heeft nog wel een zeker bescherming omheen, dat zijn die vier streepjes zeg maar. Je laat niet alles binnen komen zo lijkt het. Als komt er wel veel van boven naar je toe. Je derde oog is ook mooi geopend, je durft je intuitie wel te volgen. Met je gewone ogen kijk j nog wel een beetje terug naar het verleden. Terwijl je gids nu naar de toekomst wijst, dat is die engel achter je met zijn gele vleugel. Hij straalt en wil je laten zien hoe mooi het is of wordt.
Je keel chakra en hartchakra, kan ik niet veel over zeggen, gewoon goed. Jouw wilskracht is ferm, maar had ik net al gezegd.
Je tweede chakra, van creativiteit en sexualiteit, is prima werkend. Je grondchakra, wortel chakra ook wel genoemd is wat aan de kleine kant, mag iets fermer worden mss. Er onder zie je ook twee groene slakjes. Het is alsof je wel gegrond bent, maar nog niet zeker, alsof je glibberig bent...onzeker ook. Slakjes hebben nogal eens de neiging om zich te verstoppen in hun huisje als iets of iemand te dichtbij komt wat ze niet goed kennen. Dat is ook een kwestie van jezelf veilig en sterk voelen. Niet iedereen bedoelt het kwaad, kijk maar de slakjes kunnen elkaar ook tegenkomen en dan gewoon spelen
Dat is ook gezegd eronder: Play en Trust. Dus speel en heb vertrouwen Gil.
Op jouw linkerhand een groene spiraal, dat is de spiraal van healing power. Reiki of magnetiseren, ofwel iets doen met je handen vanuit liefde om zo anderen te helpen is ook mogelijk dat jij daar talent voor hebt. Misschien ben je iemand die goed kan masseren?
Aan de rechterkant de toekomst kant twee hartjes. Ik weet niet of je nu een relatie hebt, maar in de toekomst zal die er zeker zijn en eentje die ook wederzijds veel liefde brengt. Future staat erbij geschreven.
Erboven nog een oranje zon. De zon staat voor levenskracht, en oranje staat voor creativiteit, goddelijke scheppingskrachten, sexualiteit.
Voor jou is getal 2 in jouw energie. Dit getal staat voor dualiteit, balans zoeken, twijfelen, maar ook samenwerking en liefde, twee-eenheid en vriendschap.
Dit was het zover.
liefs Cialara.