HEY HEY,
ik weet dat het lang geduurd heeft dit heeft zo zijn redenen
(zie pb)
maar bijdeze de reactie
Kaatje, ik heb voor jou het orakel zojuist gelegd.
Je persoonlijke steen werd een Aquamarijn. Een zachte steen die staat voor communicatie en het graag in gezelschap van anderen verkeren. Je hebt graag veel mensen om je heen en je praat graag maar luisteren kun je ook heel goed.
KLOPT, AL MOET HET ME NIET TE DRUK WORDEN (DUS TEVEEL MENSEN) DAN GA IK ME JUIST ERAAN STOREN
Je persoonlijke steen had ik in eerste instantie in het midden neergelegde, maar die werd verschoven richting je werk en financiele lijn, waarmee werd aangegeven dat jouw focus daar op dit moment het meest bij ligt.
KLOPT HELEMAAL DAT IK DAAR NU HET MEESTE MEE BEZIG BEN.
Op de lijn van je werk/carrière kwam een groene aventurijn. Dit is een steen die aangeeft dat je goed op de details moet letten op je werk. De vreugde zit in kleine dingen, kleine gebeurtenissen, die als sterretjes aan de hemel stralen. Net als de kleine glinstertjes in deze steen aangeven. Haal jij ook je voldoening uit die kleine dingen?
IK HAAL HEEL VEEL UIT KLEINE DINGEN “HET ZIJN DE KLEINE DINGEN DIE HET DOEN” MAAR IK ZAG GEEN VOLDOENING MEER IN HET WERK (DIT KOMT DOOR OMSTANDIGHEDEN)
Tegen je persoonlijke steen aan en op de lijn van financien en relaties aan kwam een Amethist te liggen. Deze steen staat voor een nuchtere blik op de zaken. In dit geval dus is het nodig om realistisch naar je financiele situatie te kijken. Het is nu niet de tijd om uit te spatten in uitbundig shoppen zullen we maar zeggen. Enige discipline is vereist en een overweging van je uitgaven voordat je ze doet is belangrijk. Ook de lijn van relaties wordt licht aangeraakt door deze steen, het kan betekenen dat je ook je zakelijke relaties met enige zakelijkheid moet benaderen. (denk aan je werk, of je bank of verzekering enz.)
DIT HERKEN IK (NOG) NIET ECHT HET KAN NATUURLIJK OOK WEL KOMEN - OP FINANCEEL GEBIED…DIT HEB IK NL ZEER GOED ONDER CONTROLLE OF JE ZOU AL DE AANSCHAF VAN ONZE NIEUWE AUTO MOETEN BEDOELEN DIE WE DOOR OMSTANDIG HEDEN MOESTEN KOPEN (OUDE AUTO KAPOT
)
WAT BETREFT WERK ZAKELIJK BENADEREN NA DAT KAN KLOPPEN
Verder op je relatielijn lag nog wel een mooie grote Rozenkwarts. Ik vermoed dat deze steen meer voor je persoonlijke relaties staat. De Rozenkwarts is een meer liefdevolle steen, die aangeeft waar je passie en je voorkeur ligt. Dit is wat je hart blij maakt, en in dit geval gaat het om een relatie. Toch is het misschien wel verstandig om ook in die relatie enige nuchterheid en realiteitszin te bewaren, want de Amethist heeft toch ook daar enige invloed.
WAT BETREFT DE ROZENKWARTS DEZE DRAAG IK VEEL BIJ ME (HEB ER EEN BOL VAN, WAARIN ZWARTE PUNTJES ONTSTAAN IN EEN HART VORM ECHT APART) NUCHTERHEID IS BINNEN ONZE RELATIE ALTIJD GEWEEST WE ZIJN NL ZEER DIRECT EN OPEN NAAR ELKAAR EN ZEGGEN PRECIES WAAR HET OP STAAT.
Op je emotionele lijn ligt een melkkwarts. Deze steen geeft aan dat er op emotioneel vlak nog enige onduidelijkheid is. Er is iets gaande wat jou nog niet geheel helder is en tot die tijd kun je beter geen besluiten nemen over dat emotionele onderwerp. Soms hebben zaken gewoon ook tijd nodig om tot wasdom te komen, zo ook je gevoelens en emoties. Tot die tijd kun je het beste geduldig zijn.
DIT KLOPT HELEMAAL, IK ZAL ER VERDER NIET OP INGAAN HEB IK JE AL VIA BP LATEN WETEN
Op je spirituele lijn ligt een Tijgeroog. Deze steen staat voor het gezamelijk toewerken naar een gemeenschappelijk doel. Dat is wat jouw spirituele gedachten gang nu is. Samen met anderen werken aan iets wat in jouw gevoel belangrijk is voor veel mensen. Het is een heel positieve steen, die ook aangeeft, dat datgene wat je voor ogen hebt grote kans heeft om te slagen.
KLOPT IK BEN MOMENTEEL HEEL VEEL MET HET SPIRITUELE BEZIG, EN HEB ZELFS CONTACT NU MET MIJN DOCHTERJE (HEB EEN MK 5 JAAR GELEDEN GEHAD
) EN IK VOEL HAAR NU ECT…. DIT ALLEMAAL DOORDAT IK SAMEN MET EEN VRIENDIN HEEL ERG BEZIG BEN MET HET SPITITUELE
Op je individuele lijn ligt dan nog een rode Granaat. De Granaat is een keiharde krachtige passionele steen. Soms zo passioneel dat de vonken er vanaf vliegen als hij naast andere stenen ligt, dat is in dit geval niet zo. Het is een vitaliserende kracht op dit moment en ik vermoed dat die het samenwerken nogal beinvloed op de spirituele lijn. Je bent individueel bezig met iets wat jouw passie is en waar je je met hart en ziel in zou willen gooien. echter je financiele situatie zegt dat je enigszins realistisch moet blijven.
JA HELEMAAL WAAR
Opvallend is dat je individuele lijn met de granaat, recht tegenover je carrière staat met de gematigde groene aventurijn. Ik voel daar enige spanning tussen. Daardoor ben je wat in het ongewisse wat je ervan moet denken, waar de melkkwarts dan weer voor staat, die zegt dat je geduld moet hebben. Mogelijk dat je door samenwerking met anderen op het vlak van je passie verder komt en de boel zodanig kan vitaliseren dat het gaat lopen, en er meer evenwicht komt in het geheel.
DIT ZOU BEST WEL EENS KUNNEN KLOPPEN, IK HOOP DAT INEENS ALLE PUZZEL STUKJES IN ELKAAR ZULLEN VALLEN
HEEL ERG BEDANKT VOOR DE LEGGING, SORRY DAT HET ZO LANG DUURDE VOORDAT JE ANTWOORD KREEG. DIT KWAM DOOR OMSTANDIG HEDEN.
LIEFS KAATJE
Dit was wat ik er uit haal op dit moment.
Cialara.