Moonflowertje, voor jou het orakel gedaan
Jouw persoonlijke steen is een Robijn en ligt in je kern tegen je relatielijn aan, waar je vraag ook over ging.
De Robijn is een bijzondere steen wel, heel mooi rood en warm, en aards, maar ook heel sterk en krachtig. Een robijnpersoonlijkheid is open, warm, vriendelijk en vol vertrouwen. Deze persoon is van nature een leider die zich verantwoordelijk voelt voor anderen. Wat in dit geval ook betekent dat jij de natuurlijke leider bent van jouw leven en in jouw relatie, maar daarbij voel je je dus ook verantwoordelijk voor die ander in jouw relatie(s).
Direct naast de Robijn op de lijn van Emoties, kwam een Sneeuwvlok Obsidiaan terecht. Deze steen duidt hiermee aan dat er veel emoties, heftige emoties zijn, en nogal eens botsingen. Vooral op emotioneel vlak en die raken de relatie nogal. Echter ook op je lijn van je relatie viel een melkkwarts, die aangeeft dat het nog niet helder is, en dat je nog geen overhaaste beslissingen moet nemen op dit moment. In de toekomst zullen dingen duidelijker worden en kun je met behulp van je ration en je gevoel samen een verstandig besluit nemen.
Er is nog een steen die invloed heeft en dat is een lepidoliet. Deze ligt bij jou tussen het individuele vlak en je emotionele vlak. Er is iets uit het verleden dat nu nog steeds van invloed is op jou en jouw huidige opstelling en emoties beinvloed. Als je weet welke gebeurtenis of persoon of situatie dat is geweest, zou je eens kunnen bekijken wat dat met jouw huidige situatie te maken heeft. Dit is namelijk jouw leerproces. Ook dat wordt aangegeven door een andere steen weer, namelijk de Lapis Lazulie die in je kern op je Individuele en Spirituele lijn viel, voornamelijk echter je individuele lijn. Deze steen geeft namelijk aan dat je nu in een leerproces zit, als in een studie. Dat je de waarheid moet achterhalen en open en eerlijk naar jezelf moet zijn. Je maakt een persoonlijke groei door nu en leert hier heel veel van. Door te bekijken hoe de gebeurtenis of persoon uit je verleden jou nu nog beinvloed, kun je misschien ook onderkennen, dat dat verleden is en nu niet speelt, dat het nu wellicht anders is en een andere situatie is met andere personen. Daarom ook dat de melkkwarts aangeeft dat je pas een beslissing kunt nemen als je door dit proces van lering heen bent, je begrijpt hoe het op dit moment werkelijk zit.
Jouw intellect speelt hier ook een rol in. Er viel een Rode Jaspis op je intelligentie lijn. Je bent intelligent genoeg om te onderkennen hoe de situatie is en hebt een stevige en stabiele basis voor jezelf op dit vlak. Je laat je niet gek maken, is wat ik hieruit opmaak.
Mijn advies dus voor nu is dat je het nog eens voor jezelf op een rijtje zet, het helder maakt, dat je ook terugkijkt naar wat er speelt nu, en wat er uit het verleden jou nog beinvloed en je blik vertroebelen kan. Wellicht kun je de botsingen vanuit je emoties verklaren als je weet hoe je bent beinvloed door bepaalde zaken, of hoe jou partner is beinvloed en zijn verleden nog meespeelt in het nu. Julliebeiden leren hier van en het kan onzekerheden en onduidelijkheden wegnemen, waardoor jullie ofwel dichter bij elkaar komen weer, ofwel besluiten dat het verstandiger is ieder zijn weg te gaan.
Ik hoop je hiermee een stukje op weg te hebben geholpen.
Liefs van mij en een knuffel
Cialara.
De foto zal ik later hier nog onder zetten