Jouw Persoonlijke steen is de Sugilliet.
Je wil graag laten zien dat je je leven leeft volgens jouw eigen idealen. Je bent een gevoelig en spiritueel persoon maar soms heb je moeite met de dagelijkse sociale omgang met anderen. Ik heb deze steen in je kern gelegd om te beginnen, want het gaat duidelijk om jouw wens om te leven volgens je idealen, zodat je in je kern kunt blijven. Je werk is daar dus een belangrijk element in. De grootste uitdaging daarin, is dat je wel eens moeite hebt om het vol te houden in deze moderne tijden je spirituele zelf te blijven erkennen en te volgen.
---------------------------------------------------------------
Klopt helemaal ik ben inderdaad een gevoelig en spiritueel persoon en ik heb zeker moeite met sociale contacten vroeger was dat veel erger nu al een stuk minder mijn werk is idd een belangrijke kern daar in ja ook dat spirituele klopt ja
---------------------------------------------------------------
De eerstvolgende steen die daarna kwam, was een Citrien op je carrière lijn. Het is een grote Citrien en ik legde hem wat verder van je kern vandaan. Wat betekent dat de energie ervan wat verder in de tijd zal spelen.
De citrien staat voor zon en zonnevlecht, helderheid over zaken die zullen komen en gebeuren. Een hele positieve steen wel. Deze steen geeft je zelfvertrouwen en versterkt je wil om te slagen. Het brengt ook samen, je idealen en de praktijk kunnen samen komen. De energie is heel krachtig en trekt hard aan je, wat ik op zich heel positief vind.
------------------------------------------------------
Dat zal ik heel hard nodig gaan hebben
--------------------------------------------------------
De eerste steen daarna was een Zonnesteen, die kwam ook op je Carrière lijn maar heel dicht bij je kern, en die speelt dus vooral op dit moment.
Zonnesteen is ook een hele mooie zachte en warme steen. Ook deze steen versterkt je zonnevlecht chakra en daarmee dus je wilskracht. Tevens staat het voor een optimistische houding en vertrouwen in je eigen kunnen. Samen met de Citrien, is dit dus een zeer positieve ligging, ze versterken elkaar en laten zien dat je op het gebied van je werk helemaal goed zit volgens mij. Laat het hoofd niet hangen, maar vertrouw op je zelf en op je kunnen.
------------------------------------------------------------
Ik ben inderdaad heel wilskrachtig optimistisch en het vertrouwen komt ook steeds meer.
----------------------------------------------------
Dan kwam er een Rutielkwarts op het vlak van gezondheid. Mogelijk dat dit te maken heeft met het gezondheidsaspect van je werk.
Rutielkwarts is een nogal verwarrend element. Het is een steen met veel kleine insluitingen die alle kanten opgaan. Dit geeft aan dat er teveel verschillende dingen zijn en dat je je niet echt op één ding focust met betrekking tot het gezondheidsaspect van je werk. Dit kan betekenen dat je misschien wat meer moet verdiepen in bepaalde produkten of om je meer te concentreren op één aspect ervan. Kan echter ook met je persoonlijke gezondheid te maken hebben. Zijn er veel kleine kwaaltjes en weet je niet precies waar het vandaan komt? Zoek dan naar de oorzaak en focus je op genezing ervan. Je kunt het ook positiever bekijken, dat er heel veel gezondheidsaspecten samenkomen in jouw werk en dat je die allemaal kunt combineren, maar dat dat ook veel van je vraagt. Deze steen zal je de energie geven om daar in te slagen en om die verschillende kennis en acties voor je samen te brengen.
------------------------------------------------------
Soms heb ik weleens van die dingen ja maar de tuinen is eigenlijk ook een gezondsheidswinkel met thee vitamine etc maar ook verzorgingsproducten etc dus dat is een hele hoop bij elkaar er komt zoveel op je af dat je je niet op een ding kan concentreren inderdaad met de opleiding is dat ook zo tot product adviseur er komt heel veel op je af en slagen is altijd goed
--------------------------------------------------------------
De Rozenkwarts kwam op je financiele lijn terecht, ietsjes van je kern af.
Rozenkwarts geeft aan dat je datgene krijgt wat je wenst, waar je passie ligt en waarin je gelooft. Het is je sterkste en tevens gevoeligste kant. In plaats van financien kun je het ook zien als beloning voor wat je doet. Dat is niet alleen in geld uit te drukken uiteindelijk. Je zult worden gesteund is de boodschap die ik hier eerder uit krijg. Vanwege je inzet en je houding zal men je belonen met steun en vriendschap.
-----------------------------------------------------
die steun kan ik wel effe gebruiken op het moment. Weet je het is dat ik geld nodig heb om te overleven maar eigenlijk ben ik niet zo met geld maar meer met er voor mensen zijn
----------------------------------------------------------
Als laatste de Rode Jaspis, die kwam op je relatielijn terecht, ook ietsjes van je kern af.
Rode Jaspis staat voor het aardse, voor je wortels. Je relaties op werkgebied zullen goed gegrond zijn en stevig verankert worden. Er is geen schijn, want de jaspis is niet weerkaatsend ofwel geen spiegel of bedrog. Wat je ziet is wat je krijgt met de mensen waar je mee werkt. Ga er op een nuchtere manier mee om wat er ook gebeurt, en wees jezelf en volg je intuitie. Daarmee zul je je zelfvertrouwen verankeren en je weg vinden in je loopbaan
--------------------------------------------------------------
Mooie afsluiten meis
Dank je wel voor dit mooie orakel
Liefs Moon