L'Arbe de vie, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd.
Je persoonlijke steen die ik heb uitgependeld is de Blauwe Band Agaat.
Je bent een dromer en een goed luisteraar, communicatief heel sterk, juist door het luisteren. Je houdt je het liefst bezig met immateriele zaken.
Deze steen viel niet in je kern maar net naast je individuele lijn en verwijst licht naar je spirituele lijn.
Ik vermoed dat dit duidt op een innige communicatie met jezelf die nodig is of al aan de gang is. Dat je op die manier je zelf kunt gaan begrijpen. Ik hoor ook dat het te maken heeft met de communicatie met je hart, met je ziel. Daarnaast kun je in die communicatie met je zelf ook hulp krijgen vanuit onverwachte hoek, misschien dat je via een gids op dingen gewezen wordt die voor jou belangrijk zijn. Probeer eens het Latifa gebed als je dat ergens kunt vinden. Luisteren naar jezelf en je eigen lichaam is van belang voor jou.
Op je lijn van spiritualiteit viel een Celestiet. Dubbele spiritualiteit dus, want de Celestiet is een engelensteen. Een zachte en heldere steen, kwetsbaar ook. Hij viel vrij dicht bij je kern en heel mooi op de lijn. Een prachtige ligging voor zo'n steen dus.
De steen geeft aan dat je in rust kunt herstellen en dat je gesteund zult worden door je omgeving. Dus een vrij positieve steen wel.
In je kern viel een Topaas
Topaas is een hele krachtige en heldere steen. GOed voor het concentreren en richten van je energie, in dit geval op jezelf. Ze biedt stabiliteit en evenwicht en haalt negatieve emoties weg. De Topaas is ook een leiderssteen, neem de leiding in je eigen proces, maar accepteer wel de hulp van de mensen die je nodig hebt, want je hoeft het niet helemaal alleen te doen.
Mosagaat viel op je lijn van relaties.
Mosagaat wil meestal zeggen dat je de ruimte op moet zoeken, soms fysiek in de natuur, maar in relaties kan dat ook het geval zijn. Door even wat afstand te nemen, kun je je relaties eens wat beter onder de loep nemen. En dan kan blijken dat een probleem soms lang niet zo belangrijk is als de relatie zelf. Als je duidelijk voor ogen hebt wat er speelt, dan zijn kleine problemen soms geen obstakel meer. Openheid en eerlijkheid zijn belangrijk in al je relaties.
Vlak bij je carrière lijn viel een Carneool.
Carneool is een mooie positieve steen, die vaak staat voor veel creativiteit. Hij viel echter niet geheel netjes op de lijn maar er een eindje vandaan. Kan zijn dat je werk niet helemaal voldoet aan jouw behoefte aan creativiteit op dit moment. Carneool wijst ook op levenslust, geluk, plezier en harmonie. Is dat er wel voldoende in je werk? Of is het andersom en kun je door je werk weer op te pikken misschien weer meer in harmonie komen? Misschien meot je wat flexibeler zijn op dit gebied, het kan zijn dat je anders juist last krijgt van stress en stagnatie. Dus het is wel zaak dat je even onder loep neemt hoe je met je werk in contact staat. Niet zozeer wat betreft collega's enzo, maar meer in wat je doet en op welke wijze je dat doet.
Dit was het orakel voor jou L'Arbe de Vie.