@ Heidelroos,
Uriel, engel van vuur en alchemie,uranus en het vlammend oranje licht.
de kaart van transformatie,vrijheid en creativiteit.
uriel brangt de vlam van de alchemie die u in staat stelt om uzelf met het element vuur te transformeren.Als u deze kaart hebt getrokken,hebt u situaties in uzelf opgesloten die berouw of vergiffenis vragen,of moet uw fysieke omstandigheden zien te overwinnen.
op dit moment hebt u misschien een gevoel van verstikking in uw leven.
Uriel brengt verlossing via het helende element vuur en zijn ambersteen{kracht van 1000 zonnen},die u helpen uw ongebruikte potentieel te vinden.
hij kan ook behulpzaam zijn bij de transformatie van iemand van wie u houdt en die hulp nodig heeft.
net als water heeft vuur veel aspecten.
vuur kan zich manifesteren als de brute kracht van bliksem of een bosbrand,maar wanneer het in toom wordt gehouden, is het een verwarmend haardvuur.
vuur is ook de vlam van de offerkaars die gebeden en gedachten naar de engelen stuurt. visualiseer de kaarsvlam en breng de kaars vervolgens in de energiemeridiaan, waarmee u de blokkeringen wegbrand en ieder chakra zuivert. verlos uzelf van het verleden. voel hoe oude denkpatronen worden verwijderd. vraag Uriel om de oranje en gele kleuren van de vlam te laten doordringen tot uw heiligbeen- en zonnevlechtchakra, teneinde de vonk van nieuwe ideee, vreugde en creativiteit-die uw toekomst zullen verlichten- te laten overspringen.
Zoals je ziet Heidel heb ik weer Uriël voor je getrokken, met pendel jawel en op zijn rug dus het kan niet anders dat dit echt de kaart van jou is.
Grappig, ik stond onder de douche te bedenken welke voor jou zou zijn en ik zag gelijk grote zonnebloemen, oranje en geel dus..
xx Karin