Origineel bericht van: Karin
Hi eiland-dame,
Bergkristal mag best in de zon hoor! Die hoef je niet te reinigen hé, die reinigt zich zelf al zal deze een douche ook niet versmaden, kijk wel uit dat je niet uitglijdt over je steentjes!
Een steen die dof is kan erg vervuild zijn, je kan het steentje eventueel ook laten onladen in de Aarde, laat hem twee dagen zitten en spoel hem dan af en leg hem dan in de zon of maanlicht.
Let wel op het materiaal van de steen, sommigen kunnen niet tegen water!
Gaaf kaartje! Als je iets met dolfijnen hebt is de Larimar (dolfijnsteen) misschien ook wel een hele mooie!
Bergkristal mag best in de zon hoor! Die hoef je niet te reinigen hé, die reinigt zich zelf al zal deze een douche ook niet versmaden, kijk wel uit dat je niet uitglijdt over je steentjes!
Een steen die dof is kan erg vervuild zijn, je kan het steentje eventueel ook laten onladen in de Aarde, laat hem twee dagen zitten en spoel hem dan af en leg hem dan in de zon of maanlicht.
Let wel op het materiaal van de steen, sommigen kunnen niet tegen water!
Gaaf kaartje! Als je iets met dolfijnen hebt is de Larimar (dolfijnsteen) misschien ook wel een hele mooie!
Hey Karin
Kan mn bergkristal niet vinden dus zal ik die als ik in Nederland ben even moeten kopen maar wie weet duikt hij nog op!
Heb mn rozenkwarts mee onder de douche genomen en hij zit in mijn beha, onder mn borst. Hij is wat groot hahahaha
Heb gisteren dolfijnen gezien toen ik aan het zeilen was. Zo gaaf!!! Maar die steen zal ik dan ook in NL kopen. Vertrek 15 juni voor 6 weekjes naar Nederland.. Heb er zo'n zin in!
Nou zeg! Zit ik net te kijken naar de Larimar crystal. Denk je dan! Komt alleen in de Caribbean voor! Bijzonder!
Zal alleen naar de Dominicaanse Republiek moeten of de Bahamas hihi ook niet echt erg maar nu even niet.
Denk dat ik het hier wel ergens kan vinden. Moet even goed nadenken en dan komt de ingeving wel waar ik het hier op het eiland moet zoeken.
Liefs en dank je wel!