De hele dag creatief geweest! Vanmorgen tot een uur of één aan een dromenvanger gewerkt, gebroken wit met roze: hij is zo mooi geworden!
Vanmiddag alweer in de tuin aan de slag: het allerlaatste blad opgeveegd. Nooit eerder was ik zo laat in het opruimen van die zooi. En twee hele leuke, of eigenlijk drie hele leuke dingen: ik heb de picknicktafel verplaatst! En afgeschrobt met biotex, want hij was een beetje groen. Vervolgens ging ik een beetje bijkomen onder ons 'nieuwe' afdakje: zie ik, onder de dakpannen, een vrouwtje Merel in een nest zitten, heel stilletjes! Dat hebben ze ontzettend snel gebouwd. Ze heeft absoluut eitjes, anders was ze er wel afgegaan. En links heb ik nog een huisje staan, met aan de voor- en achterkant een nestkast: zit er aan de achterkant een paartje Boomklevers in! Hevig kloppen met de snavel, en slepen met rommel. Zo leuk! Onkruid doodgespoten, nog meer geveegd, en vooral heerlijk genieten. Gelukkig dat dat weer lukt.
Verder hangt er in een boom op zo'n vijf meter hoogte nog een bosuilenkast en ik meen vannacht een bekend geluid te hebben gehoord in de lucht. Ik hoop niet dat dat suggestief was...
Ik wilde maar dat ik in ieder nestkast een camera had hangen, maar dan zat ik alleen nog maar achter de pc om mee te kijken, ipv in de tuin!
Zometeen chinees halen en verder helemaal niks!