Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mrt 26 '09
Sorry Nims :3

Ik baal een beetje. Heb een foutje gemaakt in het overteken van iets in mijn werkstuk voor 3D... Nu moet ik krassen. Snot.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '09
Ja ctrl-z zit niet op het echte papier. Ik voel me daarentegen niet verkeerd aangezien ik de oorzaak van een probleem waar ik sinds vorige week vrijdag al naar het zoeken was heb kunnen vinden en oplossen laugh. Kan ik me weer richten op alle andere problemen die ik voor mijn kiezen krijg wink.
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Ik voel me vandaag wel oké.
Heb een redelijk goeie dag vandaag. Deze nacht bijzonder goed geslapen (misschien komt dat wel door die Reiki behandeling).
Om 9u30 opgestaan, een beetje opgeruimd hier. En dan heb ik bezoek gehad, en hebben we een beetje gepraat, gegeten, en spelletjes gespeeld met de Wii.

Hier bij ons aan de kust, is het echt koud buiten, en er staan stevige winden.
admin
admin mrt 26 '09
Een goede nachtrust is een van de meest opvallende gevolgen van een reiki behandeling. Heb nog nooit gehoord dat na een reiki behandeling iemand een slechte nacht heeft gehad.....

Ik denk dat inmiddels een aantal forumleden dat kunnen bevestigen.... smile
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Hier is het weer ook niet goed hoor. Regenbuien en rukwinden. Brrr

Ik heb ook enorm goed geslapen. smileGing er ook pas rond half 10 uit, wat laat is voor mijn doen.
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Dan zou ik beter elke dag Reiki krijgen.

Het doet toch eens deugd, om lekker te kunnen slapen!
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Wel, als je je beter voelt, slaap je ook beter natuurlijk. smile
gast
gast mrt 26 '09
Ik heb nooit zoveel problemen gehad om goed te slapen. Behalve de laatste paar nachten. Steeds midden in de nacht klaar wakker. Sliep gelukkig wel weer in.
Verder voel ik me prima, maar niet zo de behoefte om veel te kletsen met mensen, dus was ik wat stilletjes. Vanmorgen gekeramiekt. Ik sta steeds weer versteld van mijn eigen creativiteit. Kon vandaag alleen wel moeilijk iets verzinnen om op een waterkarafje te schilderen. Had even geen zin in bloemetjes, dus zijn het 2 vissen een zeepaardje en een schildpad geworden die zwemmen door koraal, zeeplanten en sponzen. Moet toch wat wink
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Klinkt leuk :3

Ik slaap meestal niet zo vast, wordt altijd wel 4 of 5 keer wakker. Maar vannacht dus lekker maar 1 keer.

Nu voel ik me alleen een beetje like ^&$$%&@#!#^ ...omdat een vriendin een JAAR geleden mijn tekenmap heeft geleend, en me vandaag doodleuk komt melden dat ze hem kwijt is. Like.. aardig.
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Quote:
omdat een vriendin een JAAR geleden mijn tekenmap heeft geleend, en me vandaag doodleuk komt melden dat ze hem kwijt is.


Ja dat is niet leuk natuurlijk, en zaten er waardevolle stukken in?
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Nee, het is gewoon een map die ze wilde lenen. Maar ik kan er zo pissed om worden als mensen iets lenen en niet terug geven. Of het kwijt maken.
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Ja dat begrijp ik, ik kan het ook niet echt verdragen, als ik iets uitleen en het beschadigd of helemaal niet terugkrijg.
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ja, natuurlijk kan het gebeuren, maar dat ding heeft A2 of A1 formaat... vet groot dus. En het is een jaar geleden.
Maryssa
Maryssa mrt 26 '09
Dat is inderdaad niet leuk als je iets uitleent en je het niet meer terug krijgt.

Vandaag was een ontspannen dag al voel ik me wel moe. Maar dat heeft met slecht slapen en veel dromen te maken. Boodschappen gedaan bij Lidl, een mooi boek gelezen over dimensies en uittredingen, verliefd gechat met mijn vriend op MSN en nu op de bank met kaarsen en wierook aan. Ja het was wel een aardige dag ondanks het rotweer smile
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Dat klinkt als een heerlijk dagje. tongueIk zie mijn vriendin gelukkig morgen weer. Maar ik heb niet zo veel zin in mijn docent morgen ochtend. Hij is een beetje vaag en beledigend.
Helma
Helma mrt 26 '09
Vraag ik me wel af hoe iemand in hemelsnaam een zo grote map kwijt kan raken! Heeft ze knap gedaan.

En ik voel me toppie vandaag! Had een lijstje gemaakt van dingen die perse moesten:

- ziekenfonds bellen
- stofzuigen
- benedenverdieping opruimen blush

en dingen die ik eventueel wilde doen als er tijd overbleef:

- verder met de dromenvanger
- boodschappen Lidl
- mijn bed verschonen

En het is allemaal gelukt! En dat naast een morgen hard werken op een excelldocument wat ik om half twaalf af had, en dat ik toen over de telefoon hoorde dat het niet nodig was! confused

Heb me toch nog nuttig kunnen maken uiteindelijk laugh
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Wow! Goed van je!

Inderdaad.. Ik vind het ook een hele prestatie dat het haar gelukt is. Ze heeft in haar hele kamer gekeken... Overal... Dat ding kan toch niet zomaar opgelost zijn?

Ik moet me er maar geen druk om maken. Krijg ik alleen maar hoofdpijn van. En ik heb helaas al last van mijn rug.
gast
gast mrt 26 '09
Achter/onder de kast misschien?
Maryssa
Maryssa mrt 26 '09
Eh...onder haar matras?
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Heb ik haar gezegd ja, ze zei dat onder niet kon (omdat hij helemaal tegen de vloer staat) en achter stond hij ook niet. Echt zo vreemd. Maarja.

En ook niet onder haar bed nee. Echt... Ik vind het knap.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki