Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa mrt 26 '09
Eigenlijk vind ik dat ze best een nieuwe map mag kopen voor jou.

En zet hem op morgenochtend met die docent! Even doorbijten maar daarna het gezellig hebben met je vriendin!
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ja, ik krijg gelukkig ook een nieuwe. Mag ook wel. Ik heb echt maanden om dat ding moeten zeuren. Daarom ben ik er best wel een beetje pissed door.

Inderdaad, die leraar moet niet zeuren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Een nieuwe dag begint weer en mijn keelpijn begint weer wat over te raken smile. Morgen waarschijnlijk weer helemaal fit en top smile.
gast
gast mrt 27 '09
Keelpijn kan ook een voorbode van verkoudheid zijn. Althans daar begint verkoudheid bij mij altijd mee. Met zo'n schraal pijnlijk gevoel achter in je keel.
Je zult het snel genoeg weten wink
Emuca
Emuca mrt 27 '09
Gaaaap.

Geen zin in school. Werd 5 minuten voor mijn wekker voor het eerst wakker. Aan de ene kant fijn, zo lang doorgeslapen, maar 1 keer wakker worden rond 5 uur geeft me wel lekker het gevoel van: YES! Ik mag nog even!

Nu waren het maar 5 minuutjes. Een keer je ogen dicht en dat vervloekte ding gaat af.

Rug doet gelukkig weer lief.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 27 '09
Vandaag voel ik me toppie alleen een beetje brakkie wink

lekker tegenstrijdig weer. Ik wacht op mijn boekkie! woeiiii
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Helaas is de keelpijn nog aanwezig. Voel me voor de rest wel prima smile.
admin
admin mrt 27 '09
Vandaag de zoveelste dag met een overactief derde oog.
Verder voel ik me goed.
Emuca
Emuca mrt 27 '09
Vandaag heb ik een pech dag. Ik zit nu op de computer van mijn vriendin, die nog op school zit.

Vanmorgen dacht ik van de rugpijn af te zijn. Nee hoor.. Het is weer lekker bezig. Net als een flinke berg hoofdpijn door de stres. Ik kwam te laat op school door vertragingen, daarna zeikte mijn leraar mijn werk af, daarna reed mijn trein niet en toen moest ik via een omweg naar hier komen. En daarna werd ik door wat modekindjes aangezien als een jongen... Help...
Maryssa
Maryssa mrt 27 '09
Aaaaaaah dat klinkt inderdaad als een vervelende dag! Alles zat tegen. Dan kan je avond alleen maar beter worden. Lekker jezelf verwennen hoor, als je dag zo vervelend was! Als ik me zo voel ga ik altijd bloemen kopen voor mezelf en mijn lievelingseten koken. Dat helpt een klein beetje en als je vriendin er weer is even een hele dikke knuffel vragen.
koenewoen
koenewoen mrt 27 '09
Als je dag slecht begint, dat slaat alles rap tegen hé.
Het weekend met je vriendin zal je deugd doen!

Ik voel me vandaag ook fijn. Ik heb vandaag eindelijk mijn espressomachine terug. Ik ben hem enkele weken kwijt geweest, omdat hij stuk was. Gelukkig was hij nog in garantie, en nu kan ik weer volop genieten van een kopje troost!
Lena
Lena mrt 27 '09
expresso van nescafe is ook heel lekker hoor,een zakje in een glas legen en gekookt water er op heerlijke koffie,geen machine nodig. smile
koenewoen
koenewoen mrt 27 '09
Maar het blijft natuurlijk heel gemakkelijk! wink
Helma
Helma mrt 27 '09
Vanmorgen ging het nog wel, maar op dit moment ben ik erg moe! Wat is Zwolle een rotstad om in te rijden op vrijdagavond frownIk vind het zeer vermoeiend om auto te rijden in grote steden, en vooral als je auto een beetje onbetrouwbaar is, bah.
koenewoen
koenewoen mrt 28 '09
Een vriend van mij heeft een poesje gevonden, die heb ik nu bij me, ik heb nog geen naam? Heeft er iemand een idee? het is een meisje. Ze komt nogal goed overeen met mijn andere kat Pablo-junior. Ze heeft al goed gegeten, hopelijk kan ik ze lang houden!
Emuca
Emuca mrt 29 '09
Ik ben nu wat verdrietig, omdat mijn lieve vriendinnetje weer naar huis is. Maar verder voel ik me okee. Het is gelukkig beter weer en de stress voor komende week valt nog mee.
Maryssa
Maryssa mrt 29 '09
Ik heb lang uitgeslapen vandaag. Heerlijk naar de bibliotheek geweest en heb een enorme tas mooie boeken en cd's meegenomen. Daar word ik zo blij van! Komt bij dat het mooi weer was vandaag in plaats van die regendag die voorspeld was.
Emuca
Emuca mrt 29 '09
Ja, het mooie weer doet zo goed. smileLeuke avatar trouwens...
Onze bibliotheek is altijd dicht op zondag.

Ik voel me redelijk oke nu. Beetje een stijve rug, maar verder lekker rustig. Straks lekker muziek luisteren, tekenen en lezen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Ik heb ook heel lang uitgeslapen. Was al wel wakker om 6:00, maar had echt geen zin om eruit te gaan laugh. Dus ik heb lekker tot 13:00 erin gelegen.
Emuca
Emuca mrt 29 '09
Tot zo laat? Jee, dat kan ik niet eens. Ik was ook om 6 uur wakker, en wakker gebleven. Blijven liggen tot 8 uur, toen mijn vriendin wakker werd. En toen tot half 10.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki