Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma mrt 29 '09
Ben een beetje brak vandaag: gisteravond tot heel laat mijn ondernemingsplan af geschreven, en toen viel ik in een heel bijzondere film, die pas om twee uur afgelopen was! Erg indrukwekkend, het ging over de oorlog met Koeweit en Irak destijds. Toen ik in bed lag, bedacht ik me pas dat de tijd vooruit moest, dus was het al drie uur! Werd om 10.00 uur nieuwe tijd wakker, en ook redelijk fit, maar nu is dat wel over confusedIk ga lekker even op de bank liggen totdat de kids om 21.00 uur thuiskomen...
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Gaaap

Ik kom pas net mijn bed uit. Ik voel me een zombie. Moeeee.... Honger. Wordt leuk straks bij de beoordelingen. Oh wee als ik hoofdpijn ga krijgen, dan ga ik gillen.

Ik wil een 6.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Kon er wel uitkomen vanochtend ondanks de zomertijd toch nog redelijk op tijd op mijn werk smile. Keelpijn is er nog steeds, maar tword wel minder allemaal smile. Had wel moeite om in slaap te vallen gisteraaf. Uiteindelijk om 3:30 in slaap gevallen.
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Douchen en eten werkt. Ik ben eindelijk een beetje wakker. Lang leve ook het mooie weer. Nu maar hopen dat het ook voor iedereen een mooie dag zal worden.
Maryssa
Maryssa mrt 30 '09
Ik kon ook niet goed in slaap komen door die zomertijd. Nu lekker ontbeten en gedoucht. Straks naar het centrum en met mijn vriend op een terrasje wat drinken en genieten van het zonnetje en zijn aanwezigheid.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Zo lekker hoor smile. Hoeft er niet gewerkt worden vandaag?
Maryssa
Maryssa mrt 30 '09
Nee ik heb geen werk meer. Zit in de WW en probeer het te zien als een tijd van bezinning en te genieten van mn vrije tijd. smileAls ik weer een baan heb kan dat niet meer.
gast
gast mrt 30 '09
Blij dat ze hier niet aan zomertijd doen smile
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Eerste beoordeling gehad! Een 7! Yay!
admin
admin mrt 30 '09
Wow, dat is een prima cijfer!!!!

Ik ken de traditie van Avans: Eigenlijk alleen: onvoldoende, 6 of 7.

Een 7 is top!
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Ja, tenzij je echt geluk hebt en een 8 krijgt... Ik ben zo blij met mijn 7. smileHet is mijn 2e zeven tot nu toe... xD Als ik de theorie niet meetel.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Gefeliciteeerd!! met je 7!!

Woeiii vandaag voel ik mij echt brak... Zo slecht geslapen confusedvandaag maar vroeg mijn bedje in
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Misschien lekker een rustig dagje houden? Lekker veel thee drinken, beetje bank hangen, hier posten en dan lekker naar bed?

Ik voel me vandaag als een zonnetje. smile
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Dat zal best ja met je 7 wink
Emuca
Emuca mrt 30 '09
En het mooie weer. tongueIedereen is zo veel vrolijker... Dus minder negatieve energie = een blije Emmy.
gast
gast mrt 30 '09
Gefeliciteerd met je 7! Mooi cijfer (mijn geluksgetal samen met 21)
Maryssa
Maryssa mrt 30 '09
You Go Girl een 7! Lekker, dan is je week goed begonnen.
De zon is geweldig ik heb helemaal lentekriebels en vlinders. smile
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Mijn humeur is nog steeds goed. Net gekookt. Zit wel een beetje erg vol nu.. En mijn rug voelt wat stijf omdat ik ergens niet bij kon en dus een tijdje met mijn handen boven mijn hoofd moest staan.
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Humeur is hetzelfde als de temperatuur buiten. Gedaald.
Stress voor morgen. Wil niet. Ben bang dat het niet af komt. Hoofdpijn en slap gevoel. Moet eigenlijk gaan slapen, maar werk = nog niet af.
Helma
Helma mrt 30 '09
Maar die 7 heb je toch maar mooi te pakken meid, gefeliciteerd hoor! En wat is er morgen?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki