Lieve Cialara,
Wow wat een mooie tekening!
Ik heb hem gelijk opgeslagen als achtergrond van mijn telefoon.
Kan ik er vaak naar kijken.
Hierbij mijn feedback.
Ik zie er een zeer vrouwelijke persoon in, en ook moederlijk.
Ik ben wel echt een "meisjemeisje". Ik ben zeer moederlijk, niet alleen tegenover mijn dochter, maar eigenlijk nogal zorgzaam voor iedereen om wie ik geef.
Je hebt iets met muziek en iets met het oor. Ben je helderhorend? Of werk je met muziek? misschien kan het ook zijn dat je veel en goed kunt luisteren of juist andersom dat je meer moet luisteren. In ieder geval is het oor belangrijk.
Hier moet ik even over nadenken. Ik ben in elk geval niet helderhorend. Ik werk niet met muziek, maar ben er wel dol op. Ik luister graag naar muziek en ook naar de teksten van liedjes. Op de een of andere manier vind ik altijd wel een manier om liedjes op me eigen leven te kunnen betrekken.
Op het moment luister ik heel veel naar allerlei goedbedoelde adviezen, maar die brengen me alleen maar in de war. Misschien moet ik wel meer naar mezelf luisteren. Ik hoop er nog achter te komen waarom het oor belangrijk is voor me.
Zou het ook kunnen zijn dat ik altijd wel iets met mijn oren heb? Kriebel in mijn oren vooral.
Er onder zie ik een soort van diamant figuur, die staat voor een zekere zuiverheid. Hij is gesitueerd tussen oor en keel, dus betekend communicatie, heldere communicatie.
Pfff, communiceren is iets waar ik de laatste weken vooral nogal mee bezig ben. De communicatie tussen mij en mijn man wordt steeds beter.
Boven je hoofd een soort van spreekcirkel, met het woordje Ahm erin. Ik ken dit woord niet en weet ook niet de betekenis, wel weet ik dat het één van de mantra's is die bij chakra's horen, misschien eens opzoeken voor jezelf en kijken wat je met dit woord kunt. Er boven zie ik 6 muzieknoten. 6 tonen kan ook een betekenis hebben. 6 is nog niet compleet, want er zitten 7 tonen in een octaaf, dit zou mogelijk aan kunnen geven dat er iets ontbreekt op dit moment. Aan beide zijden van deze cirkel groeien echter wel bloemen, wat voor mij een positief teken is. groei en bloei van je zelf en op weg naar compleetheid misschien wel.
Ik heb dit even vluchtig opgezocht en las iets over dat dit de mantra van de 7e chakra is en ook de mantra van eerlijkheid. Dat zou ik wel kunnen plaatsen. Misschien betekent dit dat ik eerlijk moet zijn tegenover mijzelf en ook tegenover mijn omgeving wat betreft mijn gevoelens en beslissingen.
Ik heb wel het gevoel dat er iets/iemand ontbreekt in mijn leven. Dat mijn leven pas compleet is als dat erin is.
Ik voel mezelf wel groeien in mijn leven, ik ben mijzelf weer aan het terugvinden.
Aan de rechterzijde zie ik nog iets aparts, het is een vorm met 5 hoeken en daarin een triskel. De triskel is een keltisch teken. Dit geheel wijst naar een holte in de grond. Die holte in de grond staat voor mij voor Agarthe/Hollow Earth en ook voor Atlantis. Ik kan dit stukje niet helemaal duiden, alsof er iets ondergronds is misschien ook, of iets dat verborgen is. Misschien moet je eens gaan graven?
Hier moet ik even over nadenken..
De piramide is een teken van vorige levens en van wijsheid. Mogelijk dat je eens zou moeten proberen om een vorig leven te zien, dat daar een hint in ligt.
Misschien een stomme vraag, maar hoe? Is regressietherapie de enige methode? Zo ja, hoe vind ik een goede therapeut en hoe weet ik of ik die benodigde hint heb gevonden?
Iets verder bij je vandaan is een hartje getekend, wat voor liefde staat. Je trekt het naar je toe zoals ik het zie, en je wil het omarmen, al is het niet dichtbij. Maar probeer het eens in je eigen hart te vinden, daar waar je eigen liefde is gesitueerd. Ook je ogen geven dit weer, ze zijn gesloten en je kijkt daarmee dus meer naar binnen of mag meer naar binnen kijken. Daarbij verschijnt een flauwe glimlach op je gezicht, want het is best fijn om jezelf eens van binnen en op zielsniveau te bekijken
Ik denk wel dat ik dit kan plaatsen. Ik wil je dit graag even in een PB uitleggen.
Nogmaals hartstikke bedankt voor de tekening.
Liefs Merel