Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

admin
admin okt 23 '09
Origineel bericht van: Moyra liefs,
Bellefleur [/quote

Doe je eigen een plezier en ga hier niet invullen wat nu serieus is of niet. Wat serieus is of niet, laat je maar fijn aan mij over.
Ik weet wat het is om zulks werk te doen.
BvD.


serieus? nou.. over naar Jorine zou ik dan zeggen!
Succes! smile
Cialara
Cialara okt 23 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Eniroj
Dank je Bellefleur.

Het is precies zoals je zegt, niet iets wat je "eventjes" doet. Het kost me zeker veel energie, al vind ik het prachtig om te doen. En inderdaad daarom ook graag een serieuze vraag, want dan is het echt mooi om te lezen wat de edelstenen je vertellen smile

Liefs Jorine

Ik vind mijn vraag wel heel serieus wink

Maar voel je zeker niet verplicht om te leggen, want ik heb zelf gemerkt dat de leggingen dan minder krachtig worden als je het gaat leggen uit verplichting.


Ik doe het graag voor jou hoor NiMS en ik voel zelf wel aan dat dit voor jou een belangrijke vraag is. Ik merk dat ik ook hierin af moet gaan op mijn intuitie.

Het doen van een duiding kost me meer energie dan ik had verwacht, dus ik neem er gewoon de tijd voor winkzo wordt de duiding ook kwalitatief beter, en heb je er meer aan.
Cialara
Cialara okt 23 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Moyra liefs,
Bellefleur

Doe je eigen een plezier en ga hier niet invullen wat nu serieus is of niet. Wat serieus is of niet, laat je maar fijn aan mij over.
Ik weet wat het is om zulks werk te doen.
BvD.
[/quote


serieus? nou.. over naar Jorine zou ik dan zeggen!
Succes! smile


Dames alsjeblieft...

Ik ga hierin volledig op mijn intuitie af en zal waar nodig opmerken wat wel en wat niet kan wink

Liefs Jorine
admin
admin okt 23 '09
smilewink
Pegasus
Pegasus okt 23 '09
Prachtige hoe je dit doet en ook de uitleg aan Islandlady. Heel mooi.
Islandlady
Islandlady okt 23 '09
Zeker Pegasus dat heeft ze heel mooi gedaan. Ben ook wel heel blij met de uitleg.
Pegasus
Pegasus okt 23 '09
Dat kan ik me voorstellen. Was best benieuwd hoe het zou worden en ik vind het een heel duidelijk verhaal geworden, waar iemand echt mee vooruit kan. En daarnaast ziet het bord er ook nog eens prachtig uit. Dus van mij applaus laugh
Cialara
Cialara okt 23 '09
grin
admin
admin okt 23 '09
Sooow dat was een vette kat...
Valt me tegen.

Gaaf je bord Jorine, daar mag je met recht megatrots op zijn!
En je uitleg is keigoed!
Cialara
Cialara okt 23 '09
Kikkertje ik heb voor jou een verkorte duiding gedaan.

De pendel gaf aan dat er geen persoonlijke steen nodig was en dus heb ik blind 6 stenen gepakt, al werden het er 7 wink

In de kern, wijzend naar de emotie-lijn viel een Sodaliet.

Komt sodaliet in een duiding voor, dan wijst dat op communicatie op grote schaal- zowel tussen verschillende mensen als tussen verre landen. Berichten worden op vele manieren ontvangen en verzonden; telegrafisch, via de kabel en per satelliet- zelfs telepathisch, via gedachten.
Sodaliet werkt ook als bemiddelaar en vredesbrenger, en verschijnt hij in een lezing dan symboliseert hij een samenkomen van gelijkgestemden. Wacht op nieuws dat oplossingen en nieuwe kansen meebrengt, maar wees wel bereid uw rol daar in te vervullen. Ontvangt u niet de berichten die u verwacht, zoek dan contact met anderen en blijf praten over de zaak.
Sodaliet in een duiding kan ook wijzen op rust en tevredenheid, zonder dat een gevoel van “buitengesloten zijn” op treedt. U kunt uzelf zijn, maar voelt u niet alleen. De steen geeft aan dat het een gunstige tijd is voor studie of onderzoek.

Omdat de Sodaliet in je kern viel, kan dit ook op je persoonlijkheid duiden; deze persoonlijkheid heeft sterke banden met Communicatie Technologie. Zijn/haar voornaamste interesse ligt waarschijnlijk in het uitwisselen van informatie. Hij/zij is emotioneel terughoudend en bedaard.

In het oostelijk vlak, buiten het bord tussen gezondheid en intellect viel een Tijgeroog. Omdat het buiten het bord viel, betekend dit dat de energie van het Tijgeroog in de wat verdere toekomst van belang is.

De Tijgeroog bevat een positieve energie die vertrouwen biedt en de kans op succes vergroot. Hij wijst op de noodzaak bepaalde zaken op een praktische nuchtere manier te benaderen. Begin bij het begin en werk van daaruit verder. Tijgeroog geeft duidelijk aan dat je niet alles alleen moet proberen. Iedereen heeft hulp en advies van anderen nodig, deze steen geeft aan dat je in groepsverband moet toewerken naar een gemeenschappelijk doel.

In het zuiden bij de carrière lijn ver van de kern viel een Sneeuwvlok Obsidiaan. Op de financiële lijn in de 2e cirkel viel ook een Sneeuwvlok Obsidiaan. De energie van deze steen geld dus zowel op het gebied van je werk/carrière als financieel. Dit kan dus ook te maken hebben met je financiële basis in combinatie met je vraag over je huis…

Obsidiaan is duidelijk verbonden met Pluto, zowel de planeet als de Griekse god. Pluto is de god van de onderwereld, bewaarder van verborgen schatten. Steeds waar obsidiaan in een duiding voorkomt, is het belangrijk naar verborgen factoren te zoeken die van invloed kunnen zijn op de vragensteller. Er zullen onverwachte wendingen kunnen optreden. Er kan ook sprake zijn van angst – bij u of iemand anders. Bedenk dat angst meestal optreedt als iemand het gevoel heeft dat alles buiten hem om gaat of als hij geen overzicht heeft. Angst kan zich ook voordoen wanneer u oog in oog komt te staan met iets wat krachtiger lijkt dan u. Obsidiaan is zowel vurig als aardend. Deze eigenschappen zullen u door elke obsidiaanachtige uitbarsting heen loodsen en u kunnen overtuigen van uw eigen vurige kracht.

Op de relatielijn vielen twee stenen; in de 1e cirkel een Citrien en vervolgens in de 2e cirkel een Bergkristal. Dit kan duiden op opeenvolgende energieën die misschien in die volgorde komen.

De Citrien geeft zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid. Het helpt verschillende energieën samen te brengen, vooral als er een conflict bestaat tussen droom en daad, idealist en pragmatist en ontspanning en actie.
In onduidelijke situaties brengt de citrien het licht van de zon om de problemen zodanig te belichten dat ze gezien worden zoals ze zijn. Citrien geeft aan dat denken vóór handelen moet gaan; de situatie goed overdenken levert begrip op en de informatie die voor slagen nodig is. Wordt dit stadium overgeslagen, dan kunnen angst en verwarring ontstaan.
Op een moeilijke plek kan Citrien wijzen op inachtneming van voorzichtigheid of op de noodzaak stap voor stap te opereren.

Bergkristal fungeert in een duiding als middelpunt van standvastigheid en structuur en brengt duidelijkheid. Het helpt belangrijke informatie toegankelijk houden en zorgt ervoor dat niets wordt achtergehouden. Alles is productiever en werkt beter op de plaatsen waar bergkristal terechtkomt, in dit geval dus op je intelligentie winkAls de vragensteller echter geheime plannen heeft, geeft de steen aan dat die zullen mislukken, omdat het de betrokkenen allemaal duidelijk zal worden.
Samenvattend op relationeel gebied zit het dus wel goed.

Op de lijn van spiritueel, wat verder van je kern ligt een Blauwe Band Agaat.

In een duiding kan Blauw Band Agaat betekenen dat veel communicatie nodig is of al aan de gang is in het gebied waard de steen zich bevindt. Deze communicatie is niet hectisch en ook niet gejaagd en hoeft ook niets met ruzie te maken te hebben. De aanwezigheid van de steen wil alleen maar aangeven dat er meer dan een manier is om elkaar over en weer te begrijpen en dat men zich dat moet realiseren. De steen verwijst ook naar de noodzaak open te staan voor communicatie uit onverwachte hoek. Over het algemeen duidt Blauw Band Agaat op een ontspannen prettige situatie waarin communicatie belangrijk is.

Omdat deze steen op je spirituele pad ligt kan dit betekenen dat je communicatie in een spiritueel perspectief mag zien. Dit is misschien nog niet zo sterk ontwikkeld bij je, want hij ligt wat verder van je kern. Echter dit is wel iets dat nog kan groeien.

Dit was mijn duiding voor jou Kikkertje.
admin
admin okt 23 '09
@eniroj heel erg bedankt voor de legging ik ga het zo nog eens na lezen en dan krijg je ook mijn antwoord daarbij wink
Cialara
Cialara okt 24 '09
Bella,

Ik heb ook voor jou een verkorte duiding gedaan net als bij Kikkertje en ook voor jou mocht ik geen persoonlijke steen pendelen.

De stenen zijn voor jou als volgt gevallen:

In het Oostelijk vlak dicht bij de lijn van gezondheid viel een groene Aventurijn.
Deze steen wijst op nieuwe mogelijkheden. Net als naar de glinsteringen in de steen moet ook daar goed naar gezocht worden, ze dienen zich vaak aan wanneer u ze het minst verwacht. Op een positieve plek biedt Aventurijn de kans op vrijheid, een plotselinge koersverandering of een nieuwe weg. Op een moeilijke plek kan Aventurijn aangeven dat de vragensteller voorbijgaat aan bepaalde kansen ter verbetering van de huidige situatie. Omdat ze tot een doorbraak kunnen leiden, moeten details meer aandacht krijgen.

Half in de kern tussen de carrière en financiële lijn viel een Sodaliet. Als een steen in de kern valt is hij erg belangrijk voor deze persoon. Er viel ook een Sodaliet op de het gebied tussen financieel en relaties. Dit geeft dus aan dat er een verband zal zijn.
Komt sodaliet in een duiding voor, dan wijst dat op communicatie op grote schaal- zowel tussen verschillende mensen als tussen verre landen. Berichten worden op vele manieren ontvangen en verzonden; telegrafisch, via de kabel en per satelliet- zelfs telepathisch, via gedachten.
Sodaliet werkt ook als bemiddelaar en vredesbrenger, en verschijnt hij in een lezing dan symboliseert hij een samenkomen van gelijkgestemden. Wacht op nieuws dat oplossingen en nieuwe kansen meebrengt, maar wees wel bereid uw rol daar in te vervullen. Ontvangt u niet de berichten die u verwacht, zoek dan contact met anderen en blijf praten over de zaak.
Sodaliet in een duiding kan ook wijzen op rust en tevredenheid, zonder dat een gevoel van “buitengesloten zijn” op treedt. U kunt uzelf zijn, maar voelt u niet alleen. De steen geeft aan dat het een gunstige tijd is voor studie of onderzoek.

Net buiten de kern, en daarom ook van wezenlijk belang, tussen financieel en relaties viel een Bloedsteen.
De Bloedsteen is verbonden met de zon en het sterrenbeeld Ram. Hierdoor en door de relatie met bloed heeft hij te maken met eigenschappen als kracht, moed en dergelijke energie om ondanks alles toch succesvol te zijn. In een duiding geeft bloedsteen aan dat u vol moet houden, maar ook dat u uw doel inderdaad kunt bereiken. Op een moeilijke plek biedt bloedsteen bescherming wanneer iets mislukt. Op een positieve plek laat hij zien dat alle obstakels verdwijnen en uw omgeving u steunt. Bij hevige opwinding kan bloedsteen aangeven dat impulsieve reacties, zoals kwaadheid, gesust moeten worden. Laat u niet meeslepen door uw gevoelens.

In het vlak tussen financieel en relaties viel een Mos-Agaat. Omdat hij dicht bij de Sodaliet viel houden de energieën van deze stenen verband met elkaar; kunnen elkaar verzwakken of versterken.
De Mos-Agaat geeft aan dat het goed is om meer tijd door te brengen in de natuur. Omdat de natuur een bekend tegengif is voor stress op het werk, spanning e.d. lijkt deze steen aan te geven dat stress in die periode een probleem kan zijn. Deze stress komt waarschijnlijk voort uit een soort van plichtsgevoel, werk dat veeleisend is, emotionele of relationele problemen die een gevoel van onzekerheid en besluiteloosheid geven, of het idee opgesloten te zitten. Willen we dit onder ogen zien, dan moet er openheid en ruimte komen. Deze steen geeft aan dat het dan tijd is om een bepaalde weg in te slaan. Vaak lijkt een probleem van een afstandje niet meer zo’n obstakel. Wat het probleem ook is, Mos-Agaat geeft aan dat er meer inzicht moet komen.

Op de lijn van relaties 1e/2e cirkel viel een Lapis Lazuli.
In een duiding laat Lapis Lazuli zien dat waarheid van essentieel belang is voor succes. Oprechtheid, eerlijke communicatie en duidelijkheid laten alle energieën vrijelijk stromen. Het kan ook aangeven dat u veel moeite moet doen om de waarheid omtrent een bepaalde situatie te achterhalen. Als steen van de godin van waarheid en balans laat hij in bepaalde gevallen zien hoe orde en recht functioneren.
Lapis Lazuli; steen van onderricht, kan ook een periode van studie aangeven. Op een plek die met individuele spiritualiteit te maken heeft, toont het diepgaande overdenking, meditatie, werken met een ver verleden en belangrijke herinneringen. Lapis Lazuli brengt overal waar het verschijnt evenwicht en heeft een ontnuchterende en diepgaande invloed.

Dit was jouw duiding Bella.
Cialara
Cialara okt 24 '09
Origineel bericht van: Moyra
Ik ben momenteel bezig mijn folder om te vormen voor 'breder publiek'. kan jij hier met jouw legging nog wat aanvullends doorgeven?
Ik hoop dat de vraagstelling op deze manier duidelijk is, hahaha


Omdat je de eerstvolgende bent, worstel ik een beetje met je vraag... wat dacht je van "Waar moet ik op letten in mijn communicatie naar een breder publiek betreffende mijn werkzaamheden als spiritueel werker" is dit een beetje wat je zoekt qua vraag?
admin
admin okt 24 '09
nou het gaat om een folder die reeds op de markt is. en hierin staat; van baby tot jongvolwassenen.
maar ik wil het 'opengooien' voor alle leeftijden. dit was zowiezo mijn bedoeling op later tijdstip maar ik heb het gevoel dat dit nu al wel van toepassing mag zijn.
Bella
Bella okt 24 '09
Beste Jorine, dank voor je legging, ik kan er zeker wat mee, het sluit goed aan bij wat er op dit moment speelt en het probleem wordt al helderder en er komt meer rust van binnen. Ik voel dat ik tegen een doorbraak aan zit, ik ga nog eens dieper focussen op de details.

Ik heb er een aantal zinnen uitgehaald die me opvielen, vooral dat van studie en meditatie spreekt me erg aan want daar speel ik al langer mee, prachtige naam ook: Lapis Lazuli. Ik zal binnenkort het stenenwinkeltje in de stad weer eens binnenlopen.

Nogmaals dank en fijn weekend!

Origineel bericht van: Eniroj

In het Oostelijk vlak dicht bij de lijn van gezondheid viel een groene Aventurijn.
Deze steen wijst op nieuwe mogelijkheden.Op een moeilijke plek kan Aventurijn aangeven dat de vragensteller voorbijgaat aan bepaalde kansen ter verbetering van de huidige situatie. Omdat ze tot een doorbraak kunnen leiden, moeten details meer aandacht krijgen.

Ontvangt u niet de berichten die u verwacht, zoek dan contact met anderen en blijf praten over de zaak.
Sodaliet in een duiding kan ook wijzen op rust en tevredenheid, zonder dat een gevoel van “buitengesloten zijn” op treedt. U kunt uzelf zijn, maar voelt u niet alleen. De steen geeft aan dat het een gunstige tijd is voor studie of onderzoek.

In een duiding geeft bloedsteen aan dat u vol moet houden, maar ook dat u uw doel inderdaad kunt bereiken. Op een positieve plek laat hij zien dat alle obstakels verdwijnen en uw omgeving u steunt.


Wat het probleem ook is, Mos-Agaat geeft aan dat er meer inzicht moet komen.

Lapis Lazuli; steen van onderricht, kan ook een periode van studie aangeven. Op een plek die met individuele spiritualiteit te maken heeft, toont het diepgaande overdenking, meditatie, werken met een ver verleden en belangrijke herinneringen. Lapis Lazuli brengt overal waar het verschijnt evenwicht en heeft een ontnuchterende en diepgaande invloed.

Cialara
Cialara okt 25 '09
Moyra,

Ik ga zo beginnen met jouw duiding. Het gaat eventjes "handmatig" want mijn laptoppie is gecrashed en ik zal alles met de hand moeten typen frown

Maar goed. Ik doe het gewoon steen voor steen.

Als eerste heb ik voor jou een Labradoriet uitgependeld als persoonlijke steen. De Labradoriet persoonlijkheid is iemand die op het ook saai lijkt, maar -zo zul je plotseling ontdekken- heel wat spannender heeft geleefd dan jij zonder dat je het wist.
De energie van de labradoriet is omvormend, verrassend en onverwachts.

De Labradoriet viel dicht bij je kern en half in de lijn van spiritualiteit. Dit kan wijzen op een verrassing, transformatie en transmutatie op dit gebied. Het brengt een plotselinge ommekeer teweeg, waardoor een stagnerende situatie opleeft. Nieuwe kansen doen zich voor, er liggen allerleid keuzemogelijkheden en het leven ziet er opeens heel spannend uit.

Ook op de lijn van spiritualiteit in het 2e cirkeltje, voor mijn gevoel dus volgend na de Labradoriet ligt een Turkoois. Deze steen kan betekenen dat alles in harmonie is, in evenwicht en dat er optimisme heerst. Het geeft ook aan dat je, voor een optimaal verloop van de dingen, moet aangeven wat jouw gevoelens en voorkeuren zijn. De Turkoois duidt er ook op dat je voorzorgsmaatregelen moet nemen voor je veiligheid. Wees alert en sta klaar om onvoorziene moeilijkheden het hoofd te bieden. De steen is geen teken van gevaar dat op de loer ligt, alleen een waarschuwing dat de situatie extra aandacht nodig heeft.

Mooi in je kern viel een Celestiet. In de kern is het dus een hele belangrijke steen, een energie die op dit moment bij jou speelt. De celestiet wijst op de aanwezigheid van spirituele invloeden. Dit kunnen toevalligheden, gelukstreffers of onverwachte ontmoetingen zijn. Celestiet duidt op het einde van sombere stemming en op een moeilijke situatie die zal verbeteren. Het toont een veilige omgeving die helpt herstellen en weer zorgt voor een evenwichtige rust. U moet er bij deze steen wel voor waken niet te veel weg te dromen in vage werelden. Een verhoogde staat van bewustzijn moet altijd geaard zijn in de dagelijkse realiteit wil hij ergens goed voor zijn.

Bij de Celestiet viel een heel groepje stenen die dus allemaal van invloed op elkaar zijn. Zo viel tegen de celestiet een Fluoriet, in de richting van financieel. Ook viel er een Lepidoliet naast gedeeltelijk in het vlak van financieel en in de richting van relaties. Gedeeltelijk in de kern op de lijn van relaties viel een Sneeuwvlok ObsidiaanOok op de lijn van relaties dicht bij de Obsidiaan viel nog een Lapis Lazuli.
Er gebeurt dus veel op het gebied van je financien en je relaties. Die kunnen ook met elkaar te maken hebben, zoals je zakelijke relaties bijvoorbeeld. Ik geef je steen voor steen de betekenis en energie.

Fluoriet werkt op veel verschillende niveaus, waar het aanstuurt op actie. In een duiding geeft het aan dat het tijd is voor uitvoerige plannen; vage ideeën moeten nu richting en vorm krijgen, want anders gaan bepaalde kansen aan je neus voorbij. Het geeft ook aan dat je nu goed moet bedenken wat je wil en hoe je dat voor elkaar kunt krijgen. Laat nieuwe ideeën uitkristallieseren voor je je ergens in stort. Bedenk hoe je je doel kunt bereiken en ga vervolgens methodisch te werk.

De Lepidoliet toont hoe het verleden gebeurtenissen beïnvloedt in het heden. Op deze plek laat de steen zien dat je de vruchten van positief handelen plukt. Ontspanning aan het einde van een lang en creatief proces is welverdiend.

Dan de Sneeuwvlok Obsidiaan die gedeeltelijk in je kern viel en wijst naar je relaties. Obsidiaan is duidelijk verbonden met Pluto; zowel de planeet als de Griekse god. Pluto is de god van de onderwereld, bewaarder van verborgen schatten. Het is belangrijk naar verborgen faktoren te zoeken die van invloed kunnen zijn op jou. Er zullen onverwachte wendingen kunnen optreden. Er kan ook sprake zijn van angst -bij jou of bij iemand anders. Bedenk dat angst meestal optreedt als iemand het gevoel heeft dat alles buiten hem om gaat of als hij geen overzicht heeft. Angst kan zich ook voordoen wanneer je oog in oog komt te staan met iets wat krachtiger lijkt dan jij. Obsidiaan is zowel vurig als aardend. Deze eigenschappen zullen je door elke obsidiaanachtige uitbarsting heen loodsen en je kunnen overtuigen van je eigen kracht.

Lapis Lazuli viel op de relatielijn. Deze steen laat zien dat waarheid van essentieel belang is voor succes. Oprechtheid, eerlijke communicatie en duidelijkheid laten alle energieën vrijelijk stromen. Het kan ook aangeven dat je veel moeite moet doen om de waarheid omtrent een bepaalde situatie te achterhalen. Als steen van de godin van waarheid en balans laat hij in bepaalde gevallen zien hoe orde en recht functioneren. Lapis Lazuli is ook de steen van onderricht, kan ook een periode van studie aangeven. Lapis Lazuli brengt overal waar hij verschijnt evenwicht en heeft een ontnuchterende en diepgaande invloed.

Op de tweede cirkel in de lijn van carriere viel een groene Aventurijn. Deze steen wijst op nieuwe mogelijkheden. Net als naar de ginsteringen in de steen moet ook daar goed naar gezocht worden, ze dienen zich vaak aan wanneer u ze het minst verwacht. Het bied je kans op vrijheid, een plotselinge koersverandering of een nieuwe weg. Omdat ze tot een doorbraak kunnen leiden, moeten details meer aandacht krijgen.

Dicht bij je kern deels in de eerste cirkel van de intelligentielijn kwam een Citrien terecht. Deze steen geeft je zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid. Het helpt verschillende energieën samenbrengen zoals bijvoorbeeld droom en daad, idealist en pragmatist of ontspanning en aktie. Citrien geeft aan dat denken vóór handelen moet gaan; de situatie goed overdenken levert begrip op en de informatie die voor slagen nodig is. Wordt dit stadium overgeslagen, dan kunnen angst en verwarring ontstaan.

Dit was jouw duiding Moyra, naar aanleiding van je vraagstelling wink
Liefs Jorine
admin
admin okt 25 '09
Kikkertje ik heb voor jou een verkorte duiding gedaan.

De pendel gaf aan dat er geen persoonlijke steen nodig was en dus heb ik blind 6 stenen gepakt, al werden het er 7

In de kern, wijzend naar de emotie-lijn viel een Sodaliet.

Komt sodaliet in een duiding voor, dan wijst dat op communicatie op grote schaal- zowel tussen verschillende mensen als tussen verre landen. Berichten worden op vele manieren ontvangen en verzonden; telegrafisch, via de kabel en per satelliet- zelfs telepathisch, via gedachten.
Sodaliet werkt ook als bemiddelaar en vredesbrenger, en verschijnt hij in een lezing dan symboliseert hij een samenkomen van gelijkgestemden. Wacht op nieuws dat oplossingen en nieuwe kansen meebrengt, maar wees wel bereid uw rol daar in te vervullen. Ontvangt u niet de berichten die u verwacht, zoek dan contact met anderen en blijf praten over de zaak.
Sodaliet in een duiding kan ook wijzen op rust en tevredenheid, zonder dat een gevoel van “buitengesloten zijn” op treedt. U kunt uzelf zijn, maar voelt u niet alleen. De steen geeft aan dat het een gunstige tijd is voor studie of onderzoek.

Omdat de Sodaliet in je kern viel, kan dit ook op je persoonlijkheid duiden; deze persoonlijkheid heeft sterke banden met Communicatie Technologie. Zijn/haar voornaamste interesse ligt waarschijnlijk in het uitwisselen van informatie. Hij/zij is emotioneel terughoudend en bedaard.

DIT HERKEN IK WEL EIGENLIJK GEHEEL HET STUK, IN IEDER STUKJE ZIT WEL IETS WAT IK HERKEN.

In het oostelijk vlak, buiten het bord tussen gezondheid en intellect viel een Tijgeroog. Omdat het buiten het bord viel, betekend dit dat de energie van het Tijgeroog in de wat verdere toekomst van belang is.

De Tijgeroog bevat een positieve energie die vertrouwen biedt en de kans op succes vergroot. Hij wijst op de noodzaak bepaalde zaken op een praktische nuchtere manier te benaderen. Begin bij het begin en werk van daaruit verder. Tijgeroog geeft duidelijk aan dat je niet alles alleen moet proberen. Iedereen heeft hulp en advies van anderen nodig, deze steen geeft aan dat je in groepsverband moet toewerken naar een gemeenschappelijk doel.

OOK HET TIJGENOOG KAN IK VOLKOMEN PLAATSEN MSS IS HET NU DAN NOG NIET GEHEEL AAN DE ORDE MAAR IK BEN WEL IEMAND DIE VEEL ALLEEN WILT DOEN (VIND HET NIET ERG OM MET ANDERE SAMEN TE WERKEN HOOR).

In het zuiden bij de carrière lijn ver van de kern viel een Sneeuwvlok Obsidiaan. Op de financiële lijn in de 2e cirkel viel ook een Sneeuwvlok Obsidiaan. De energie van deze steen geld dus zowel op het gebied van je werk/carrière als financieel. Dit kan dus ook te maken hebben met je financiële basis in combinatie met je vraag over je huis…

Obsidiaan is duidelijk verbonden met Pluto, zowel de planeet als de Griekse god. Pluto is de god van de onderwereld, bewaarder van verborgen schatten. Steeds waar obsidiaan in een duiding voorkomt, is het belangrijk naar verborgen factoren te zoeken die van invloed kunnen zijn op de vragensteller. Er zullen onverwachte wendingen kunnen optreden. Er kan ook sprake zijn van angst – bij u of iemand anders. Bedenk dat angst meestal optreedt als iemand het gevoel heeft dat alles buiten hem om gaat of als hij geen overzicht heeft. Angst kan zich ook voordoen wanneer u oog in oog komt te staan met iets wat krachtiger lijkt dan u. Obsidiaan is zowel vurig als aardend. Deze eigenschappen zullen u door elke obsidiaanachtige uitbarsting heen loodsen en u kunnen overtuigen van uw eigen vurige kracht.

DEZE KAN IK REDENLIJK PLAATSEN IK DENK ZELF DAT HET OF OM HET HUIS OF OM DE FINACIEELE SITUATIE GAAT….MAAR ZOALS JIJ AL AANGAF LIGT DEZE VER VAN DE KERN EN IK VIND HEM NU OP DIT MOMENT NOG NIET GEHEEL VAN TOEPASSING TERWIJL IK HEM WEL KAN PLAATSEN (BEGRIJP JE ME NOG???_

Op de relatielijn vielen twee stenen; in de 1e cirkel een Citrien en vervolgens in de 2e cirkel een Bergkristal. Dit kan duiden op opeenvolgende energieën die misschien in die volgorde komen.

De Citrien geeft zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid. Het helpt verschillende energieën samen te brengen, vooral als er een conflict bestaat tussen droom en daad, idealist en pragmatist en ontspanning en actie.
In onduidelijke situaties brengt de citrien het licht van de zon om de problemen zodanig te belichten dat ze gezien worden zoals ze zijn. Citrien geeft aan dat denken vóór handelen moet gaan; de situatie goed overdenken levert begrip op en de informatie die voor slagen nodig is. Wordt dit stadium overgeslagen, dan kunnen angst en verwarring ontstaan.
Op een moeilijke plek kan Citrien wijzen op inachtneming van voorzichtigheid of op de noodzaak stap voor stap te opereren.

DIT KLOPT GEWOON

Bergkristal fungeert in een duiding als middelpunt van standvastigheid en structuur en brengt duidelijkheid. Het helpt belangrijke informatie toegankelijk houden en zorgt ervoor dat niets wordt achtergehouden. Alles is productiever en werkt beter op de plaatsen waar bergkristal terechtkomt, in dit geval dus op je intelligentie Als de vragensteller echter geheime plannen heeft, geeft de steen aan dat die zullen mislukken, omdat het de betrokkenen allemaal duidelijk zal worden.
Samenvattend op relationeel gebied zit het dus wel goed.

DEZE KLOPT OOK, ALS IK HET DUS GOED BEGRIJP DAT IS/KOMT ALLES GOED?

Op de lijn van spiritueel, wat verder van je kern ligt een Blauwe Band Agaat.

In een duiding kan Blauw Band Agaat betekenen dat veel communicatie nodig is of al aan de gang is in het gebied waard de steen zich bevindt. Deze communicatie is niet hectisch en ook niet gejaagd en hoeft ook niets met ruzie te maken te hebben. De aanwezigheid van de steen wil alleen maar aangeven dat er meer dan een manier is om elkaar over en weer te begrijpen en dat men zich dat moet realiseren. De steen verwijst ook naar de noodzaak open te staan voor communicatie uit onverwachte hoek. Over het algemeen duidt Blauw Band Agaat op een ontspannen prettige situatie waarin communicatie belangrijk is.

Omdat deze steen op je spirituele pad ligt kan dit betekenen dat je communicatie in een spiritueel perspectief mag zien. Dit is misschien nog niet zo sterk ontwikkeld bij je, want hij ligt wat verder van je kern. Echter dit is wel iets dat nog kan groeien.

DEZE KAN IK OOK PLAATSEN IK BEN HIER VOLOP MEE BEZIG STAP VOOR STAP WANT IK HEB GEEN HAAST

Dit was mijn duiding voor jou Kikkertje.

HEEL ERG BEDANKT VOOR DE LEGGING IK HOOP DAT MIJN ANTWOORDEN DUIDLIJK GENOEG ZIJN VOOR JOU ZO NIET DAN HOOR IK DIT GRAAG VAN JE.

LIEFS
Cialara
Cialara okt 25 '09
Origineel bericht van: kikkertje

In het zuiden bij de carrière lijn ver van de kern viel een Sneeuwvlok Obsidiaan. Op de financiële lijn in de 2e cirkel viel ook een Sneeuwvlok Obsidiaan. De energie van deze steen geld dus zowel op het gebied van je werk/carrière als financieel. Dit kan dus ook te maken hebben met je financiële basis in combinatie met je vraag over je huis…

Obsidiaan is duidelijk verbonden met Pluto, zowel de planeet als de Griekse god. Pluto is de god van de onderwereld, bewaarder van verborgen schatten. Steeds waar obsidiaan in een duiding voorkomt, is het belangrijk naar verborgen factoren te zoeken die van invloed kunnen zijn op de vragensteller. Er zullen onverwachte wendingen kunnen optreden. Er kan ook sprake zijn van angst – bij u of iemand anders. Bedenk dat angst meestal optreedt als iemand het gevoel heeft dat alles buiten hem om gaat of als hij geen overzicht heeft. Angst kan zich ook voordoen wanneer u oog in oog komt te staan met iets wat krachtiger lijkt dan u. Obsidiaan is zowel vurig als aardend. Deze eigenschappen zullen u door elke obsidiaanachtige uitbarsting heen loodsen en u kunnen overtuigen van uw eigen vurige kracht.

DEZE KAN IK REDENLIJK PLAATSEN IK DENK ZELF DAT HET OF OM HET HUIS OF OM DE FINACIEELE SITUATIE GAAT….MAAR ZOALS JIJ AL AANGAF LIGT DEZE VER VAN DE KERN EN IK VIND HEM NU OP DIT MOMENT NOG NIET GEHEEL VAN TOEPASSING TERWIJL IK HEM WEL KAN PLAATSEN (BEGRIJP JE ME NOG???_



Op financieel gebied ligt hij juist wel wat dichter bij je kern en speelt dus wel degelijk mee op dit moment.

Op het gebied van je carriere ligt hij wat verder weg, en speelt dus wel, maar is wat minder belangrijk of iets minder van invloed.

Kun je er zo wat mee?
admin
admin okt 25 '09
ik snap wat je bedoelt winkop finanieel gebied.

en dan de carriere daar speelt idd vanalles ben met een opleiding bezig dus dat kan best wel kloppen
Cialara
Cialara okt 25 '09
Dank je voor je reactie Kikkertje. Ik doe dit nog maar net en het is in het begin best wel eens lastig om een inzicht te krijgen of je uitleg van het orakel goed gaat. Dit is ook een oefening voor mij. Ik ben dan ook positief over jouw reactie en ben blij dat je er veel in herkent.

Liefs Jorine
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki