Karin bedankt! Vind het echt super van je!
Deze kaart kan ik mij erg in vinden. Ik zie het verband met de studie waar ik het afgelopen jaar aan ben begonnen. Meer dan ooit voel ik mij op mijn plek en heb ik het gevoel dat ik dichter bij mijn levensdoel ben. Kortgezegd het licht door te geven en mensen in contact te brengen met puurheid. Ik voel mij namelijk al enorm rijk, niet zozeer door wat ik in materiele zin bezit ookal ben ik daar ook enorm dankbaar voor. (een dak boven mijn hoofd, eten, drinken) Meer nog ben ik dankbaar voor mijn leven. Ik zie mijn kracht die ik put uit mijn innerlijke weten en kracht van het universum als mijn rijkdom. Ik geloof ook dat dit mijn drijfveer is om alles wat ik heb gekregen met anderen te delen. Ik doe mijn opleiding in de sociale sector, pedagogiek. Door deze opleiding heb ik ontdekt dat er in deze sector nog veel onrecht bestaat en ik voel mij erg gedreven om dit recht te zetten. Zelfs wanneer dit betekent dat ik tegen de stroom in moet gaan! Als ik iets belangrijk vind is het wel dat ik trouw blijf aan mijn principes want ik wil zowel mezelf als mijn bron niet verloochenen.
Wat er in de tekst staat over examens vind ik best opvallend want ik heb altijd het gevoel dat ik hiermee geholpen wordt. Het is best vreemd dat ik zelfs op HBO niveau eigenlijk overal doorheen vlieg. Ik zie mijn opleiding ook als een middel om een hoger doel te bereiken. Ik zie het diploma als een soort VIPpas, hierdoor kun je dingen beter bereiken in onze huidige maatschappij. Natuurlijk leer ik veel door de opleiding en vooral doordat ik een bredere kijk op de mensen en de wereld krijg. Maar tegelijkertijd wil ik mijzelf ervoor behoeden dat ik gebrainwashed wordt door de geldende normen en waarden die voor mij niet de ware zijn. Als je benieuwd bent hoe ik dit precies bedoel en beleef zou je misschien eens mijn betoog over nieuwetijdskinderen kunnen lezen.
Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
Hier moet ik nog wel even over nadenken. Ik vind het namelijk erg moeilijk om een tijdslimiet in te schatten want ik ervaar tijd een beetje anders.