Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin mei 16 '07
Ik bied mij aan om voor wie het wil een kaartje te leggen.
Het deck dat ik gebruik zijn angel healing cards, de tekst is van Angela McGerr{ zij schreef ook een schare engelen} de illustraties zijn van Richard Rockwood.
Eerlijk is eerlijk, wel graag 1 voor 1, anders worden het er te veel.

love and light,
Karin
Delen:
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
:DWat een leuk initiatief! Nou ik zou het erg graag willen. Lijkt me erg interessant. Zijn deze angelcards vergelijkbaar met tarot?
Wendy's
Wendy's mei 16 '07
Vet.. zou ik ook wel willen! als het niet teveel moeite voor je is :)
Mimi*
Mimi* mei 16 '07
Ik zou het ook graag willen! Leuk zoiets nieuws op het forum! :)
Anne
Anne mei 16 '07
Karin leuk! :)Ik zou het graag willen :p
mause
mause mei 16 '07
hoi karin.

ik ken ze. ik kom ook wel eens bij indigoradio ( www.indigoradio.nl )en daar is ook een chat en zaterdagsavond trekken ze verschillende soorten kaarten. het is als het ware een wisselwerking tussen de chat en de radio. erg leuk. maar als je tijd en zin hebt mag je voor mij ook wel zo'n kaart trekken. ben wel benieuwd.

zelf heb ik hier energiekaarten, het spirituele alfabet spel en spirituele inzichtskaarten. misschien dat je deze ook kent.

groetjes maureen.

ps. ik weet dat er ergens een topic is, over sites die we gezien moeten hebben, maar ik kan hem niet weer vinden. vandaar dat ik de site hier noem. ik vind het echt en aanrader.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Ik meld me ook aan voor een engelenkaart. Maar is het niet handiger om een specifieke vraag te stellen waarop je antwoord wilt als je een kaart voor die persoon trekt?

Ik heb wel een vraag waar ik wel een antwoord op zou willen hebben:
-Wat is de bedoeling met de persoon ik een bijzonder contact mee heb?

p.s. De links die wij moeten zien kun je hier vinden:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/8/45.html
mause
mause mei 17 '07
bedankt nims,

ik heb hem erbij gezet.
admin
admin mei 17 '07
Je mag een vraag stellen, ken je de kaarten die ik bedoel Nims? Ik denk dat je ze meer onder de noemer inzichtkaarten kunt zetten.
Met tarot kaarten krijg je meer gerichte antwoorden op vragen. Ik ben van plan om een echt tarotdeck te kopen maar ik weet nog niet zeker welke.
Afgelopen week zag ik een prachtig deck van "the witches rune" maar het prijskaartje was de hoofdprijs dus daar moet ik even voor sparen.
Het deck voelde wel goed in mijn handen dus ik denk dat de keuze niet zo moeilijk word.

Liefs,
Karin.

Ik beloof je Debiorah dat ik zo snel mogelijk je kaart zal trekken, ik wil het graag goed doen dus dan moet ik even een rustmomentje voor mezelf nemen zodat ik me goed kan focussen.
Debiorah
Debiorah mei 17 '07
Is helemaal goed hoor! Heb geduld genoeg ik vind het al hartstikke leuk dat je het wilt doen!
Mimi*
Mimi* mei 17 '07
Haal je die kaarten bij 'de malle heks' in Den-Bosch?

Liefs Michelle
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '07
Als ik je een tip mag geven voor een tarot dek dan is het zeker rider waite. Dit dek is traditioneel gezien diegene waar je het meeste uit kan halen. Ik gebruik dit dek ook, en ik vind hem erg prettig door de goede tekeningen die erop staan. Het is een dek in balans, vind ik.

Ik denk dat ik de engelen kaarten ken die je bedoelt. Ik heb zelf hier ook engelenkaarten liggen. Het begint bovenaan met een nummertje en de naam van de engel. Dan een plaatje van de engel, en onderaan de kaart de betekenis van de engel.
admin
admin mei 18 '07
@ Michelle, nee ik haal ze niet bij de malle heks :)wel een leuke winkel overigens. Ze zitten ook niet meer in Den-bosch maar zijn verhuisd naar Tilburg sinds kort.
admin
admin mei 18 '07
Debiorah :

Mars,

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere. dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
lapis lazuli{ het oog van de goden} en turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.

Ik hoop dat deze kaart je iets zegt.

liefs,
Karin
Mimi*
Mimi* mei 18 '07
Ik wist niet dat ze weg waren. Ik dacht dat die winkel er nog altijd was! Haha.
Debiorah
Debiorah mei 18 '07
Karin bedankt! Vind het echt super van je!

Deze kaart kan ik mij erg in vinden. Ik zie het verband met de studie waar ik het afgelopen jaar aan ben begonnen. Meer dan ooit voel ik mij op mijn plek en heb ik het gevoel dat ik dichter bij mijn levensdoel ben. Kortgezegd het licht door te geven en mensen in contact te brengen met puurheid. Ik voel mij namelijk al enorm rijk, niet zozeer door wat ik in materiele zin bezit ookal ben ik daar ook enorm dankbaar voor. (een dak boven mijn hoofd, eten, drinken) Meer nog ben ik dankbaar voor mijn leven. Ik zie mijn kracht die ik put uit mijn innerlijke weten en kracht van het universum als mijn rijkdom. Ik geloof ook dat dit mijn drijfveer is om alles wat ik heb gekregen met anderen te delen. Ik doe mijn opleiding in de sociale sector, pedagogiek. Door deze opleiding heb ik ontdekt dat er in deze sector nog veel onrecht bestaat en ik voel mij erg gedreven om dit recht te zetten. Zelfs wanneer dit betekent dat ik tegen de stroom in moet gaan! Als ik iets belangrijk vind is het wel dat ik trouw blijf aan mijn principes want ik wil zowel mezelf als mijn bron niet verloochenen.
Wat er in de tekst staat over examens vind ik best opvallend want ik heb altijd het gevoel dat ik hiermee geholpen wordt. Het is best vreemd dat ik zelfs op HBO niveau eigenlijk overal doorheen vlieg. Ik zie mijn opleiding ook als een middel om een hoger doel te bereiken. Ik zie het diploma als een soort VIPpas, hierdoor kun je dingen beter bereiken in onze huidige maatschappij. Natuurlijk leer ik veel door de opleiding en vooral doordat ik een bredere kijk op de mensen en de wereld krijg. Maar tegelijkertijd wil ik mijzelf ervoor behoeden dat ik gebrainwashed wordt door de geldende normen en waarden die voor mij niet de ware zijn. Als je benieuwd bent hoe ik dit precies bedoel en beleef zou je misschien eens mijn betoog over nieuwetijdskinderen kunnen lezen.

 Quote:
Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
Hier moet ik nog wel even over nadenken. Ik vind het namelijk erg moeilijk om een tijdslimiet in te schatten want ik ervaar tijd een beetje anders.
LPChip
LPChip mei 18 '07
Hoi Karin,

Ik zou het ook erg leuk vinden, als je voor mij een kaart wil leggen. :)

Heeft geen haast hoor! :)Ben allang blij dat je het wilt doen. :)
admin
admin mei 19 '07
Wendy's:

Rafael,

Heerser over zondag, de zon en het goudgele licht.
De kaart van heelheid, energie, wetenschap en kennis.

Rafael, de beschermengel van de helers, kreeg van de schepper de verantwoordelijkheid om van de aarde een leefbare plaats te maken en de mensheid van alle aandoeningen te genezen. Als bewaarder van de heilige kennis, ofwel wetenschap der heling, stelt hij ons in staat om ons volledig bewust te worden van onze eigen wonderbaarlijke vermogens tot herstel.
Deze krachtigste kaart der heling duidt erop dat u een vaardigheid hebt die u moet ontwikkelen. Maar misschien moet u eerst uzelf helen. Alle stress in het leven put uw energie uit, en we moeten deze energie voortdurend in evenwicht brengen om gezond te blijven. De levenskracht of energie uit de universele bron is het geschenk van de ziel en bevat liefde en licht, plus alle kleuren van de regenboog. De energie komt voort uit aarde, lucht, water en vuur en wordt onttrokken aan het vijfde element: ether, Vraag Rafael hoe u kunt leren de kracht in goede banen te leiden om uw immuunsysteem te vergroten en daarmee ook het vermogen van het lichaam om zichzelf te helen. Verzegel de kracht met het gouden van Rafael. Diamant of doorzichtige kwarts helpen bij helingen.
Als u anderen wilt helen, moet u eerst streven naar evenwicht en heel-zijn in uzelf, want in een mystiek proces zorgt heling voor een samengaan van het hogere zelf van uzelf en de ander, zodat liefde en licht tussen de twee kunnen stromen.

liefs,
Karin
Acheliah
Acheliah mei 20 '07
Mag ik mij ook aanmelden ben benieuwd wat er uit komt
admin
admin mei 22 '07
Natuurlijk lieverd!
Vanavond neem ik wat meer tijd en zal ik weer leggen.

liefs,
Karin
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki