Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ik denk dat de titel al voldoende zegt. Elke dag voel je je wel weer anders en elke dag maak je wel weer eens wat mee. Excuseer mij als jullie dit topic te nutteloos vinden. smile

Een topic voor alle kleine dingetjes die je vandaag (en alle dagen die op vandaag volgen) tegen bent gekomen en die je wil delen.

Ik ben vandaag lekker vrij en heb lekker in de regen foto's zitten maken voor school. Heerlijk. Morgenmiddag begint het weekend alweer voor mij. Jammer dat het weer zo slecht is... Ik krijg er hoofdpijn van.

Mijn kamer is een bende.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '09
Heel leuk topic!

Ik voel me een beetje off, nog na het weekend. Was erg leuk, maar blijkbaar zwaarder dan ik had verwacht smile. Zit met keelpijn-achtige klachten en heb geen zin om te sporten. Gelukkig gaat het wel weer wat beter, maar goed is het niet helemaal smile. Ach ja, ook het slechte weer speelt een rol. Tijd om het zomer te laten worden!
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Inderdaad. Laat die zon maar doorkomen nu hoor. Ik word alleen maar chagrijnig van die grijze lucht.
Beschermengel
Beschermengel mrt 26 '09

Ja laat de zon nu maar komen, ik heb er ook een beetje genoeg van ..van de regen en hagel en sneeuw en storm.
Je word er niet echt vrolijker van...KOM OP ZON!

Misschien helpt dit als we het vragen tongue
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Lief zonnetje. Of je aankomend weekend alsjeblieft fijn wil schijnen. Mijn mama is jarig en met vele mensen die roken in de woonkamer moeten zitten is niet cool.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
ZOOOOOOOOON, ZEEEEEEEEE, STRANDDDDDDD

Kom te samen

Woeiiiiii wat een leuke topic
Emuca
Emuca mrt 26 '09
smile


Ik heb zin om te picknicken. En om lekkere dingen voor een picknick te maken. smile
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
oohhh lekker,

Ik heb zin om naar het strand te gaan lekker uitwaaien. Alleen niet zulk lekker weer tongue
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Het lekkere weer. Ik wil mijn t-shirts weer zonder jas buiten kunnen dragen. smile
En dan ook op die manier dat mensen niet gaan denken: 'OMG, die gast is echt GEK! Een beetje buiten lopen met dit weer in een T-SHIRT!'
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
whahaha neeehh tuurlijk gaan ze dat niet denken wink

Trouwens er zijn genoeg mensen die het doen, als het niet zo zou regenen en waaien is het best lekker weer!!
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ja, het is niet super koud. En ik loop al vrij snel rond in een t-shirt. Ik doe niet zo snel aan het koud hebben. tongue
Helma
Helma mrt 26 '09
Ik voel me vandaag wel oke, niet goed en niet slecht. Er tussenin. Beetje onrustig, omdat ik geen naam weet voor de site. Vanmorgen voor niks een excellbestand zitten maken, want hoorde om 11.30 uur dat urenregistratie voor de fysio niet nodig is. Fijn! Ben er drie uur mee bezig geweest, en kreeg een telefoontje toen ik net klaar was. Boeie!!!

Boodschappen gedaan: vanavond spaghetti, heb ik zin in. Met veel kaas en paprika. Vanmiddag bed verschonen en stofzuigen. Verder ondertussen onrustig blijven over die rotnaam. Dat zal vandaag wel aanhouden denk ik. Vanavond naar de Lidl voor de grote boodschappen en als er tijd overblijft, verder met mijn dromenvanger.
En verder laat ik alles losssssss......... laugh
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Misschien komt die naam vanzelf wel aanwaaien. De wind waait er hard genoeg voor.

Pfff


Eindelijk klaar met foto's editen.
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Misschien: Waar de wind waait? tongue

De printer is sloom. Of mijn bestanden zijn weer eens te groot. En ik moet er nog zoveel printen.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
Wat leuk zijn de foto's wel mooi geworden ondanks de regen enzo?
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Jawel, in het bos ging het niet zo hard tekeer. En daar waar het wel zichbaar was, heeft het wel een leuk effect opgeleverd.
Ik laat me niet stoppen door wat water. tongue
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
Nee, moet je ook niet doen.

Je hebt anders ook altijd nog fotoshop wink
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ja, en mijn photoprogramma kan zelf ook bewerken. smile
Natalie1986
Natalie1986 mrt 26 '09
Ja, lang leve de techniek van deze tijd tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '09
Uhm, gaan jullie niet een beetje off-topic wink. Misschien toch alleen maar even laten weten hoe je je voelt in dit topic smile.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki