In Satan en de Duivel daar geloof ik niet in... wat ik geloof is dat daar (hiernumaals) geen emoties zijn, niet in de vorm van haat, verdriet, heimwee, boosheid, macht, angst, chaos, paniek, blijdschap, enzovoorts.... het enige wat er is is een soort bewustzijn in zijn zuiverste vorm.
hier op aarde is het: helderziend, ruikend, horend, wetend, voelend... daar "ben" je (alles in een)
btw... ik kan nog niet goed met mijn gaven omgaan, sturen bedoel ik... soms weet ik iets, of zie ik iets, wat steeds vaker wordt bevestigd!, alleen ik kan er geen vinger op leggen waar ik het vandaan haal!
het is ook niet zo dat ik mensen er mee help/ kan helpen
wat ik zie, dat zeg ik meestal wel, dan krijg ik bevestigd wat het is van een ander
zoals een pijn-orb (grijs) die ik zag bij mijn schoonmoeder, het klopte dat ze pijn had(een zenuw zit klem)
ik weet alleen niet wat ik eraan kan doen?
ik voel niet dat ik de kracht heb om het te genezen...
als je deze kracht hebt, heb je het al je hele leven, weet je het al je hele leven! tuurlijk kun je dit met reiki wel leren...
ik vind dat je wel moet weten wat je doet! want het kan door gebrek aan kennis/ ervaring goed fout gaan, zegmaar!
(denk daarbij aan een hersentumor)
heb ik wel eens gelezen^^