Loading...
nl

Geloven jullie in God?

akschuna
akschuna apr 24 '11

Begrijp ik..........
derhalve wordt er door Moonflower echt specifiek aan Groene Heks om opheldering gevraagd,
als ik het goed begrijp..........

no offence Emuca
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 24 '11
de waarheid blijft het zelfde!
alleen wordt ze door de mens, anders geïnterpreteerd...
de waarheid is rein en puur... en blijft rein en puur!
de waarheid kun je maar op 1 manier vertellen,
een leugen daarentegen kent er wel 100 den!
Emuca
Emuca apr 24 '11
Origineel bericht van: akschuna

Begrijp ik..........
derhalve wordt er door Moonflower echt specifiek aan Groene Heks om opheldering gevraagd,
als ik het goed begrijp..........

no offence Emuca



En net zoals dat jij nu commentaar hebt op mij, heb ik net zo veel recht om dingen te zeggen. Daar is het een openbaar forum voor...
akschuna
akschuna apr 24 '11

Ik wil heeeeeeel graag reageren

maar ik doe het toch maar niet.......
AngelClear
AngelClear apr 24 '11
Emuca , jij gaat hier echt wel te ver ! Jij bent volledig niet meer objectief ! Een wildvreemde kan ruiken en voelen dat jullie een klan en één kliek zijn ... Dit is een nieuweling ! En als hij niet akkoord gaat met jullie mening vliegt hij ook al direct ! Ik doe hier wat ik moet doen. Ik breek niemand af. Jullie zien de zaken niet meer helder door jullie vriendjespolitiek ! Openbaar forum zeg je ... ? Dat is een goeie ! Moet ik hard mee lachen ja ! Als God tegen mij zegt dat ik een rotte appel uit de mand moet verwijderen, dan doe ik dat ! En jij moet nu stoppen met je te mengen daarin ! Als God wil dat hier orde op zaken komt, mogen jullie met 500.000 samenklitters hier zitten ! Ik doe hier alleen mijn werk en opdracht die ik heb gekregen ! Het is aan jullie of jullie mij willen tegenwerken. Vergeet niet dat ik dit doe om te helpen. Ik noem geen andere namen hier dan Lily Beau ! Jullie vatten het echt niet hé ??!!! Dit moet gebeuren of het wordt foute boel ! Ik heb hier ervaring mee en ben niet de eerste de beste ! En nu Akschuna gerustlaten ! Wat heeft die nu weer misdaan ?!!! Openbaar forum ... Jullie weten in geen 1000 jaar tegen wie jullie hier bezig zijn !!!
Emuca
Emuca apr 24 '11
En jij wel want je staat boven iedereen?

Ik respecteer iedereen op het forum.. maar jou gedrag is niet te respecteren.. want je respecteert ons ook niet.
Vraag maar aan lily, zit ik onder de klit bij haar? Heb ik ooit 1 woord buiten het forum met haar gesproken?

De enige die hier niet objectief is, ben jij.. Met je zogenaamde opdracht.
akschuna
akschuna apr 24 '11

Angelclear

Ga lekker een nachtje slapen kerel!
Knap je van op hoor,
het kan zijn dat je niet de eerste de beste bent, dan nog dien je een ander (zeker niet hier) toe te spreken alsof JIJ dan de wijsheid in pacht hebt,denk ik zomaar..........
Je bent hier gekomen om iets op te steken.......DOE DAT dan ook......vingerwijzen schieten we niets mee op......en als je voelt dat er iets is duidelijk te maken is dit niet manier.
Ik zie "het"wel doch wordt "het" op deze wijze niet gezien omdat men in de verdedigingsmodus schiet en daar hebben beide partijen helemaal niets aan.......

Groet
Groene_heks
Groene_heks apr 24 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Nou Groene heks,

bij elk onderwerp wat ik aanklik... heb jij wat geschreven; en wat mij opvalt, is dat jij altijd in de verdediging gaat!
Doe ik dat echt? Ik zal er op letten dat minder te doen, ja ik voel me denk ik snel aangevallen, grappig gisteravond bedacht ik me hoe ik anderen steeds zeg dat wat een ander denkt helemaal niet belangrijk is, maar zodra het mij betreft volg ik mijn eigen raad niet op smile
als ik dan een keertje vraag hoe het zit, over Jezus... dan ga jij het niet "te grabbel" gooien!?
Dan moet je ook niet zeggen dat je "hem" kent!
wie a zegt moet ook b zeggen vind ik...
Dat doe ik omdat ik door jouw manier van schrijven bemerk dat je er iebelig van word, deze ervaring is voor mij erg bijzonder en daarom wil ik dat niet hier tussen zetten, dat is de reden.
het enige wat ik probeer is jou begrijpen, maar hoe kan ik jou begrijpen, als jij niet eens de moeite wil doen om je argument te onderbouwen?
Vanwege het feit dat ik 1 keer iets niet uitleg? Ik ben heel eerlijk en leg altijd alles uit alleen dit ene krijg je niet van mij te horen.
jij zegt: "Er is niet 1 waarheid, DE waarheid bestaat niet want die is voor iedereen anders."
dan vraag ik me af: als de waarheid niet bestaat; waarom ben je dan gelovig?
dat is mijn waarheid, ik ben eclectisch smile
de waarheid is er altijd, en overal, ze is immers de basis van ons hele bestaan!
alleen in meer dan 2000 jaar is die waarheid zo verdraaid, en ik weet niet door hoeveel mensen herschreven, daarbij wordt het steeds een beetje mooier en boeiender gemaakt! zo is de mens nou eenmaal... ik heb er wel respect voor hoor, begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds DE bestseller aller tijden...
omdat het toch op de waarheid is gebaseerd...
alleen ik hou van makkelijkere taal, die ik begrijp, de bijbel kost mij persoonlijk een heleboel moeite om het te lezen!
misschien omdat ik heel veel teksten niet herken in mijn gevoel... soms, probeer ik nog een beetje door de regels door te lezen, maar het gaat met tegenzin...
als het met tegenzin gaat, zal ik er niets van kunnen leren,
dus heb ik besloten om gewoon mijn eigen leven te leven, en mijn lessen haal ik uit het dagelijkse leven!
Sosm moet je dingen in het leven met tgenzin doen, als je daarvoor blijft weglopen zul je het net zolang tegenkomen tot je er mee om kan gaan, das mijn geloof
en door schade en schande word ik wijs wink
Groene_heks
Groene_heks apr 24 '11
Origineel bericht van: Emuca
Groene heks heeft ook gezegd dat de waarheid voor iedereen anders is. Voor de een is dat een geloof...


Kussssss
Groene_heks
Groene_heks apr 24 '11
Origineel bericht van: akschuna

Emuca

Sorry maar Groene Heks is een grote meid hoor.......
Echt waar!!!!!

Groet


Ja klopt, dus kan Groene heks ook heel goed zelf zeggen of ze dit wel of niet waardeert winksmile
Groene_heks
Groene_heks apr 24 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
de waarheid blijft het zelfde!
alleen wordt ze door de mens, anders geïnterpreteerd...
de waarheid is rein en puur... en blijft rein en puur!
de waarheid kun je maar op 1 manier vertellen,
een leugen daarentegen kent er wel 100 den!


Dat is jouw geloof Moonflower en dat is oke, ik denk er anders over en dat is ook oke smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 24 '11
Oke, Groene heks wink
ik begrijp wat je wil zeggen tongue
"ieder zijn ding"

iedereen heeft een eigen taak, zowel hier als daar...
Groene_heks
Groene_heks apr 24 '11
Zo is het Moonflower, ieder ziet alles op zijn of haar manier, of we dat nu stom of gek vinden, het blijft zijn of haar manier.
En net zoals wij dingen leren door tegen muren te knallen, geldt dat ook voor ons en ik knal veel geloof me.
Maar daar leer ik van, net als jij smile

Iemand noemde dat laats holy shit en dat vind ik wel een goeie, het is wel shit maar je word er wijzer van, vandaar het holy smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 24 '11
whehe tongue
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 25 '11
over geloof valt niet te twisten...
^^ klopt
Lena
Lena apr 26 '11
Origineel bericht van: AngelClear
Ik doe hier wat ik moet doen.! Het is aan jullie of jullie mij willen tegenwerken. Vergeet niet dat ik dit doe om te helpen. Jullie vatten het echt niet hé ??!!! Dit moet gebeuren of het wordt foute boel ! Ik heb hier ervaring mee en ben niet de eerste de beste !Jullie weten in geen 1000 jaar tegen wie jullie hier bezig zijn !!!


tjonge jonge...zucht...
hoogmoed komt voor de val denk ik zomaar...
diebrabander
diebrabander apr 26 '11
Ja idd lena,

Een persoon met een erg hoge trilling, een wijze waar je tegenop kan kijken heeft niet zoveel ego.
Groene_heks
Groene_heks apr 26 '11
Jongens stop ermee, Angelclear heeft zijn excuus aangeboden, dan moeten jullie niet doorgaan.
diebrabander
diebrabander apr 26 '11
Sorry groene heks, het spijt me, ik kwam net op merudi en dit was het 1e topic wat ik zag...
diebrabander
diebrabander apr 26 '11
EDIT: Sorry groene heks, EN Angelclear
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki