Loading...
nl

Geloven jullie in God?

Lena
Lena apr 28 '11
ben benieuwd wanneer je vertelt wie je nu echt bent...
diebrabander
diebrabander apr 28 '11
Ik ben geen privé oorlog aan het voeren tegen jou hoor!
Want ik heb het je allang vergeven (nooit boos geweest maar ik begreep je op dat moment niet echt).

En Lena stelde een vraag, wel voorkomend uit een eerder conflict, maar het was wel een gewone, objectieve vraag.
En ik vond het ook wel interessant, omdat je in een bericht aangaf dat je eens soort opdracht had van god?

En ik had het toen niet goed gelezen, want het antwoord wat je schreef was niet gericht naar lena, maar naar moonflower. Dus merkte ik op dat het geen antwoord was op lena's vraag. Excuses daarvoor!
Serenity
Serenity apr 28 '11
Ik had het ook door hoor, NO BIGGIE !
aquarel
aquarel apr 29 '11
woorden kunnen me raken want je kunt ze gevoelig aanwenden om iets mooi's te creëeren, of in dit geval te vernietigen.
lieve mensen let wat beter op zodat er geen vijanden worden gemaakt of in dit geval prive oorlogjes.
aquarel
aquarel apr 29 '11
kheb nog niet alles gelezen om nu al te weten wat ik zou antwoorden, maar feit is, dat ik tussen de regels hier door lees dat er iemand geirriteerd is door iemand anders zijn woorden.
aquarel
aquarel apr 29 '11
moomflowertje

ik heb ooit eens gehoord dat de kracht in ieder van ons zit maar dat we nog niet goed weten hoe we daarmee omgaan of kunnen gebruiken.
wij mensen zijn goed in taal, daar zijn we mee opgegroeid maar het spirituele zoals extra zintuigen en/of gaven daar zijn we niet mee bekend, sommigen wel al weet ik niet hoe die dit doen.
ik weet wel dat wij slechts 3 tot 4 procent van onze hersencappaciteit gebruiken, volgens einstein die 8 procent gebruikte zouden we zot worden als we de volle 100 procent benutten, ik denk dus als we bv. 15 procent gebruiken dat we daarmee paranormale dingen mee zouden kunnen doen, en hoe meer procent hoe geschifter denk ik.
altans dat is mijn mening.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 29 '11
nou... haha je wilt niet weten hoe dicht je bij de waarheid zit,
Toevallig ken ik wel mensen die echt "geleerd" hebben, en die worden in de volksmond: "de dorpsgek" genoemd...
Alleen Paranormale mensen die gebruiken hun gevoel, en de hersenen zetten het om in de juiste woorden
"Paranormaal" is letterlijk vertaald: naast of voorbij het "normale"
alles wat niet normaal is, is dus raar, of geschift, gek
haha, een gek is lang zo gek nog niet!
aquarel
aquarel apr 29 '11
in mijn kunst ben ik altijd al een outsider geweest :-)
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 29 '11
whahaha tongue
Serenity
Serenity apr 29 '11
mijn moeder riep altijd 'Doe eens normaal' dan schreeuwde ik "IK BEN NORMAAL!!!" maar tevergeefs dat hielp niet echt om terug te roepen…. ^^

Mijn idee van opvoeden = voed je kinderen op tot zelfstandige volwassenen die op hun eigen intuïtie kunnen vertrouwen en dat lukt door complimentjes te geven ookal is het de gewoonste zaak van de wereld maak van die complimentjes maken juist de gewoonste zaak van de wereld want woorden hebben een impact op mens, dier, plant en water en hoe positiever dat is hoe gezonder men kan leven.

Optimisme en geruststelling en complimenten en inzicht geven en hun inzicht aanhoren….dat was het denk ik wel.
aquarel
aquarel apr 29 '11
ik zing in zachte mooie taal tegen mijn kippen (vroeger)
praat ook vaak tegen dieren
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 29 '11
jou moeder reageerde zo tegen je, omdat ze je niet begreep
ondingen die niet zelfstandig kunnen functioneren, is de taal van een onwetende of ongeduldige...
ik snap dat je probeert te zeggen dat, doordat je oneerijk ben behandeld vroeger, je nu nog steeds onzeker bent...

ik zelf heb geen kinderen, helaas, maar weet wel dat ik het heel anders had gedaan als mijn moeder....
ik hou ontzettend veel van mijn moeder en de dingen die ze misschien anders had moeten doen, hebben mij doen inzien, dat mijn moeder ook behoorlijk beschadigd is, waardoor zij meer aandacht nodig had, ten koste van de kinderen... deze dingen hebben me gemaakt tot wie ik nu ben...

ik vind het heel mooi dat je zegt, dat je positief en geduldig bent, tegenover je kinderen, dat je je kind niet probeerd te veranderen, maar soms ter aansporing een andere kijk op de situatie geeft, waarop het kind ook weer mag zeggen wat ze ervan denkt... dit noem ik een goede communicatie
want dat haal ik eruit^^
het mooiste is om je kinderen het kind in zichzelf te laten behouden! en door negatieve dingen die het kind mee-maakt wordt het veel te vroeg volwassen,
dat vind ik dan, hé wink
groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Hmmmzz...ieder verhaal heeft twee kanten en dan is er nog de derde onpartijdige kant, ik begrijp dat Lily vroeger dingen heeft ervaren die echt niet leuk voor haar waren.
ik vind het wel gevaarlijk dat haar moeder nu wordt *beoordeelt* door de dingen die zij schrijft en door mensen die er zeker niet bij waren.
Probeer het eens om te draaien Lily, zou jij het leuk vinden als jouw moeder haar kant verteld en dat jij dan wordt beoordeelt? Nee ik denk het niet en dat kan immers ook niet.

Je afsluiten kan je doen door een lotus boven je kruinchakra te plaatsen, maar dat mensen in je hoofd kunnen kruipen zonder dat ze jouw toestemming hebben dat kan niet eigenlijk.
Serenity
Serenity apr 29 '11
@ Moonflower, dank je wel je pakt de vork bij de steel en je hebt helemaal gelijk en wat een mooie manier van kijken naar je moeder heb jij zeg heeeeeel mooi!

@Karin, Ai Ai Ai je hebt gelijk vooral na het lezen van Moonflower's woorden zag ik dit direct in, tanks voor de toevoeging aan dit verhaal!

Lotus! Yep ik beelden mezelf het in en violá het lukte direct!!
Zou ik het zelf hebben toegestaan dan…humzz ik weet niet meer precies wat er in mezelf om ging maar het is gebeurt zoals het is gebeurt en zo heb ik het ervaren.
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Ik geloof je Lily, dat staat daar los van, ik hoop dat de lotus je echt helpt zodat je in vertrouwen die angst kan loslaten meis smile
Serenity
Serenity apr 29 '11
ja ik hoop het ook dank je Karin.
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Mijn moeder heeft het mij verteld.
Ze vertelde me dat zij de Lotus koos omdat deze alleen goedheid doorlaat, mocht je kruinchakra soms te ver open staan dan kun je ook holy shit binnen halen, met de lotus bescherm je jezelf.

Ik zet tegenwoordig ook naast mijn witte jurk (wit licht) een extra groen scherm om me heen.
Soms kun je voelen dat mensen met hun energie of hoe je het wilt noemen naar je *reiken*, soms doen ze dat bewust, soms hebben ze dat niet in de gaten, soms duikt je energie vanzelf, zeker als je medelijden voelt, en soms doe je het zelf onbewust.
Dat voel je in je zonnevlecht (navel). Ik weet dat ik me met de witte jurk niet afdoende kan beschermen soms en doe dan gewoon voor extra het groene scherm.

Dit doe ik nu een dag of vijf en dat voelt best goed.
Maar dat geldt voor mij, je kunt als je witte licht voor jou niet voldoende voelt een andere kleur toevoegen en voelen hoe dat voor jou voelt.

Probeer jij eens roze, gebruik als je boos bent lichtpaars (wordt je rustig van ook) winklichtpaars!

Ik hoop dat je me snapt met mijn kleurtjes smile
Serenity
Serenity apr 29 '11
Lieve Karin dank je wel voor deze omschrijving ik heb hier zeker wat aan morgen ga ik het weer lezen en ik hoop ook alle andere adviezen van vandaag nog eventjes door te lezen en dan hoop ik weer wat geleerd te hebben.
Maar dat ik het ook toegaat passen weet ik nog niet ik ga wel ermee oefenen en terwijl ik dit typ voel ik mijn lotusbloem als een soort bandera op mijn voorhoofd dat houd de boel helder een 'frisse kijk, ergens op hebben' gevoel…humzz interessant!

Ik heb even wat opgezocht over de lotus, ten eerste viel mijn mond weer open want de waterlelie is een lotus of vice versa Ik heb wat met lelies en zeker ook de waterlelie ik kon vroeger daar uren naar staren ik hou van water en waterkroos fascineerde mij omdat het dreef en lucht ballontjes bezit ik werd er kalm van…. Anyway Lotus:http://www.heiligen.net/pdf/L/LOTUS.pdf
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Het is geen advies Lily, ik vertel je alleen hoe het voor mij is.
Ik ben net als jij soms ook zoekend.
Het kan goed dat jij het niet fijn vind, das oke!
Ieder zijn eigen manier, das de beste manier smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 29 '11
jou moeder reageerde zo tegen je, omdat ze je niet begreep
ondingen die niet zelfstandig kunnen functioneren, is de taal van een onwetende of ongeduldige...
ik snap dat je probeert te zeggen dat, doordat je oneerijk ben behandeld vroeger, je nu nog steeds onzeker bent...

(ik vind het wel gevaarlijk dat haar moeder nu wordt *beoordeelt* door de dingen die zij schrijft en door mensen die er zeker niet bij waren.)

ik zeg dit niet om te be-oordelen, maar omdat ik (door wat Lily in een ander berichtje schreef)het herkende...en ik het zelf ook heb meegemaakt...wel iets anders natuurlijk!
vroeger mochten mijn zusje en ik niet eens in de woonkamer komen, omdat ze vonden dat wij van de duivel kwamen,...mijn zusje was toen 7 en ik 10, dit heeft geduurt tot mijn stiefvader overleed (ik was toen 13)
dit alles omdat mijn moeder eigenlijk alle aandacht nodig had, mijn zusje en ik zijn daardoor ontzettend beschadigd, mijn zusje heeft borderline, mijn moeder heeft ook borderline en is schizofreen, wat dat betreft mag ik van geluk spreken dat ik op vrij jonge leeftijd al in contact stond met mijn "gids", die destijds ook mijn zusje bij heeft gestaan...
Het is niet om de moeder van Lily aan te vallen, maar meer om haar een andere kijk te kunnen geven op haar situatie...
groetjes moonflowertje wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki