Loading...
nl

Geloven jullie in God?

Groene_heks
Groene_heks apr 26 '11
smiletis al goed
Lena
Lena apr 27 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Jongens stop ermee, Angelclear heeft zijn excuus aangeboden, dan moeten jullie niet doorgaan.


pardon?
lees gewoon wat iemand schrijft en reageer hierop.
dat stop ermee...daar geef jij het een heel ander lading mee...
Emuca
Emuca apr 27 '11
Heeft iemand dan nog zin om oude koeien uit de sloot te blijven halen dan? Excuses zijn aangeboden.. laten we er dan ook een kilo zand overheen kiepen.
Groene_heks
Groene_heks apr 27 '11
Ik zou niet weten wat voor lading...ja een lading zand smile
diebrabander
diebrabander apr 27 '11
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Groene heks
Jongens stop ermee, Angelclear heeft zijn excuus aangeboden, dan moeten jullie niet doorgaan.


pardon?
lees gewoon wat iemand schrijft en reageer hierop.
dat stop ermee...daar geef jij het een heel ander lading mee...


Sorry, maar ik snap de laatste zin niet echt? blush
Serenity
Serenity apr 27 '11
Origineel bericht van: diebrabander
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Groene heks
Jongens stop ermee, Angelclear heeft zijn excuus aangeboden, dan moeten jullie niet doorgaan.


pardon?Hier is Lena er niet mee eens.
Ik denk dat ze 'ik' ervoor vergatlees gewoon wat iemand eventueel kan hier 'hier' komen te staan.schrijft en reageer hierop.
dat 'stop ermee'...daar geef jij hetHet kan eventueel 'het onderwerp' zijn een heel ander lading mee...


Sorry, maar ik snap de laatste zin niet echt? blush

Snap je het nu wel beter DieBrabander?
Lena
Lena apr 28 '11
Origineel bericht van: diebrabander
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Groene heks
Jongens stop ermee, Angelclear heeft zijn excuus aangeboden, dan moeten jullie niet doorgaan.


pardon?
lees gewoon wat iemand schrijft en reageer hierop.
dat stop ermee...daar geef jij het een heel ander lading mee...


Sorry, maar ik snap de laatste zin niet echt? blush


die laatste zin heeft te maken met het feit, dat hun er klaar mee waren, en wij niet meer mochten reageren...
echter ik ben vrij om te reageren of te schrijven...


Origineel bericht van: AngelClear
Ik doe hier wat ik moet doen.! Het is aan jullie of jullie mij willen tegenwerken. Vergeet niet dat ik dit doe om te helpen. Jullie vatten het echt niet hé ??!!! Dit moet gebeuren of het wordt foute boel ! Ik heb hier ervaring mee en ben niet de eerste de beste !Jullie weten in geen 1000 jaar tegen wie jullie hier bezig zijn !!!


mijn reactie tjonge jonge...zucht...
hoogmoed komt voor de val denk ik zomaar...


daarna kwam jou reactie diebrabrander...


Ja idd lena,

Een persoon met een erg hoge trilling, een wijze waar je tegenop kan kijken heeft niet zoveel ego.
en ik vind je antwoord duidelijk wink
en een normale reactie op dit schrijven...
AngelClear
AngelClear apr 28 '11
Sorry , maar wat heeft dit nu eigenlijk nog met het topic : "Geloven jullie in God ?" te maken ? eek
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 28 '11
AngelClear... dat vraag ik me ook al een tijdje af...:p
Eigenlijk ben ik gewoon benieuwd hoe anderen er over denken-->
Ik geloof wel in "iets" en heb de neiging om het God te noemen, alleen mijn intuïtie zegt: dat wat ik geloof, veel verder gaat dan God! Ik probeer mijn geloof een naam te geven...
een tijdje heb ik me afgevraagd: "hoe kan ik paranormaal begaafd zijn terwijl ik de bron niet ken" toch heb ik al een paar bevestigingen gehad, dat ik paranormaal begaafd ben, en dat iedereen dat is, alleen veel mensen hebben het te druk met andere dingen, aardse, matriële dingen...
Mijn zusje zegt: het kan best wel zo zijn dat je paranormaal begaafd ben, alleen je haald het uit de verkeerde bron!
(Zij is christelijk)
Voor mijn gevoel is er maar 1 bron...
niet dat ik de bron al heb ontmoet ofzo... maar ik ben gewoon benieuwd wat anderen ervaren, als het om God gaat...
groetjes Moonflowertje
Lena
Lena apr 28 '11
Origineel bericht van: AngelClear
Sorry , maar wat heeft dit nu eigenlijk nog met het topic : "Geloven jullie in God ?" te maken ? eek


angeclear:Als God tegen mij zegt dat ik een rotte appel uit de mand moet verwijderen, dan doe ik dat ! En jij moet nu stoppen met je te mengen daarin ! Als God wil dat hier orde op zaken komt, mogen jullie met 500.000 samenklitters hier zitten ! Ik doe hier alleen mijn werk en opdracht die ik heb gekregen !

Zou graag dan van jou willen horen,hoe dit werkt voor jou...
Heeft God jou daar persoonlijk voor gevraagd?
En hoe weet je zeker dat dit de opdracht van God was...?
diebrabander
diebrabander apr 28 '11
'God' is bij mij nog maar een vaag onderdeel (natuurlijk bij iedereen wel maar ik heb er echt nog bijna geen ideeën over)
Want ik ben sinds een tijdje weer veel bezig met spirituele dingen zoals; mediteren, dromen, uittreden en gewoon na aan het denken over 'het leven' etc, en er is in een korte tijd enorm veel informatie bij gekomen (met dank aan mijn ouders), dus dat alles moet nog een beetje verwerkt worden.

Ik heb ook een tijdje geprobeerd (want ik ben best realistisch ingesteld) om 'niet te geloven in god', omdat het eigenlijk allemaal enorm vaag is als je erover na gaat denken. Maar het probleem was, dat dit maar niet lukte. Ik blééf geloven in een soort 'god' en ik kreeg het niet afgeleerd.

Ik ben dan ook nog vrij jong, met nog niet heel veel levenservaring en tijd gehad om over dit soort dingen na te denken, maar mijn gevoel zegt gewoon dat er 'iets' is wat ik idd graag God noem, maar dat is eigenlijk ook alles.-,-
AngelClear
AngelClear apr 28 '11
Wel ... MoonFlowertje ,

Ik denk dat jij al veel verder staat dan je denkt en dat je zustertje aan één-dimensionaal denken doet zoals wel meer van die mensen die je terugvindt in Evangelische- op zelfs Pinkster-gemeentes. Dit is een erg zwart-wit denken. Wij zijn goed en al de rest is slecht en komt van de duivel en van Satan. Ik vind dit dan ook een zeer bekrompen manier van denken en bovendien heel erg gevaarlijk. Over vooroordelen gesproken ... De bron is de bron en als jij paranormaal begaafd bent en jij gebruikt dat voor het goede en om mensen te helpen dan heeft niemand recht om jou daarop te oordelen. eek
diebrabander
diebrabander apr 28 '11
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: AngelClear
Sorry , maar wat heeft dit nu eigenlijk nog met het topic : "Geloven jullie in God ?" te maken ? eek


angeclear:Als God tegen mij zegt dat ik een rotte appel uit de mand moet verwijderen, dan doe ik dat ! En jij moet nu stoppen met je te mengen daarin ! Als God wil dat hier orde op zaken komt, mogen jullie met 500.000 samenklitters hier zitten ! Ik doe hier alleen mijn werk en opdracht die ik heb gekregen !

Zou graag dan van jou willen horen,hoe dit werkt voor jou...
Heeft God jou daar persoonlijk voor gevraagd?
En hoe weet je zeker dat dit de opdracht van God was...?

ja idd ik ook,
diebrabander
diebrabander apr 28 '11
oeps, had nieuwe posts nog niet gezien..
diebrabander
diebrabander apr 28 '11
Lena zei:
Zou graag dan van jou willen horen,hoe dit werkt voor jou...
Heeft God jou daar persoonlijk voor gevraagd?
En hoe weet je zeker dat dit de opdracht van God was...?


Origineel bericht van: AngelClear
Wel ... MoonFlowertje ,

Ik denk dat jij al veel verder staat dan je denkt en dat je zustertje aan één-dimensionaal denken doet zoals wel meer van die mensen die je terugvindt in Evangelische- op zelfs Pinkster-gemeentes. Dit is een erg zwart-wit denken. Wij zijn goed en al de rest is slecht en komt van de duivel en van Satan. Ik vind dit dan ook een zeer bekrompen manier van denken en bovendien heel erg gevaarlijk. Over vooroordelen gesproken ... De bron is de bron en als jij paranormaal begaafd bent en jij gebruikt dat voor het goede en om mensen te helpen dan heeft niemand recht om jou daarop te oordelen. eek


Je hebt gelijk, maar dat is niet echt een antwoord op lena's vraag blush
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 28 '11
In Satan en de Duivel daar geloof ik niet in... wat ik geloof is dat daar (hiernumaals) geen emoties zijn, niet in de vorm van haat, verdriet, heimwee, boosheid, macht, angst, chaos, paniek, blijdschap, enzovoorts.... het enige wat er is is een soort bewustzijn in zijn zuiverste vorm.
hier op aarde is het: helderziend, ruikend, horend, wetend, voelend... daar "ben" je (alles in een)

btw... ik kan nog niet goed met mijn gaven omgaan, sturen bedoel ik... soms weet ik iets, of zie ik iets, wat steeds vaker wordt bevestigd!, alleen ik kan er geen vinger op leggen waar ik het vandaan haal!
het is ook niet zo dat ik mensen er mee help/ kan helpen
wat ik zie, dat zeg ik meestal wel, dan krijg ik bevestigd wat het is van een ander
zoals een pijn-orb (grijs) die ik zag bij mijn schoonmoeder, het klopte dat ze pijn had(een zenuw zit klem)
ik weet alleen niet wat ik eraan kan doen?
ik voel niet dat ik de kracht heb om het te genezen...
als je deze kracht hebt, heb je het al je hele leven, weet je het al je hele leven! tuurlijk kun je dit met reiki wel leren...
ik vind dat je wel moet weten wat je doet! want het kan door gebrek aan kennis/ ervaring goed fout gaan, zegmaar!
(denk daarbij aan een hersentumor)
heb ik wel eens gelezen^^
Lena
Lena apr 28 '11
ik denk dat angelclear het lastig vindt wink

een oude bekende immers?
gast
gast apr 28 '11
Is dat zo? Wie zou het dan zijn denk jij Lena?
AngelClear
AngelClear apr 28 '11
Lena en diebrabander ,

Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken om dit nu los te laten. Ik zal heel zeker geen antwoord geven op jullie vragen. Jullie hebben ervoor gekozen om mij niet te vergeven en hier weeral een privé-oorlogje op te starten tegen mij. Ik denk dat dat meer zegt over jullie dan over mij.
Lena
Lena apr 28 '11
het zijn jouw woorden...
en het verbaasd me niks...

vergeving waarvoor?
en welke prive oorlog?

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki