Aangezien dit een topic is over spiritueel aangelegde kinderen, mag ik dan misschien ook even inhaken?
Ik stel jullie mijn dochter voor.
Haar naam is Maylin, 4 jaar jong en al vanaf het begin van haar leven is ze anders dan andere kindjes, mallemolen gehad van vroeghulp want ze dachten aan pddnos.
Kreeg van anderen de tips om haar te laten aarden en ze is daar enorm van opgeknapt.
Voorbeeld van mijn ervaringen met haar.
*Ze ziet kleurtjes om mensen heen en tekent ook kleurtjes.
*Ze gebruikt haar handen om pijn mee weg te halen, bij mij, maar ook bij zichzelf. Ze klapt dan in haar handjes en wrijft erin, waarna ze haar handjes op het pijnlijke gedeelte legt.
*Haar aanrakingen voelen als tintelingen en ik val ook vaak in slaap als ze me kriebelt.
*Ze heeft een onzichtbaar vriendinnetje waar ik bij toeval achter ben gekomen. Ze heet Naula en heeft een witte kleur, een engel die mensen helpt volgens haar...let wel Maylin is 4 jaar. Is dit fantasie of niet?
*Mijn zoon riep mij een tijd geleden hard vanaf de trap, ik ga kijken op hun slaapkamer (ze slapen op 1 kamer)en zie tot mjn verbazing dat Jamie gewoon slaapt, maar dat Maylin bijna geen lucht meer kreeg en een beetje aan het schokken was, bleek haar knuffel in haar mond te liggen waardoor ze bijna geen lucht meer kreeg. Dit vond ik dus eng en mooi tegelijk.
Nu is Maylin enorm gefascineert door haar helende handen. Kan ik, mag ik als haar moeder hierin al meegaan? Of is ze hier te jong voor?
Ze is enorm gevoelig voor geluiden, reuk. Ze weet wie wel en wie geen "goede" mensen zijn, daar sluit ze zich voor af en wordt ze helemaal bang van.
What to do, ik ben ook maar een leek als moeder, opvoeden is soms al moeilijk zat.
Verder herken ik mezelf in haar, dus ik wil dingen ook niet de kop indrukken bij haar niet, maar bij mezelf ook niet.