Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Maryssa
Maryssa jul 30 '09
Wow bijzonder hoor Jorine! Wie weet zit er dichterbij jouw woonplaats ook wel een medium die S zou kunnen begeleiden. Maar wie weet kan hij zijn vragen tot die tijd ook per e-mail aan Omata stellen. Lijkt me heel fijn voor hem als hij een vraagbaak heeft.
Cialara
Cialara jul 30 '09
Ja, een hele engelenbende hier in huis, mijn man neemt tegenwoordig al op met: "met het huis van bewaring" hi hi hi! Maar zonder dollen het is natuurlijk wel bijzonder als je het net van jezelf weet en dan vervolgens hoort dat je kinderen het ook zijn smileWe moeten wel allemaal een beetje aan het idee wennen.

Wel fijn dat jullie hier allemaal zo positief zijn en dat ik er met jullie over kan spreken/schrijven, want in het gewone dagelijkse leven kan ik dat toch echt niet blushen het medium zei ook dat ik toch voorzichtig moet zijn wat ik tegen wie zeg. Ik ben nog te veel een open boek, moet wat geslotener worden, in het belang juist van de kids.

Maar ik zal jullie wel op de hoogte houden hier, want dit is voor mij bij uitstek de plek om er over te schrijven/praten.
Cialara
Cialara jul 30 '09
Ik weet nog niet hoe ik het op ga lossen met het contact tussen S en O smile, het contact met een medium is denk ik voor S heel belangrijk, maar schoonzus kan hier ook heel goed helpen, is ook heel ver hiermee. We zullen wel zien. Het heeft geen haast. De eerste stap hebben we genomen, veel dingen worden duidelijk en hij is nog jong; tijd genoeg smile
admin
admin jul 30 '09
Schrijf het hier maar op, Jorine, hier word je begrepen met halve woorden. Het wordt als bijzonder ervaren en ik kijk elke keer weer uit naar een stukje van je bijzondere maar oh zo gewone zoon!!!

Liefs,
Mar
Cialara
Cialara jul 30 '09
smile
admin
admin jul 31 '09
ja toekomstige moeders, wen er maar al aan,
de kinderen die geboren worden, zullen die gaves reeds jong bezitten.
Fijn, Jorine, je bent een voorloper, en zou later moeders kunnen helpen leren omgaan met hun kinderen daarin.
liefs,
Bellelfeur
Fatna
Fatna jul 31 '09
Origineel bericht van: Eniroj
S is ook een engelmens volgens haar en zijn zusje en broer zijn het ook zei ze. Een hele club van engelmensen hier in huis dus hi hi hi grin



mijn zoon is ook een engelmens, zou je automatisch een engelkind krijgen als je dat zelf ook bent??
admin
admin jul 31 '09
Mijn dochter is volgens mij ook een engelmens, mijn zoon heeft zulke speciale problematiek, dat hij het misschien ook wel is!! Hij kan volgens mij alleen deze bagage dragen omdát hij special is ...
Maar misschien kan ik dat ooit nog eens horen van iemand die engelmensen herkent.

Liefs,
Mar
Cialara
Cialara jul 31 '09
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Eniroj
S is ook een engelmens volgens haar en zijn zusje en broer zijn het ook zei ze. Een hele club van engelmensen hier in huis dus hi hi hi grin



mijn zoon is ook een engelmens, zou je automatisch een engelkind krijgen als je dat zelf ook bent??


Ik denk van wel Fatna, tenslotte groeien de kinderen op in jouw engelen-energie...
Cialara
Cialara aug 4 '09
Vandaag heeft S weer wat nieuws ontdekt... Hij kan op afstand zien wat ik aan het doen ben! Hij zit nu in Zeeland bij familie en we zaten te hyven. En zo zegt hij; "je hebt net een glas cola light gepakt met ijs hè?" Ja, zeg ik, hoezo? "omdat ik dat zag".

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat heeeeel erg vaak doe en hij het zich dus ook wel voor kan stellen, maar ben toch benieuwd hoe en wat... Echt vreemd kijk ik er al niet meer van op geloof ik. Als we weer samen zijn, dan zullen we het nog wel even bespreken wink
admin
admin aug 4 '09
Hij is natuurlijk ook "gewoon" kind laugh, het kan dus zijn dat hij een grapje met je maakt. Maar inderdaad bij S weet je het nooit wink
Cialara
Cialara aug 4 '09
Jahaaa, ik twijfel ook wel een beetje, want hij maakt echt graag grapjes... ha ha ha, nou we zullen wel "zien" wink
Eruan
Eruan aug 4 '09
Jorine wat heb je een bijzonder kind, ik vind het bijzonder en leuk dat je alles hier deelt.
Ik ben benieuwd wat hij uiteindelijk zal brengen.
Bedankt dat je het hier post!
Cialara
Cialara aug 4 '09
Graag gedaan grinben ook blij dat ik het hier kwijt kan...
Cialara
Cialara aug 4 '09
En trouwens ik heb zelf ook zoiets met hem hoor!
Toen we bij Omata zaten en zij aan mij vroeg wat ik voelde, voelde ik opeens een lichte druk op mijn linker oor, en de volgende avond komt S naar mij toe met de klacht dat hij pijn heeft in zijn linker oor!!
Cialara
Cialara aug 6 '09
Vandaag vertelde S dat hij heeft gezien dat bij zijn oudste broer er een soort van zwarte plek in zijn aura ontstond toen die zich verbrandde aan de BBQ bij Opa en Oma. Het was een ongelukje en iedereen was natuurlijk erg geschrokken...

Vanavond wilde S zijn broer helpen door er met een amethist voor te zorgen dat hij sneller zou genezen; maar toen hij zag dat er een soort van rood licht vanaf kwam schrok hij, en heeft hij de steen er snel weer afgehaald. Omdat hij nog niet bekend is met hoe een goede werking er uit zou zien is het natuurlijk moeilijk te beoordelen of die rode gloed nu goed of slecht is geweest... weet een van jullie dit?
admin
admin aug 7 '09
vertel hem, om eerst een oranje steen te gebruiken.
Oranje is goed tegen de shock. Niet direct op de wonde leggen,
maar dat zijn oudste broer hem in zijn handen houdt.
Oranje en geel zijn goede huid-genezers, kijk maar naar de kleur van callendula (goudsbloem, zalf voor de huid)
Purper (ametist) is ook een genezer, maar meer op spiritueel niveau. Het beschermd en zuivert uit. Hij heeft spontaan iets gedaan, wat goed was volgens mij.
Purper is een combinatie van Blauw en rood. Misschien dat de rode gloed aangaf, dat het iets te veel rood bevat, voor dit doeleinde?
Als je eens wat geld over hebt, zou je voor hem verschillende kleuren edelstenen kunnen kopen.
Blauw zorgt voor koeling, dus dat had ook goed geweest.
en Groen geneest sneller de cellen van een lichaam, die beschadigd zijn.

Liefs,
Bellefleur
Cialara
Cialara aug 8 '09
Bedankt voor de tip Bellefleur! Ga zeker een setje voor hem kopen, het ligt op zijn pad en het is mooi voor hem om mee te spelen/oefenen! Zo ziet hij beter wat de verschillende stenen kunnen doen.

Het gaat overigens goed met grote broer, met wat Reiki van mij, een groene steen van S, zeewater en zonder T-shirt lopen is de wond al helemaal dicht gelukkig!
Cialara
Cialara aug 13 '09
Afgelopen week op het strand is er weinig gebeurd met S. Hij heeft geen visioen gehad, en mediteren ging hier heel erg moeizaam, dus had hij er geen zin in. Geen probleem natuurlijk want ook hij heeft vakantie!

Wel zei hij dat hij hier op het strand heel moeilijk aura's e.d. kan zien, omdat er zoveel kleurloze stipjes in de lucht zitten. Hij kan het hier niet goed zien. Het lijkt wel of we in een aura zitten zei hij.

We hebben in een new age winkeltje wel een doosje met allerlei "natural gemstones" gekocht, en daar heeft hij heerlijk mee gespeeld (goede tip Bellefleur! smile). Ik heb op mijn laptop een heel document staan met wat welke steen doet en dat vond hij mateloos interessant (hierbij weer dank aan Hans voor het document wink). Een kleine rhodoniet heeft hij gebruikt om naast de brandwond van zijn broer te leggen in de hoop hem sneller te laten genezen.

Die wond geneest trouwens heel erg goed!
admin
admin aug 14 '09
Heerlijk Jorine, dat S ook vakantie heeft gehad laughMaar ook super dat de stenen zo'n aantrekkingskracht op hem hebben!!

@Hans ... ben niet nieuwsgierig hoor, maar ik zou het document ook gráág willen hebben met wat welke steen doet blush

Liefs,
Marjan
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki