Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Cialara
Cialara jan 5 '10
Het is gek om te zeggen, maar ik ben uiteindelijk op eigen kracht daar gekomen... Wel door zijn verhalen en de verhalen van anderen die me mee hebben genomen. Het is er heel bijzonder, maar helaas kan ook ik jullie niet verder vertellen.

De zielen die daar wonen zijn geen op aarde levende zielen. Wij mensen kunnen daar wel komen. Als je er al eerder bent geweest gaat dat redelijk makkelijk. Als je voor de eerste keer gaat, moet je misschien een test afleggen, dat heeft mijn oudste zoon ook moeten doen afgelopen week, en die heeft nu ook toegang.

De zielen die ik daar heb ontmoet zijn aardse zielen die mij die verhalen hebben verteld en waar we achteraf allerlei connecties uit veel vorige levens mee hebben. Het is heel fijn om die banden weer te voelen, heel bijzonder. Ook heb ik mijn zielsfamilie ontmoet die daar woont, ook heel bijzonder.

Ik maak nu zelf een sterke transformatie door als gevolg van die belevenis. Maar voor S is het wel heel erg fijn dat wij nu met zijn drieën toegang hebben tot die wereld. Het maakt onze band weer sterker smile
Pegasus
Pegasus jan 5 '10
Prachtig Jorine!
Super dat je dit mag ervaren en dat je het ook nog eens kan delen met z'n drieen. Lijkt mij heerlijk.
Cialara
Cialara feb 4 '10
Vandaag kwam S thuis met het verhaal dat hij bij alle kinderen in de klas allemaal paarse vlekjes had gezien. Bij ieder kind was een paars vlekje aanwezig, bij de meesten hij hun voorhoofd, maar ook wel op andere plaatsen rond het hoofd.

Hij had dit nog nooit eerder gezien bij de kinderen in zijn klas.

Ik vroeg hem of de sfeer in de klas ook anders was... hij vond ze wat drukker dan anders, maar verder zei hij er niet veel over.

Misschien zijn dit de nieuwe energieën die ons in 2010 gaan bereiken, het zal mij benieuwen wat het kan betekenen...

Heeft iemand een idee?
Emuca
Emuca feb 4 '10
Ik kreeg meteen het woord: waarheid in mijn hoofd. Misschien is het een soort van... ogen openen voor de waarheid?
Cialara
Cialara feb 4 '10
Dan begint het proces naar 2012 duidelijk nu al, dat dacht ik al wel. smile

Mooi Angel of Death, tnx smile
gast
gast feb 4 '10
Volgens mij is dat al veel langer in gang.
Cialara
Cialara feb 4 '10
Ha ha ha, ja vast wel, maar het wordt nu zichtbaar voor S...
Pegasus
Pegasus feb 5 '10
Geen idee wat het betekent, maar het betekent vast iets.
Aparte ontwikkeling, paarse vlekken zien. Ik ben benieuwd.... wie weet hoe het zich verder gaat ontwikkelen.

Fijn trouwens dat je het op het forum hebt geplaatst wink
Cialara
Cialara feb 5 '10
Ik heb het hem vandaag gevraagd,

De vlekjes zijn er vandaag nog steeds bij de kinderen in zijn klas. Maar niet bij de volwassenen en ook niet bij zijn zusje. Zelf heeft hij er ook eentje zei hij.

Oh ha ha ha, dat ze zo druk zijn; dat zijn ze altijd zei hij er nog bij vanmiddag wink

Hij zegt zelf dat alleen zijn leeftijdsgenoten het hebben smirk
admin
admin feb 5 '10
Paars is Rood + Blauw = aarden + contakt met de cosmos, of met andere woorden, met je voeten stevig op de grond en je hoofd in contakt met de Bron.
Dat geeft een goeie doorstromen, oude pijntjes, kleine situatie's die bleven hangen verdwijnen hierdoor. Paars is een Goddelijke afstemming maken.. paars is genezing, healing, toewijding!
dikwijls ervaar ik paarse energie bij mensen die als vlokjes over hen neerdwarelen, ik zie het ook met zilver en met goud.
Drie belangrijke kleuren tijdens een transformatie.
gast
gast feb 5 '10
Zou het ook violet kunnen zijn? Dat is de kleur van de hoogste chakra toch?
admin
admin feb 5 '10
paars/purper is transformatie
violet is transmutatie!

mooi onderwerp misschien om eens te "zien" wat het verschil is!!
Cialara
Cialara feb 7 '10
Visioen van S op 7 februari 2010

Ik stond op een rotspunt en voor me zat een grote tornado van vuur. In het midden zat iets paars, heel groot. Er kwamen ook allemaal paarse vlekjes uit, wel honderd per seconde. De zelfde kleur paars als ik bij mijn klasgenootjes zag. Ik ging naar de bodem van die tornado en pakte het zwaard, of het handvat van het zwaard, dacht ik. Bijna gelijk daarna schoot er een violette vlam uit het zwaard. Het deed geen pijn. Toen deed ik met het zwaard een beweging naar voren, alsof ik er mee sloeg, en toen ging er een grote paarse straal uit. Dat maakte drie vormpjes; het was één paarse fenix, en twee kleine paarse luchtvogels. Zoiets had ik nog nooit gezien.

Ik zat dus in die tornado en ik kon er niet uitvliegen, dat lukte niet. En ik keek om me heen en wat zag ik toen: een deur! In de achterkant van de tornado. Ha ha ha, dat was lachen, gewoon een deur in een tornado laugh

Toen liep ik daar uit en plaatste een groot energie schild en energie veld om de tornado. Om het te beschermen.
Cialara
Cialara feb 7 '10
Cialara
Cialara feb 8 '10
Als vervolg op zijn visioen zag S vandaag in de klas een paarse luchtvogel vliegen. Hij zegt dat er bij alle kinderen van zijn leeftijd, waar er veel bij elkaar zijn zo'n luchtvogel is. Op school in elke klas is er wel eentje.

Hij zag dat de vogel tijdens de pauze een grote paarse energiebal maakte, zo groot als een voetbal. Die liet ie op de grond vallen en toen kwam er heel erg veel violette wind uit die door het hele lokaal ging.
Emuca
Emuca feb 8 '10
Dus vooral de basisschool kinderen hebben nu zo'n vlek? Of schieten de leeftijen ook nog wel eens omhoog?
Cialara
Cialara feb 8 '10
Dat weet ik niet, maar zijn belevingswereld is natuurlijk de basisschool hè smile
Cialara
Cialara mrt 22 '10
Vorige keer heb ik gemeld dat mijn zoon bij zijn klasgenoten paarse vlekjes zag in hun aura, die later bij de meesten bij hun voorhoofd kwamen te zitten.

Vandaag heeft hij opnieuw rondgekeken in zijn klas... Er was een grote verandering bij zijn klasgenoten te zien zei hij.

Bij ieder kind was nu een soort van gouden hoefijzer boven het hoofd te zien, met daarboven een paarse bol.

Boven in de klas, centraal in het midden, vlak bij het plafond was ook een groor gouden hoefijzer te zien, met daarboven een paarse bol. De stond in verbinding met alle kinderen.

Ook zijn kleine zusje die nog maar kort op school zit, heeft een zelfde hoefijzer met bol boven haar hoofd nu, waar mee ik voor het gemak maar aanneem dat alle schoolkinderen dit meemaken (in ieder geval op zijn school wink)

Hij heeft een tekening gemaakt om het een beetje uit te kunnen leggen.

admin
admin mrt 25 '10
Okee ... wauw ...
Weet je lieve Jorine, mijn zoon is ook spiritueel, maar die vertelt er gewoon niet veel over. Ik moet hem vragen stellen en dan komt hij wel, maar hij houdt het allemaal liever voor zich. Vind het bijzonder dat jouw zoon zo mooi open is!!

Chapeau!
Cialara
Cialara mrt 27 '10
Oh, maar ik vraag er ook gewoon naar hoor winken ik weet dat hij de opdracht van zijn gids had gekregen om vaak te kijken naar de aura's van mensen en kinderen in zijn klas.

Dus ik vraag hem er ook naar, bij wijze van herinnering laugh
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki