Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

admin
admin mrt 27 '10
Ja, maar H wil er niet veel over zeggen hoor. Die praat er liever niet over ... "geen zin in" zegt hij dan. En dat hoeft ook niet natuurlijk. En of hij contact heeft met gidsen? Gids? Géén idee smile
Cialara
Cialara mrt 27 '10
Misschien is het niet belangrijk dat hij er met je over praat, zolang hij maar weet dat je er open voor bent en hem er niet alleen in zal laten staan als hij het wel er over wil hebben...
admin
admin mrt 27 '10
Jorine vind jij het een probleem als ik Larapinta een vraag stel over haar zoon en haar op jouw topic?
admin
admin mrt 27 '10
Mijn zoon heeft een eigen topic ... zal hem even voor je linken, momentje, X


http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/88099/Re_mijn_special_kid.html#Post88099
Cialara
Cialara apr 5 '10
Even weer terug naar S smile

Hij is de laatste tijd veel aan het "werk" in andere dimensies en het contact dat hij daar heeft is minstens opmerkelijk te noemen.

Zo heeft hij contact met iemand die in IJsland woont, via de andere wereld. Waar ze beiden een totaal ander "wezen" zijn dan hier.

Hier beneden (zo noem ik het voor het gemaak maar even wink) is hij ook wel actief, en dan vooral in het kijken naar de mensen en dieren. Hij heeft contact met dieren via telepathie, ze komen hem soms boodschappen brengen, vooral de vogels.
Bij mensen kijkt hij vaak naar de aura's. Zo zag hij pas bij iemand een soort van stekels op zijn schouders en weer bij iemand anders zag hij blauwe vlekken door de aura heen. Hij weet niet wat het betekent, maar kan het wel allemaal waarnemen.

Dat waarnemen is voor nu voldoende. Later als hij ouder is, kan hij er misschien ook iets anders mee gaan doen smile
admin
admin apr 6 '10
Het blijft interessant om te volgen hoor! En met name het contact wat hij heeft met iemand uit IJsland? Bijzonder.

-xxx-
Cialara
Cialara apr 6 '10
Ja, dat contact is zeker bijzonder. Het gaat via een andere dimensie, hij heeft ons verteld over die andere ziel zoals hij hem daar heeft leren kennen. Hij leeft net als S in meerdere dimensies tegelijk.Ze hebben nu een vorm van vriendschap in de andere dimensie.

Het enige wat S weet van zijn aardse leven is dat hij in Reikyavik woont. Echte namen, leeftijden, en precieze gegevens dat soort informatie wordt nooit doorgegeven, omdat dat niet van belang is in de andere dimensie.
Cialara
Cialara apr 10 '10
Zoals jullie misschien wel weten heb ik een nieuw neefje dat gisteren geboren is. smile

S is vandaag naar hem toe geweest, op baby bezoek, in het ziekenhuis. Wat hij daarna vertelde was zoiets moois...

Terwijl S er was, zag hij dat de baby in direct contact stond met de bron en dat het daar heel veel energie van kreeg. Er was ook een hele grote engel bij het kindje dat hem daarin steunde.
Vervolgens zag hij de gidsen en beschermengelen van de beide ouders van het kindje. En toen kwamen er een kleine gids en een kleine engel bij het kindje, die beiden werden verwelkomd door de gidsen en engelen van de ouders.

S was helemaal onder de indruk en had moeite om het niet aan iedereen direct te vertellen winkmaar fluisterde het mij zo snel hij kon in mijn oor...
admin
admin apr 11 '10
Geweldige ervaring voor S! En super dat hij het áltijd met je kan en mag delen, dat je zo voor hem open staat!

-xxx-
Cialara
Cialara apr 14 '10
Vandaag heeft S weer gekeken bij de kinderen in de klas.

Vorige keer zag hij bij alle kinderen een soort gouden hoefijzer met daarboven een violette bol.

Vandaag zag hij dat bij alle kinderen de gouden hoefijzers weg waren, en dat de violette lichtbollen zijn veranderd in een bloem in de knop. De knoppen stralen een fijn licht uit.

Boven in de klas is nu ook geen paarse bol meer maar een opengebloeide bloem, ook in het violet.
Cialara
Cialara apr 17 '10
Oh ik ga hier nog een aanvulling op geven, want S had het alleen gezien bij de kinderen op de lagere school tot nu toe.

Maar vandaag zei hij dat hij de violette bloemknop ook ziet bij oudere kinderen, die op de middelbare school zitten. Dus ook bij zijn oudere broer en diens vriendjes smile

Alleen nog steeds niet bij de volwassenen!
admin
admin apr 17 '10
Dat komt misschien later wel he... (*ik denk aan de uitspraak "vrouwen en kinderen eerst" smile)
Cialara
Cialara apr 21 '10
Ik vroeg vandaag of er nog een verandering was in de bloemknoppen. En S zei iets opmerkelijks:

Nee, de bloemknoppen blijven voorlopig nog in de knop. Ik heb met mijn hoger zelf gesproken en de knoppen komen pas over een paar jaar uit. Alle kinderen in de wereld hebben zo'n bloemknop. Als deze open gaan, komt er heel veel licht op de aarde, je kunt het vergelijken met toen bij Jezus, toen de discipelen met pinksteren ook zo'n vlammetje boven hun hoofd kregen. Al klopt het verhaal niet helemaal zoals het in de bijbel staat. Het waren zo'n 50 mensen die dat toen hadden.

Mijn hoger zelf weet dat de bloemknop belangrijk is, en dat al onze bloemknoppen van alle kinderen op de hele wereld tegelijk open moeten gaan. We mogen de knop niet weghalen, alle hoger zelven van alle kinderen op de wereld weten dat. Tot die tijd verzamelt de bloemknop licht.
Beschermengel
Beschermengel apr 21 '10


Mooi Jorine!...ik zie zelf ook vaak violette energie in mijn kamer, het komt spontaan en ziet er meestal uit als een vlam..ik dacht dat het de enegie was van mijn overleden vader omdat toen hij opgebaart lag ook violette energie boven hem hing.

Maar ik twijfel nu... smile
Cialara
Cialara apr 26 '10
Op dit moment heeft mijn zoon het erg moeilijk. Er is veel duister met duistere plannen in de andere dimensie. Hij heeft als een van zijn taken daar om dat te bestrijden, een taak die hij op zich heeft genomen al voordat hij naar aarde kwam. Soms wordt hij ook geraakt door dat duister. Dan vragen we zijn gids en de engelen om hem weer te zuiveren, dat valt niet altijd mee, en soms zie ik op energetisch niveau akelige dingen. Ik heb het daar soms wel eens moeilijk mee, maar ik weet dat dit voor hem nodig is en belangrijk is. Ook heb ik het vertrouwen in zijn geweldige wijze gids die hem hier doorheen begeleid.

Wat hij ook ziet zijn flitsen van allerlei rampen die in het verschiet liggen. Hij heeft het over aardbevingen, nog meer vulkaanuitbarstingen, tsunami's, orkanen en nog meer van dat soort dingen. Hij zegt dat de aarde dat doet om te zuiveren, maar de beelden vind hij vreselijk om te zien.

Ik heb hem gezegd aan zijn gids te vragen om een vorm van bescherming tegen al deze beelden en negatieve energieën. Zelf heb ik daar onlangs ook een bescherming voor gekregen en dat helpt goed.

Het is soms moeilijk de grens te zien tussen wat hij ziet op tv en wat hij echt ziet van binnenuit. Maar gisteren had hij niet het journaal gezien en toch begon hij over een vreselijk Tornado. Ik vind het zelf sneu voor hem dat hij al die beelden te zien krijgt... en hoop dat zijn gids hem kan helpen met dit deel van zijn helderziendheid.
admin
admin apr 26 '10
Heftig hoor eek
Cialara
Cialara apr 26 '10
Ja, soms wel.

Gelukkig kunnen we er samen goed mee om gaan en krijgen we veel hulp vanuit de cosmos en van een lieve vriendin die hier ook wel raad mee weet.

Bovendien kan hij het ook makkelijk naast zich neerleggen. We mogen er van uit gaan dat hij nooit meer op zijn bordje krijgt dan hij aan kan smile

Cialara
Cialara mei 7 '10
Afgelopen week waren we op vakantie in een warm en zonnig land. Het was er heerlijk! Maar ook hier kreeg zoonlief een opdracht, hij mocht een soort van energiebal bovenop een fontein in het zwembad plaatsen. Met een speciale techniek die hij kreeg aangereikt van zijn gids heeft hij die boven de fontein geplaatst.

Daarna heeft zijn broer, die intussen ook mee begint te doen, er een bronzen ster op geplaatst.

Ook ik heb daarna mijn deel gedaan, door er een regenboog overheen te plaatsen.

Ik vroeg mijn zoon naar het doel en de duur van dit geheel, en hij vertelde dat het doel verlichting was van alle mensen die in de buurt van de fontein kwamen. Aangezien het een mega resort was, waar plaats is voor zo'n 1800 mensen, zullen er aardig wat bereikt kunnen worden door deze fontein. Hij vertelde erbij dat door de speciale techniek en de kracht van water samen er voor zal zorgen dat het geheel wel een paar honderd jaar zal blijven werken.

Op de terugweg heeft hij ook nog eens vanuit een aantal natuurlijke aardse lichtpoorten die hij onderweg in de bus zag, energie verzameld, vastgehouden en daarna bij de hoofdingang van het vliegveld een lichtpoort gemaakt.

Ook dit met het zelfde doel smile
Cialara
Cialara mei 11 '10
Ik heb jullie al eens verteld van de paarse/violette bloemknoppen die boven de schoolkinderen en de tieners zweeft. Deze ongeopende knoppen ziet S nu ook boven de kleine kinderen, en daarmee hebben dus nu alle kinderen van 0 tot zo'n beetje 18 jaar zo'n bloemknop boven hun hoofd hangen.

Boven ons huis is ook zo'n violette bloemknop en die is afgelopen week opengegaan zegt S. Het helpt ons om nog makkelijker naar de andere dimensies te reizen, iets wat wij beiden regematig doen de laatste tijd. Ik denk dat het een soort van dimensionale poort aangeeft.



Afgelopen week zag hij in één van de andere dimensies waar hij geregeld komt dat daar plots door een schim (een onduidelijke figuur) een hele bijzonder bloem werd geopend. Het is een hele speciale bloem, de knop is er al sinds het begin van deze dimensie. Dat de bloem nu open is gemaakt is heel bijzonder. Zelfs de oudsten van deze dimensie weten niet door wie of met welke reden de bloem geopend is. De bloem is zeer krachtig, en alle duistere zielen die binnen een straal van zo'n duizend (aardse) meters in de buurt komen, die worden door het licht ervan verbrand. De lichtwezens hebben daar echter geen last van smile
Cialara
Cialara jun 1 '10
De bloemknoppen boven de kinderen gaan langzaam een voor een open. Boven zijn zusje zag S dat de bloem al open is en boven zijn broer beweegt ie, van open naar dicht en weer open...

Afgelopen week is S met schoolreisje naar de Efteling geweest. Voor hem natuurlijk een geweldig happening en hij heeft er weken naar uit gekeken wink

Van zijn gids kreeg hij ook een opdracht mee. Omdat hij poorten kan maken, was zijn opdracht om in de Efteling een grote lichtpoort te maken. Dat kan op verschillende manieren, dus heeft ie eerst zitten te bedenken wat hij het best zou kunnen doen.

Uiteindelijk heeft ie bedacht om een lichtkoepel over de hele Efteling te plaatsen, en die te linken aan een kleine lichtpoort in de buurt van de Efteling. Als mensen namelijk langer in zo'n lichtkoepel zitten, heeft het meer effect zegt hij.

Tijdens zijn schoolreisje heeft ie inderdaad de koepel gemaakt. Het bleek dat er in de Efteling zelf een kleine lichtpoort was (die zijn op veel plaatsen te vinden) en die heeft ie mede gebruikt om de koepel aan te verankeren. De koepel zelf heeft ie 'even' gemaakt vanuit het hoogste punt van de bobsleebaan wink

'Ja, logisch toch, daar heb ik het grootste bereik!' zei S naderhand.

Ik heb de koepel zelf ook gezien via de andere dimensie, het was een prachtig gezicht, alsof er een mooie zeepbel van veelkleurig licht over het park stond.

Wat hij ook nog vertelde was dat er vanuit de ogen van de Pyton, en dan het bord bij de ingang wel te verstaan, duister straalde. Dit duister had invloed op iedereen die binnen 10 meter van het bord kwam. S schrok ervan en heeft het samen met zijn gids getransformeerd naar licht.

Ikzelf vind het heel erg mooi om te zien hoe een kind kan genieten van een prachtige vrolijke dag in de Efteling en toch ook zijn zielentaak met grote vreugde kan uitvoeren tegelijkertijd.
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki