Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Cialara
Cialara nov 19 '09
Thanx Emmy smile

Ik had al zo'n vermoeden wink
Beschermengel
Beschermengel nov 19 '09

Ohhhhh ik ben wel nieuwschierig nu wie dat was Angel en Jorine ..kun je een klein tipje van de sluier geven smile
Cialara
Cialara nov 19 '09
Ehmm.... ik ben bang dat je het uit de beschrijving zult moeten halen Beschermengel. Maar als je goed leest en visualiseerd weet je eigenlijk al genoeg.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca nov 19 '09
Ik denk het ook... Want helaas geldt hier dat ik geheimhoud-plicht heb.... Maar de mens kan veel zelf uitvinden. wink
Beschermengel
Beschermengel nov 19 '09

Oke ...ik zal het proberen! smile
Emuca
Emuca nov 19 '09
Ik ben benieuwd wat je ziet... laugh
Beschermengel
Beschermengel nov 19 '09

Ja ik ook ..ik denk dat ik het al weet. smile
Emuca
Emuca nov 19 '09
En nu maak je mij nieuwsgierig...:)
Beschermengel
Beschermengel nov 19 '09

De naam begint met een M..? smile
Emuca
Emuca nov 19 '09
Nee, het is geen aartsengel. smile
Beschermengel
Beschermengel nov 19 '09

Nee die bedoel ik niet smile...andere M maar die zal het wel niet zijn anders had je wel ja gezegd .. tongue
Emuca
Emuca nov 19 '09
*kent geen ander figuur met de M* smile
Cialara
Cialara nov 23 '09
Afgelopen zondag heeft S een hele korte meditatie gehad.

Hij heeft van zijn gids geleerd hoe hij ervoor kan zorgen dat water veranderd in ijs maar dan bij 1 graad boven nul smileTja, ik vraag me af of hij daar werkelijk wat aan heeft winkIk denk dat er eerder werd ingegaan op een grapje van grote broer, die zich al zag schaatsen op een grote vaart grin

Daarna liet zijn gids hem "per ongeluk" ook zien hoe je regen kunt maken. Dat lijkt mij veel interessanter in geval van droogte...

Ik kan jullie helaas niet omschrijven hoe het in zijn werk gaat, want S was te moe en had geen zin om er verder over te praten.

Gorgius is intussen alweer gids geworden bij een nieuw kindje. Hij vond het jammer dat S juist tijdens zijn stage zo ziek was en hem niet veel heeft kunnen leren. Alhoewel ik denk dat hijzelf (Gorgius dus) er wel veel van geleerd zal hebben. Zeker gezien de belevenis van afgelopen woensdag.
admin
admin nov 24 '09
Vind het een beetje vreemd om lezen, hoor de discussie hierboven,over de naam al dan niet vertellen, en de zwijgplicht.
Er is niets mis met het doorgeven van een naam, en indien dit niet mag, dan kan je dat op voorhand schrijven,of helemaal niets over schrijven.
Guitig gesprekje over "we hebben zwijgplicht en je haalt het maar uit de tekstn maar wij weten het wel, en zeggen het via Pb tegen elkaar" voelt aan als een soort bondgenootschap, waarbij de ander die het niet weet, niet bij kan.
Het herkennen of niet herkennen van een naam van een Cosmisch wezen, bepaald wel inderdaad jou spirituele groei niet, dat klopt.
Beschermengel, jij kan iemand vanuit de Cosmos vragen, als je hulp nodig hebt, hoor. Ze zijn er altijd voor je.
En heel zeker die met de letter M. wink



liefs
Bellefleur

admin
admin nov 24 '09
Ik zeg hiermee, dat ik Beschermengel aanvoel als iemand die een hele fijne spirituele persoonlijkheid is,
en reeds ver is in haar ontwikkelingen daarin. Respect voor haar, doet mij met haar geen zoek-spelletjes doen,
ook al heeft ze gisteren dit zelf speels op gevat, als lezer voelt dit niet fijn.
Emuca
Emuca nov 24 '09
Ik vind dat je er respect voor moet hebben Bellefeur, als er gezegd wordt dat er geen naam genoemd mag worden... Ik heb zelf al genoeg dingen meegemaakt omdat ik teveel vertelde.. maar ik weet dat als mensen er zelf opkomen, dat het niet uitmaakt...
gast
gast nov 24 '09
En wat zegt een naam nu eigenlijk helemaal; afgescheidenheid (in mijn ogen). Het gaat niet om de naam en zeker niet om de persoon/wezen. Dat zou je toch moeten weten als je zo spiritueel ontwikkeld bent wink
Cialara
Cialara nov 24 '09
Voor de goed orde, er is mij geen naam gezegd. Alleen een kleine uitleg over wat er nu eigenlijk gebeurd is en wat voor een soort wezen het was. Maar dat had ik zelf eigenijk al begrepen uit het verhaal van S.

Liefs Jorine
admin
admin nov 24 '09
wel, dan is er geen sprake van een "zwijgplicht", en had ik het juiste gevoeld, en begrepen.
En weet nu hoe het in elkaar zit. Das voldoende,
dank je wel, lieve Jorine.
Cialara
Cialara nov 24 '09
AoD heeft zich aan haar afspraak gehouden en het mij ook niet verteld, althans de naam.

Wat de entiteit verder deed staat hier al omschreven, en dat was voor mij het belangrijkste. Ik was wel nieuwsgierig maar de naam kreeg ik niet en die doet er ook eigenlijk niet toe. Wel een warm gevoel van binnen dat mijn zoon indien nodig goed beschermd en geholpen wordt op zijn reizen waar ik hem niet verder bij kan staan.

Liefs Jorine
Pagina's: « Vorige ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki