Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Cialara
Cialara sep 27 '09
admin
admin sep 28 '09
ik vind het altijd mooi om lezen, hoor Jorine
Je hoort van mij niet altijd reactie, omdat ik vele mooie dingen,
vanuit de stilte volg.
admin
admin sep 28 '09
Origineel bericht van: Larapinta
smile
Ik denk trouwens dat veel van onze kinderen Spiritueel bewuster zijn dan wijzelf denken. Mijn zoon heeft ook soms uitdrukkingen of dan zegt hij wat, dat ik denk ... hmmm ... er is meer!!!

Liefs,
M


waarom zou jij geen grote spirituele bewustzijn zijn/hebben?
Cialara
Cialara sep 28 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
ik vind het altijd mooi om lezen, hoor Jorine
Je hoort van mij niet altijd reactie, omdat ik vele mooie dingen,
vanuit de stilte volg.


Dank je, dit zegt mij heel veel.
Beschermengel
Beschermengel sep 28 '09
Quote:
Ik was eerst bij een gouden rots waar witte/zilveren sterren uitkwamen. Ik richtte m’n aandacht op 1 ster die ik het mooiste vond. Toen kwam ik opeens bij een waterval en dacht; “ik ben op die ster”.

De waterval ging tussen een rots door, er naast stonden twee beelden van Boeddha’s in kleermakerszit.

Toen zag ik dat ik in een gouden straal zat en ging ik omhoog voor mijn gevoel met die straal. Toen ik zag dat ik in die gouden straal zat had ik het idee dat ik zelf ook heel mooi goud licht uitstraalde. Ik voelde me heel erg zeker en blij.

Ik kwam bij een gouden heg met een opening in het midden. Daar stonden twee lichtgevende witte engelen. Beiden met een gouden zwaard. Ze lieten mij erdoor en toen kwam ik in een tuin met hele mooie planten en heel veel vruchten en er vlogen vogels boven me. Die vond ik heel mooi. Ik zag weer de rivier en de tweesprong van het water bij die tempel. De steen met teksten was er vreemd genoeg niet.



Prachtig de meditatie ... . ....
Cialara
Cialara sep 28 '09
Ja, het is een mooie meditatie. Hij zei dat hij zelf naar de waterval was gegaan in zijn meditatie, maar wat er daarna gebeurde, daar had hij geen grip op, dan wordt hij geleid volgens mij. Ik vind het zo iets moois...
admin
admin sep 29 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Larapinta
smile
Ik denk trouwens dat veel van onze kinderen Spiritueel bewuster zijn dan wijzelf denken. Mijn zoon heeft ook soms uitdrukkingen of dan zegt hij wat, dat ik denk ... hmmm ... er is meer!!!

Liefs,
M


waarom zou jij geen grote spirituele bewustzijn zijn/hebben?


Ik ben ervan bewust dat ik dat ook heb, meis smile
Cialara
Cialara okt 11 '09
Vandaag heeft S weer gemediteerd. Hij had het al een tijdje niet gedaan en ik zei dat hij het maar weer eens moest doen... Dit vertelde S mij:

Eerst ging ik gewoon mediteren en het lukte niet om in die wereld te komen, dat vond ik jammer. Toen ging ik naar beneden en toen voelde ik het komen. Een stem zei tegen me "S. , ga weer mediteren". Dat deed ik en toen hoorde ik dus "S. je moet vaker in deze wereld komen. Ga voortaan maar op woensdag en zondag mediteren om in die wereld te komen. Anders zul je de verbinding verliezen". Daarna heb ik niets meer gezien of gehoord. Het was weer voorbij.

S zijn gevoel was dat hij het jammer zou vinden om de verbinding te verliezen, want het is altijd zo fijn. Dus heeft hij zich direct voorgenomen om het vaker te doen en inderdaad de woensdag en zondag hiervoor plaats te maken.

Ik vroeg hem na een uurtje of hij het nou niet jammer vond dat het verder niet meer gelukt was vandaag om toch nog in die wereld te komen die hij zo fijn vind. Dat vond hij eigenlijk wel. Ik zei hem dat hij het gerust nog wel een keertje mocht proberen als hij daar zin in had. Dat had hij wel, dus een uurtje later heeft hij het nog eens geprobeerd. Even later kwam hij helemaal blij beneden, met dit verhaal:

Ik hoorde een stem "Je moet je zonnevlecht weer openen, ik zal je eens wat laten zien" toen zag ik mezelf in de gang met broer J. ruzieën. Hij zei "dit komt allemaal omdat je anderen niet accepteert en omdat je alleen doet wat je zelf wil".

Hij gaf me toen de volgende tip: "als je een lichtbol om je heen doet zal het beter gaan. Fel rood mag je niet gebruiken, alleen als het echt nodig is. Als het niet werkt met een normale bol, moet je mij vragen. Nu neem ik je weer mee naar de tuin".

Toen kwam ik weer in de tuin. Hij zei: "zoals je al had bedacht is dit de Hof van Eden, tenminste zo kun je het noemen. Proef maar eens één van de vruchten". Ik at één van de vruchten, ze waren heel lekker.

Toen gingen we verder en zei hij "je hebt nu eigenlijk nog geen flauw idee welke krachten er in jou schuil houden. De krachtigste engelen willen jou dan ook beschermen omdat je ook heel belangrijk bent. Dat is ook wel nodig want duistere krachten willen jou ook hebben. Je moet er niet bang voor zijn. Je moet op de engelen vertrouwen. De engel die altijd bij jou is, is van het water en je hebt daardoor een waterval nodig."

Toen zei hij "Geniet van de tuin, ga je gang". Toen ging mijn gids weg. Ik deed mijn voeten in het water van het beekje. Ik keek naar mijn voeten en ze lichtten op in het water. Ik merkte dat mijn hele lichaam in dat licht zat. Er lagen een aantal enorme kristallen van zo'n 2 a 3 meter lang. Bij één van de stenen legde ik m'n handen op en de hele steen lichtte op! Een beetje groene kleur en die stenen lagen om de tempel heen.

Daar stond weer dat standbeeld. We zeiden "hoi" tegen elkaar. En toen zei hij; "Ik weet nog een leuk spelletje, en wat ook wel fijn voelt" Hij maakte een energiebal en zei "weet je nog hoe het moet?" Ja zei ik en maakte zelf een energiebal. "Gooi die energiebal eens naar mij" zei hij. Dat deed ik. Toen de energiebal hem raakte lichtte hij helemaal op, en hij zei "nu doe ik dat zelfde bij jou" en toen gooide hij die naar mij en toen lichtte ik helemaal op en kreeg ik een heerlijk warm gevoel.

Toen liep ik weer verder. Ik kwam bij twee bomen. Ik ging er naar toe, stak mijn hand er naar uit maar kwam niet verder, alsof er een soort krachtbol omheen hing. Ik dacht bij mezelf "dat zal wel een reden hebben dat het niet mag". Daarna heb ik lekker door de tuin gelopen en gespeeld en nog wat vruchten gegeten.

Toen hoorde ik "Eigenlijk weet je genoeg tot je 18e en je zult nog wel visioenen krijgen tot die tijd, maar je zult geen nieuwe informatie meer krijgen." "En mag ik je nu om een gunst vragen; doe je ogen open en laat dit allemaal opschrijven!"


En dat laatste heb ik nu dus gedaan, ook voor jullie. smile

Wel kan ik er nog bij vertellen dat ik gisteren bij S had gependeld en had opgemerkt dat zijn 3e chakra inderdaad niet draaide. Ook voor zijn meditatie had ik dit gedaan en ook toen stond de chakra stil. We hadden het er wel over gehad, maar ik wist eigenlijk niet goed hoe ik dit bij hem moest oplossen.

Na zijn meditatie heb ik nogmaals gependeld en inderdaad, nu draaide het 3e chakra dus wel! En hij had bovendien opeens zoveel energie, die energie bol heeft dus ook fysiek enorm veel voor hem gedaan, want hij was de afgelopen week erg mat, negatief en in zichzelf gekeerd... Sterker nog, de energie in ons huis is lijkt wel totaal omgeslagen, ikzelf voelde me opeens ook weer helemaal lekker, terwijl het afgelopen week bepaald niet lekker liep hier. Wat een effect zeg! Ik ben er nog ondersteboven van...
admin
admin okt 11 '09
Heel erg mooi Jorine. En je kan je zoon S. helpen.
Je bent ingewijd in reiki. Daarmee kan jij de zonnevlecht van S. helpen op niveau te komen. Leg dan je reiki handen enkele minuten op die plek van zijn lichaam.
Cialara
Cialara okt 11 '09
Ja, dat weet ik, heb het ook wel gedaan, maar het hielp niet direct. Ongelofelijk hoe krachtig dit was! Maar je hebt gelijk, ik kan hem ook helpen hiermee. Maar het mooie is, dat hij het zelf ook kan! Met zo'n energiebol, zoals hij geleerd heeft in de meditatie.
admin
admin okt 11 '09
Wat een mooie gebeurtenis smileDank je wel voor het delen!

Liefs
Mar
Emuca
Emuca okt 12 '09
Wat een mooi verhaal. Heel mooi dat hij dat soort dingen zo mooi kan zien. smile
Cialara
Cialara okt 12 '09
Ja, mooi hè! En weet je, hij barst nog steeds van de energie en kwam helemaal stuiterend uit school vanochtend grinGelukkig maar want de afgelopen week was dat wel het tegenovergestelde...

Soms vind ik hem wel een bofkont dat hij deze dingen mag beleven, maar soms heeft hij het ook best wel moeilijk, juist omdat hij zo gevoelig is.
Cialara
Cialara okt 13 '09
Origineel bericht van: Hans
Heel erg mooi Jorine. En je kan je zoon S. helpen.
Je bent ingewijd in reiki. Daarmee kan jij de zonnevlecht van S. helpen op niveau te komen. Leg dan je reiki handen enkele minuten op die plek van zijn lichaam.


Ik geef hem en zijn broer (die hetzelfde probleem had) nu dagelijks een flinke portie reiki op het 3e chakra winkwerkt goed nu bij allebei. Moet je dit dan dagelijks doen en dan afbouwen? Of hoeft het niet zo frequent...
admin
admin okt 13 '09
Ik ben zo benieuwd naar zijn toekomst,
en tot zijn 18jaar even geen nieuwe wijsheden, t'lijkt me logisch
omdat hij zich volledig kan focussen op de dagdagelijkse dingen van het leven.
Ben je er zeker van, dat het jouw telepatisch vermogen niet is, Jorine? Die hij doordkrijgt?
admin
admin okt 13 '09
Gewoon doen als zij er behoefte aan hebben. Je voelt het zelf ook of dat zo is. Iedereen loopt dagelijks wat leeg op de chakra's. Dat komt door de dagelijkse besognes. Dagelijks hoeft niet.
Cialara
Cialara okt 13 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik ben zo benieuwd naar zijn toekomst,
en tot zijn 18jaar even geen nieuwe wijsheden, t'lijkt me logisch
omdat hij zich volledig kan focussen op de dagdagelijkse dingen van het leven.
Ben je er zeker van, dat het jouw telepatisch vermogen niet is, Jorine? Die hij doordkrijgt?


Wat bedoel je hier precies mee Bellefleur? Ik begrijp het even niet...
Cialara
Cialara okt 13 '09
Origineel bericht van: Hans
Gewoon doen als zij er behoefte aan hebben. Je voelt het zelf ook of dat zo is. Iedereen loopt dagelijks wat leeg op de chakra's. Dat komt door de dagelijkse besognes. Dagelijks hoeft niet.


Oké, dank voor het advies. Ik heb ze vandaag allebei gegeven, en het voelde heftig in mijn handen zeg maar. Ze hadden het echt nodig. Ik kijk het wel aan, als ze het weer nodig hebben is het eenvoudig te geven.
Cialara
Cialara okt 14 '09
Vandaag heeft S weer een les van boven gekregen over healing. Tijdens zijn meditatie gebeurde het volgende:

Ik stond tussen de engelen die in een kring om mij heen stonden. Toen hoorde ik een stem die zei: "We gaan weer een spelletje doen, met die energie ballen". Toen gooiden ze allemaal van die balletjes naar mij. Dat vond ik wel leuk, het gaf een lekker gevoel.

En toen zeiden ze dat ik gehurkt moest gaan staan. Dat deed ik en toen gooiden ze weer balletjes alleen dan boven me. De balletjes gingen ronddraaien boven mij in een cirkel. Toen zag ik eigenlijk hoe het moest; dus die balletjes boven iemands hoofd en dan lanzaam naar beneden om die persoon heen. Dan weer omhoog en als je dan voelt dat de balletjes naar een bepaalde plek toe willen, dan laat je ze los en gaan ze naar die plek toe om te "healen". Toen was ik eigenlijk klaar.

Toen gaven de engelen mij een teken. Ze zeiden "dit is het zonnevlecht teken, dit geven we aan jou om je zonnevlecht beter te laten gaan". De engelen hadden dit teken in hun handen en duwden het naar mij, vlak boven m'n navel. Dat voelde wel fijn, lekker in m'n vel.


Ik heb S gevraagd om het teken van de zonnevlecht te tekenen zoals hij het heeft gezien, maar dat vond hij erg moeilijk. Wel kwam er een gele driehoek uit, met de punt naar boven, met daarin nog een teken wat hij maar niet op papier kreeg, maar wat veel weg heeft van een soort van ster. Het is dus niet helemaal het veelgebruikte teken voor de zonnevlecht dat wij kennen, maar wijkt daar iets van af.
Islandlady
Islandlady okt 14 '09
Wat mooi en het sluit aan op jou berichtjes van gisteren.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki