Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Cialara
Cialara dec 3 '09
Ja ik vind ze ook zo mooi. Het is heel boeiend om dat ventje te horen vertellen over zijn dromen en visioenen. En hij vind het heel normaal wink
admin
admin dec 4 '09
Weet je, Jorine, ik lees je verhalen altijd met veel interesse smileEn mijn zoon Weet en Ziet ook meer. Alleen hij kan er niet over praten. Hij wil er niet over praten. Hopelijk loopt hij er nooit in vast. Ik heb hem laten weten dat hij bij me terecht kan, met alles, ook met zijn gaven. Maar of hij daar ooit gebruik van maakt????

Liefs,
Mar
Cialara
Cialara dec 4 '09
Het feit dat je er altijd voor hem bent en dat hij bij je terecht kan is voor hem waarschijnlijk voldoende. Hij zal zijn gaven best wel gebruiken, maar op een andere manier dan je zou verwachten, en onzichtbaar voor anderen. En zijn gedichten getuigen daar ook wel van vind ik smile

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel dec 4 '09


Quote:
Weet je, Jorine, ik lees je verhalen altijd met veel interesse En mijn zoon Weet en Ziet ook meer. Alleen hij kan er niet over praten. Hij wil er niet over praten. Hopelijk loopt hij er nooit in vast. Ik heb hem laten weten dat hij bij me terecht kan, met alles, ook met zijn gaven. Maar of hij daar ooit gebruik van maakt????



Ik denk uiteindelijk wel...als je maar volhoud en hem blijft steunen daarin. (wat jij zeker zal doen daar ben ik van overtuigd)
admin
admin dec 4 '09
Hij doet waarschijnlijk meer dan je weet!
admin
admin dec 6 '09
Ja, dat denk ik ook ... en ik zal er voor hem zijn als hij me nodig heeft, en vragen mag hij altijd stellen, emoties kan hij uiten, die basis geef ik hem mee.

Liefs
Cialara
Cialara dec 7 '09
Gisteren heeft S naar de aura van zijn kleine neefje gekeken. Dit neefje is ongeveer net zo oud als zijn eigen kleine zusje. Dit neefje heeft dezelfde grote aura als zijn zusje zei hij, dus ik vroeg aan hem of alle kleine kinderen dit nu hebben of dat het toeval was.

Hij vroeg het aan zijn gids en die zei dat alle kinderen die nu geboren worden allemaal zo'n grote aura hebben. Het zijn allemaal nieuwe tijds kinderen en zij hebben allemaal zo'n indrukwekkend groot en gouden aura dat veel groter is dan de aura's van de meeste volwassen mensen.
Emuca
Emuca dec 7 '09
Lijkt me heel mooi om te kunnen zien. laughKijkt hij ook wel eens bij zijn klasgenootjes eigenlijk?
Cialara
Cialara dec 7 '09
Ja, daar kijkt hij ook wel eens. Hij heeft namelijk als opdracht om bij veel verschillende mensen te kijken naar de aura. Hij vergeet die opdracht vaak, en dan vraag ik aan hem bij wie hij die dag heeft gekeken. Soms noem ik een naam naar wie hij zou kunnen kijken.

Pas heeft hij bij een meisje in zijn klas gekeken, en die had allemaal een soort van energie tentakels om zich heen. Toen ik hem vroeg of hij wist wat dat zou kunnen betekenen heeft hij het pas aan zijn gids gevraagd. Het bleek dat het zou kunnen dat ze energie kreeg van de andere zeide of dat ze zelf energie van anderen op pikte. Het enig wat ik van dat speciale meisje weet is dat haar moeder anderhalf jaar geleden overleden is, dus ik vermoed dat ze die energie van haar moeder krijgt.

Bij een ander kind uit de klas heeft hij wel eens een hele grote energie bal achter hem gezien, als een soort bescherming, waarschijnlijk zijn gids, want ook dit kind staat erg open en ook dat kan hij zien.

Bij de meeste andere kinderen ziet hij niet veel bijzonder. Wel kan hij zien of iemand meer of minder open staat voor spiritualiteit. Zo zijn zijn beide juffen daar heel verschillend in, iets wat ikzelf ook al aanvoelde.

Ik vind deze opdracht die hij heeft gekregen voor hem van wezenlijk belang, omdat hij op deze manier heel veel leert over aura's en over wat er allemaal te zien is op dit gebied.

Bij mij heeft hij overigens afgelopen week toen ik ziek was gezien dat de helderheid en kleur van mijn aura verminderde. Hij heeft me toen heel veel energie gegeven ( zo lief smile) en toen ik weer opknapte keek hij ook af en toe en zag mijn aura weer bijkleuren wink
Emuca
Emuca dec 7 '09
Ik vind het ook een heel mooie opdracht. Ik vraag me af... ziet hij ook aura's bij mensen hun foto's? Ik hoor wel eens dat dat ook mogelijk is... Of is het aura dan een momentopname van dat moment?
Cialara
Cialara dec 7 '09
Ik heb hem wel een keer gevraagd om ook eens naar een foto te kijken om te zien of hij daar een aura op zag, maar hij wil daar nog niets van weten. Dus ik laat het maar zo. Ik vermoed overigens dat hij dat wel kan, maar niets moet wink
Cialara
Cialara dec 9 '09
S heeft gisteren weer bij een kind in zijn klas gekeken naar haar aura. Hij was er een beetje van geschrokken want hij had twee hamers gezien die continu tegen elkaar aan sloegen zo'n 30 centimeter boven haar hoofd.
Ik vroeg hem of hij wist wat het betekende, maar dat wist hij niet. Ook zijn gids had zoiets nog niet eerder gezien. Hun beider gevoel was dat het niet goed zou zijn voor haar. En S wilde haar eigenlijk graag helpen. Na overleg met zijn gids zei hij tegen me; Ik heb twee kansen om haar te helpen. Als het niet lukt, kan ik niets meer doen.

Ik heb hem daarna gezegd dat hij niet helpen Moet, en dat ze het vooral zelf moet willen en eraan zal moeten werken. Hij heeft alleen als opdracht om te kijken en te leren op dit moment. Wel heb ik hem gezegd dat als hij iets kon doen en het onzichtbaar zou zijn voor de rest dat hij het wel mocht proberen. Op voorwaarde dat hij zich niet naar moest voelen als het niet zou lukken.

Na nogmaals overleg met zijn gids werd aldus besloten dat hij op een onzichtbaar moment in de klas zijn gouden wind naar haar zou blazen. Hij zei van te voren al dat het een kleine kans had.

Hij kwam later thuis met de mededeling dat het niet was gelukt. Ik heb hem gerustgesteld en gezegd dat het niet erg is. Waarschijnlijk weet het meisje het zelf niet eens en misschien wil ze het ook niet weten laat staan veranderen. Sommige dingen die je ziet, kun je niets aan veranderen, en moet je zo laten. Ook dit is een les voor hem die toch wel belangrijk is.

Liefs Jorine
Cialara
Cialara dec 11 '09
S is steeds behendiger aan het worden met het kijken naar aura's bij mensen. Hij ziet het nu in een oogopslag, wel met een bepaalde blik zeg maar. De tip van zijn gids om diegene te bekijken die hem per toeval aankijkt werkt goed.

Zo heeft hij gisteren twee maal bij iemand gekeken. Eerst bij een jongetje van ongeveer zijn leeftijd die bij tegemoet liep op school en die hem aankeek. Bij dit jongetje was niets bijzonders te zien, een gewone aura zogezegd.

Later tijdens de gymles heeft hij gekeken bij de gymleraar. Die had wel weer iets bijzonders; een soort van lijntje vanuit zijn rug/schouders naar een schijf die achter hem hing en die licht gaf. Hij weet niet wat dit betekend.
Cialara
Cialara dec 11 '09
Er zijn ook nog veel andere dingen gaande in de andere wereld waar S momenteel heel erg druk mee is. Hij heeft nu ook extra les van nog een andere leermeester gekregen.

Het zijn lessen in technieken die met zijn element te maken hebben. Ze zijn nodig om hem krachtiger te maken, omdat hij steeds meer last kreeg van de "zwarte wolkjes". Het beschermen van ons huis werd hierdoor ook steeds lastiger.


We hebben nu hulp gekregen van zijn leermeester die een speciale bescherming rond ons huis heeft geplaatst die hier een jaar blijft.

Het voelt goed kan ik jullie vertellen. Want zelfs ik kreeg er last van de laatste weken; zovaak als er negatieve wolkjes door onze bescherming heendrongen. Ze voelen koud en kil aan, maken je ziek, zuigen je leeg; echt niet prettig. Nu voelt het weer warm en fijn in huis smile
Cialara
Cialara dec 15 '09
Vandaag vertelde S mij dat hij steeds als hij langs een bepaald meisje loopt energie krijgt. En als hij heel dicht bij is lijkt het zelfs wel een schok.

Uiteraard vroeg ik hem wat hij dacht dat het kon zijn. Hij zei het niet echt te weten (of te willen weten wink) Toen ik zei dat hij het natuurlijk altijd aan zijn gids mocht vragen bleef die ook zwijgen.

Ha ha ha, volgens mij groeit er een prille liefde daar grinNiet verder vertellen hoor wink
Emuca
Emuca dec 15 '09
Ahwwwwwww
Cialara
Cialara dec 20 '09
Toen S wilde mediteren vanavond werd hem gezegd dat een engel hem iets zou laten zien wat hij weer heel erg snel zou vergeten en dat het daarom direct opgeschreven zou moeten worden. Hij vroeg me daarom om bij hem te komen en alles te noteren wat hij zag.

Ik zie drie ringen door elkaar heen gaan die zitten weer in een grote bol. Daaromheen zitten een heleboel kleine lichtbolletjes. En dan verschijnt er boven een engel, zij doet de flits. Dat is eigenlijk een soort van truck of een soort aanval.

Dan gaat ze heel erg snel en is het zeg maar een lichtflits. Dan gaat het hele rondje om dat ding heen en staat er een hele grote boog van licht. Daarna draait het ding om en gaat de engel in het midden staan. En zij stuurt een hele boel energie in dat patroon. Daarna komen uit die kring alle licht aanvallen die er bestaan, allemaal tegelijk. Uiteindeljk gaat de engel draaiend omhoog en verdwijnt.
Cialara
Cialara jan 4 '10
De afgelopen weken heb ik weinig verteld over S zie ik. Daar is wel een reden voor, hij maakt momenteel veel dingen mee, die hij niet met iedereen op het forum wil delen en dus kan ik ze hier niet neerzetten. Deze belevenissen zijn in Zielenland, een andere dimensie, waar ik ook samen met hem naar toe ben gegaan en waar ik andere oude en nieuwe bekenden heb ontmoet. Het zijn hele bijzondere belevenissen daar.

Gisteravond had hij opnieuw een belevenis, maar nu in weer een andere dimensie. Hij was naar een poort gekomen waar hij de alleroudste ziel in zielenland ontmoette. Dit is de oudste en meest wijze ziel die er is. Hij bewaakt de toegang of poort tot de volgende dimensie, namelijk de "Vallei der Kleuren".
S werd toegelaten tot deze volgende dimensie en was er verrukt van. Hij vond het er echt prachtig. Heeft er zielen gezien in alle kleuren van de regenboog. De zon die daar was, was niet geel of wit, maar had alle kleuren in zich. Hij heeft er maar heel kort mogen zijn, maar vond het geweldig. Nu heeft zijn gids hem belooft dat hij daar iedere week een keer naar toe mag. En hij kijkt er echt naar uit.
admin
admin jan 4 '10
Gossie, meis, wat mooi dat jij ook meemag!! Zijn het Zielen die je dan herkent, of mensen waar de Zielen hebben in gewoond??
Islandlady
Islandlady jan 4 '10
Wat ontzettend mooi Jorine, en dat je inderdaad mee mag zoals Mar al zegt. Ik geniet van de verhalen. Heel bijzonder!
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki