Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

admin
admin nov 24 '09
................
Cialara
Cialara nov 24 '09
Mijn kleine meisje gaat altijd rond acht uur in de avond naar bed. Ik had haar lekker ingestopt en zoals gewoonlijk een lichttentje van roze licht voor haar gemaakt. Met de uitspraak dat het haar zou beschermen tot ze morgenochtend weer wakker word.

Een kwartiertje geleden kwam S beneden (die gaat ron half negen naar zijn kamer) met de mededeling dat het weer eens zover was. Een negatieve entiteit had zijn zusje weer belaagd! Ze was gillend wakker geworden en hij had haar direct geholpen. Ikzelf had nog niets gehoord, dus hij kwam mij alsnog waarschuwen.

Samen zijn we alsnog naar haar kamertje gelopen en ik vroeg aan S om te kijken of hij nog iets zag. En inderdaad in een hoekje hoog bij het plafond zat nog die zwarte energie.

S heeft het gevangen met een energie bol en er weer zijn gouden wind in geblazen. En daarna door de wc getrokken wink

Ik vroeg aan mijn kleine meisje wat er was gebeurd, ze mompelde iets van "bang" en nog wat onverstaanbaars en viel toen gerust weer in slaap. Nu met een zilveren tentje om haar heen die S had aangebracht.

We hebben daarna aan de gids van S gevraagd hoe we haar beter kunnen beschermen, omdat ze de laatste tijd vrij vaak het doelwit is van de negatieve energie. De tip was om voortaan een regenboog cocon om haar heen te plaatsen voor het slapen gaan, deze werkt dan beter dan een roze tentje. Kennelijk is de regenboog sterker.
Emuca
Emuca nov 24 '09
Arm meisje... frownhopelijk helpt de regenboog haar wel. Als ik je verhaal lees krijg ik echt zo'n gevoel: kon ik maar helpen!

Liefs
Cialara
Cialara nov 24 '09
Dat is lief Emmy! Gelukkig hebben we S die ons hier heel goed helpt.

We vroegen of zijn grote broer hier vroeger ook vaak last van heeft gehad, want die had vroeger altijd zo'n moeite met in slaap komen. Zijn gids zei dat dit inderdaad ook zo was, maar dat wij hier toen geen weet van hadden en hem er dus ook niet mee konden helpen. En wij maar denken dat hij "gewoon" en slechte slaper was...

Ik herinner me alleen wel dat hij altijd in slaap viel als ik mijn handen gebruikte: ik legde dan een hand op zijn buik en een hand op zijn voorhoofd. Nu weet ik wat ik toen eigenlijk deed, maar toen was ik me daar niet van bewust. Dit is wel een tijd geweest waarin ik mijn kracht ontdekte zeg maar. Maar het is achteraf wel sneu voor hem dat ik het allemaal niet al eerder wist.
Emuca
Emuca nov 24 '09
Dat is wel vervelend zeg, dat er zo snel negatieve entiteiten rondhangen. Misschien kan S ervoor zorgen dat ze minder snel haar kamer in komen? Dat heb ik ook met mijn kamer gedaan...
Cialara
Cialara nov 24 '09
Ja, misschien moet ik zelf ook een wat sterkere bescherming rond ons huis zetten met Reiki. Ik heb het pas geleerd, maar heb het alweer een paar dagen niet gedaan...Goed idee!

Ik heb wel haar kamer met Reiki behandeld, om de ruimte te reinigen zeg maar.

Hoe doe jij zo'n bescherming van je kamer dan?

liefs jorine
Emuca
Emuca nov 24 '09
Ik heb mezelf beschermd.. en automatisch, toen ik een beetje aan het visualiseren was, mijn hele kamer perongeluk meegenomen... laughDus er hangt een soort 'emmy schild'.
Cialara
Cialara nov 24 '09
Maar wat voor soort visualisatie is dat dan? Een soort energiebol zoals S dat doet? Of een schild of cocon? Er zijn zoveel manieren wink
Emuca
Emuca nov 24 '09
Het is een soort... cocon dan denk ik.. Ik noem het altijd mijn cirkel.... Het is in de kamer een soort bolvormig energieveld.. en om mij heen is het een soort extra laag rond mijn aura.
Cialara
Cialara nov 24 '09
Dat klinkt voor mij wel hetzelfde als wat S zo'n beetje doet wink

Leuk is dat om van jou te horen hoe jij je zelf beschermd. Heb je ook nog een speciaal kleurtje? Bij S is ie namelijk van goud en bij mij van zilver...

Rond het huis ga ik zometeen een kristallen zeepbel plaatsen winkmooie kleurtjes die steeds in elkaar overlopen met de hardheid van kristal. Misschien nog een regenboog er overheen. Geweldig grin
Emuca
Emuca nov 24 '09
Blauw. Bij mij is het blauw. De kleur van water.

Cool, bellen blazen! laughAls je wat van mijn belletjes nodig hebt, ik stuur ze zo. smile
Cialara
Cialara nov 24 '09
Hi hi hi... Leuk hè?!
Je mag een belletje naar mijn kleine meisje sturen smile

Maar zelf ga ik nu een grote bouwen rond mijn huis winkEn dan onderhouden geloof ik... Doe jij het iedere dag Emmy, of blijft het lang zitten bij jou?
Emuca
Emuca nov 24 '09
Ik hoef enkel mijn eigen cirkel af en toe een beetje extra 'glans' te geven.. die rond mijn kamer blijft zitten, omdat hij steeds automatisch hersteld wordt als ik er zelf ben. smile

Ik zal een mooie bubbel maken... laugh
Cialara
Cialara nov 24 '09
Dank je AoD smile

Liefs Jorine
Emuca
Emuca nov 24 '09
Geen probleem! Bubbel is in de maak... smile
Cialara
Cialara nov 26 '09
Gisteren heeft S weer gemediteerd, maar de visioenen blijven even achterwege. Hij heeft wel zijn "lijntje met boven" zoals hij dat noemt weer extra verstevigd.

Hij zei dat hij ging mediteren en visualiseerde dat er een witte licht straal vanuit zijn hoofd omhoog ging. Heel hoog, steeds verder, net zolang tot hij bij een ster was. Toen ging zijn lijntje in de ster en was de verbinding weer compleet en was hij klaar met mediteren.

Ondanks dat het geen visioen was, vond ik zijn manier van mediteren toch heel erg mooi.
Emuca
Emuca nov 26 '09
Ik vind het ook een heel mooie manier! Ik zie het helemaal voor me.
admin
admin nov 26 '09
Ik herken het, het is een bekende vorm van mediteren. Dat deden we bij mijn reiki master ook. Het koppelen van een zilveren koord vanuit de kruin de ruimte in en dan net zo lang doorgaan tot er een verbinding was met een ster. Wij kregen dan wel eerst de instructie om een koppeling te maken vanuit het eerste chakra met de kern van de aarde. Op die manier blijf je geaard en voorkomt je dat je gaat zweven. Het is maar een tip...
willeke
willeke nov 26 '09
goedendag, ik heb hier op deze forum nog niet gereageerd, maar vind de verhalen van je zoon kermerkenkend van mijn dochter. nee ik heb niet alles verteld, maar wat ik je wel kan vertellen over waarom je zoon geen reiki wil is simpel. reiki werkt genezend op drie niveau's. en als je reiki hebt gedaan moet je dit weten. mijn dochter wilde het ook niet ondanks alles wat ze zag, zei ervaarde reiki als heet, toen kwam er bij haar een boodschap binnen, reiki is een genezingsweize tot een bepaalde niveau, aangezien mijn dochter dat al was gepasseerd was het voor haar niet voldoende om te beschermen. dat doet reiki niet. visualiseren en de intensie vanuit het hart dat is voldoende om de negatieve weg te krijgen. de aanvallen van je dochter ken ik maar al te goed en als er niks aangedaan wordt wordt het in de toekomst alleen maar erger. ik zou het maar vragen aan je zoon en zijn gids wat er gedaan moet worden, maar reiki is niet het antwoord. ik heb vele jaren ervaringen met verschillende energien,maar dat wat je zoon ziet in meditatie dat zag mijn dochter zonder meditatie en ja de verhalen zijn uniek maar ook beangstigend en als je zoon op dat moment beschermd is gaan ze naar de volgende die niet zo goed beschermd is. zolang je zoon openstaat (een baken is net zoals ik en de lasten met ons meedraagd) opend ergens een poort waardoor ze weer doorheen kunnen.ja de informatie is mooi, onbeschrijfelijk en als je kinderen dit ook zien en nog veel meer kunnen, ja zou trots zijn, maar op een gegeven moment ben je dat niet meer en je kan niet op drie plaatsen tegelijk zijn. het gaat uiteindelijk opbreken en dit is de reden waarom ik mijn dochter samen met haar gidsen heb afgesloten. ik ben ouder en sterker als ik ze voel meteen retour afzender, als ik ze zie want ze nemen ook menselijke gedaantes aan dan schijn ik als de gouden zon en ja ik heb ook mijn huis beschermd en onderhouden, maar toch ze komen altijd weer terug, maar ik ben niet bang, maar kinderen zijn dat wel, en mijn dochter ondanks der gidsen zij trok het niet meer, want uiteindelijk verteld de gids wat je moet doen om de negatieve te verslaan. dus wachten we maar op een leeftijd waar zij het wel aankan, en trouwens je kan ook aan je zoon vragen wat de gids adviseerd, ga communiceren met de gids van je zoon en houdt zijn hand vast als de gids beelden wilt doorgeven dan weet je wat je zoon ervaart, ja dat heb ik meerdere malen gedaan, het is een advies en houdt pen en papier bij de hand want er kan veel info doorkomen. ik wil reiki niets negatief overlijken doen. reiki heeft voor mij persoonlijk vele deuren opengedaan, zonder reiki was ik de persoon vandaag niet.en nog iets ik heb zojuist de reconnectie inwijding gehad en het begon meteen te stromen en mijn dochter vond het heerlijk, elke dag weer vraagt ze erom. ze zegt: het haalt alle negatieve gevoelens weg en wordt omgezet in positief. en de beelden die ze doorkrijgt zijn ook heel mooi.
Cialara
Cialara nov 26 '09
Lieve Willeke,

Bedankt voor je informatie en het delen van je verhaal. Het negatieve is alleen de laatste twee weken hier aktief geweest, en ik denk omdat S en zijn zusje toen behoorlijk ziek waren. Ik heb hem gevraagd of hij er bang voor is, maar dat is hij niet. Hij kan ze makkelijk aan zegt hij wink

Het is goed mogelijk dat Reiki niet sterk genoeg is, toch vind ik het fijn om het als basis te hebben voor mijzelf. Vanuit deze basis kan ik verder groeien. S beschermt ons huis ook op zijn manier, we hebben dan een dubbele bescherming; een met Reiki en een van S met gouden wind energie.

Ik overleg vaak met S en zijn gids wat we het beste kunnen doen, hij (zijn gids) is inderdaad een bron van informatie, maar vrij kortaf. Kennelijk kunnen we zelf genoeg in zijn ogen. Bang ben ik nu niet meer. Ik zie en voel dat het met S goed gaat, dat hij sterk is en niet bang. De meeste ervaringen van S waren tot nu toe positief en zelfs uit de negatieve ervaringen weten we wel iets positiefs te halen, als kracht en moed en groei.

Heb je een inwijding in Reconnective Healing gehad Willeke? Misschien leuk om daar in een eigen topic iets over te vertellen. Ik heb er nog niet zoveel over gehoord op dit forum.

Liefs Jorine
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki