Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Cialara
Cialara nov 26 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik herken het, het is een bekende vorm van mediteren. Dat deden we bij mijn reiki master ook. Het koppelen van een zilveren koord vanuit de kruin de ruimte in en dan net zo lang doorgaan tot er een verbinding was met een ster. Wij kregen dan wel eerst de instructie om een koppeling te maken vanuit het eerste chakra met de kern van de aarde. Op die manier blijf je geaard en voorkomt je dat je gaat zweven. Het is maar een tip...


Hoi Hans,

Ja dat aarden is inderdaad belangrijk, maar S doet dat altijd, uit gewoonte. Dat heb ik hem een tijd geleden al gezegd dat hij dat altijd moet gaan doen als hij gaat mediteren. Maar het is inderdaad belangrijk.

Liefs Jorine
Cialara
Cialara nov 26 '09
S heeft een nieuwe opdracht erbij gekregen:

Hij moet nu 1 keer per week oefenen met het sturen van een kaarsvlam. Het vlammetje dus die kant op bewegen waar hij het naartoe wil laten gaan. Ik heb het hem al een keertje zien oefenen, er stond toevallig een kaars en hij trok bijna de vlam naar zich toe. Maar het vergt een dergelijke concentratie dat het hem maar eventjes lukte.

Hij vind het zelf natuurlijk geweldig dat hij zoiets kan, en wil het zelf ook heel graag oefenen wink
Emuca
Emuca nov 26 '09
Wat een gave opdracht... smilehij blijft wel mooie opdrachten krijgen zeg.
Cialara
Cialara nov 26 '09
Ja zeker, heel erg leuk ook voor hem, zo leuk dat ik twijfel of hij deze keer niet een geintje met me uithaalt winkMaar ik geef hem het voordeel van de twijfel ha ha ha, en het kan geen kwaad. Hij heeft al meer dan genoeg serieuze opdrachten dus een leuke erbij kan hem alleen maar meer plezier erin geven.
Emuca
Emuca nov 26 '09
Lachen is gezond! laugh

Hopelijk blijft het voor jou en je kids komende nachten lekker rustig.
Cialara
Cialara nov 26 '09
Ja, ik denk het wel. We hebben het er nog over gehad, S en ik hoe het nou toch kwam dat die nare entiteiten binnen hebben kunnen komen.

Hij vertelde mij dat zijn gids zei dat ze buiten onze bescherming heel erg groot waren, en dat ze naarmate ze door onze schilden heen gingen hun grootte verloren en dus nog maar klein waren toen ze er eenmaal waren bij zijn zusje. Nu hebben we dus wat meer beschermingsschilden geplaatst en kunnen ze niet verder komen. En omdat we het allebei doen is het dus ook nog eens dubbel. Ze heeft vannacht ook heerlijk geslapen grin
Emuca
Emuca nov 26 '09
Dan is het vast veilig zat... Ook met al die mooie bubbels in huis.

Zijn die trouwens ook te zien door S of je kleine meisje?
Cialara
Cialara nov 26 '09
Nee, geen van beiden heeft ze gezien. Alhoewel ik het niet aan S heb gevraagd bedenk ik me nu. Jouw bubbel zal er ook vast nog wel zitten wink

Gezellig hoor dat bellenblazen hier in huis smile
Emuca
Emuca nov 26 '09
Lijkt me een heel vrolijk gezicht. smile

Ik vind het trouwens heel knap hoe S ermee omgaat.. en hoe jullie hele gezin er in mee kan gaan. Ik blijf alle verhalen met plezier lezen.
Cialara
Cialara nov 28 '09
S kreeg een spontane les terwijl hij bezig was met vlammetje sturen wink

Ik zag een kaars die brandde en toen hoorde ik dat ik als ik mijn gouden wind in het vuur blaas dat hij dan de hele kamer zuivert en ook nog eens een schild om het huis zet, omdat hij daar genoeg energie voor heeft. Toen blies ik dus mijn gouden wind erin, en daarna gingen er allemaal kleine gouden lichtjes in een grote stroom door het hele huis heen, als een soort van draaikolk.

Het jaagde alle negativiteit weg. Daarna vormde het een schild rond het huis. En ik hoorde dat die stroom van kleine lichtjes drie keer zo sterk was als de speciale bal die ik pas heb geleerd. Het kan ook met brons en zilveren wind. Met zilver is het twee maal zo sterk als zo’n bal en met brons net zo sterk als zo’n bal.

Goud zilver en brons zijn drie van de sterkste kleuren. Dat is het enige waarmee je het met die kaars kunt doen. Andere kleuren zijn niet sterk genoeg om dat te kunnen doen.
Emuca
Emuca nov 30 '09
Wel mooi. smileMaar ik vraag me wel af hoe de kleuren aan personen worden gekoppeld. Heb je daar soms een idee van?
Cialara
Cialara nov 30 '09
Voor mijn gevoel zijn de kleuren goud, zilver en brons je mate van ontwikkeling, net als bij een prijsuitreiking zeg maar, waarbij goud het hoogste is, zilver de tweede en brons de derde.

De andere kleuren weet ik eigenlijk niet. Volgens S heeft zijn vader de kleur geel. Maar wat dat betekend, geen idee... Misschien dat in de "gewone" kleuren ook een opbouw zit, maar die zou ik zo snel niet weten.
Emuca
Emuca nov 30 '09
Ik zou niet weten of ik een 'speciale' kleur zou hebben.. Nooit op gelet of van gehoord eigenlijk. Maar ik zie natuurlijk vrijwl alleen de kleuren van de elementen. smile
Cialara
Cialara nov 30 '09
S vertelde mij gisteren dat hij altijd (vroeger onbewust) als hij door de natuur loopt met een gouden wind om zich heen blaast, die dan elke plant raakt.

Vroeger was dat zo'n 5 meter om hem heen, en nu is het ongeveer een kilometer. Hij zegt dat als hij het bewust doet dat hij een veel groter bereik heeft.

En in de lente als het plantje dan gaat groeien en bloeien brengt de plant heel veel positieve energie naar buiten. Zo zorgt hij ervoor dat in de natuur ook nog eens een grote hoeveelheid aan positieve energie komt.

Het grappige is dat hij dit dus al zijn hele leven doet. Hij kwam er gisteren mee, en vertelde dat naarmate hij groter werd en zich er bewust van werd, dat hij er ook sterker in werd en meer bereik had.
Emuca
Emuca dec 2 '09
Dat vind ik wel heel bijzonder hoor. smileIk heb het nog nooit eerder gehoord eigenlijk. En ik weet niet of ik zelf zoiets onbewust doe... Ik heb alleen de neiging om bij miezer buiten te lopen en mijn andere vreemde gewoonte is begraafplaatsen bezoeken.
Pegasus
Pegasus dec 2 '09
@ AOD, Miezer is misschien de link met water? wink
Emuca
Emuca dec 2 '09
Dat is waar. smile
Cialara
Cialara dec 3 '09
Ja, jij en water winkof miezer grin

Gisteren heeft S tijdens het bidden op school weer een kort visioen gehad. Hij ging weer met zijn lichtstraal omhoog en kwam toen bij een ster, een soort merkaba. Bovenop die ster stonden 3 engelen; twee op de zijkanten van de ster en eentje op de bovenste punt. Hij vond het heel erg mooi. Maar helaas was het bidden alweer afgelopen en moest hij weer terug.

Gisteravond heeft hij ook nog gemediteerd, en is toen weer met het lichtstraaltje naar boven gegaan totdat hij bij de ster was. Daarna was hij weer klaar.

Vannacht heeft hij wel heel erg mooi gedroomd.

Ik was bij een grote stenen cirkel, ik denk dat het stonehenge was. Er kwam een speciale lichtstraal en die scheen op mij. Ik stond voor een grote steen en toen viel ik naar achteren. En toen kreeg ik weer allemaal nieuwe visioenen. En daarna zag ik allemaal engelen om stonehenge heen staan. Ze hadden een grote energiebal bij zich en daar kwam een straal uit. Dat is de gave die ik daar kan leren. Toen deden al die engelen die straal naar het midden van stonehenge. Daarna kwam er een enorme straal uit het midden van stonehenge. Toen waren er nog veel meer van die poorten zoals stonehenge en al die poorten deden ook allemaal stralen omhoog en toen werd de hele wereld bedekt met een grote laag goud licht en al de zwarte wolkjes veranderden in lichtwolkjes en toen was de hele aarde verlicht.
Pegasus
Pegasus dec 3 '09
Hé Jorine,

Dit laatste van die lichtstraal herken ik. Dit herken ik van in het licht zetten van een bepaalde plek in Nederland door een kring mensen. Heb toen gezien dat er enorme lichtstraal ontstond. Deze werd zo groot, dat hij daarna over de cirkel met mensen viel en het licht overal door heen ging. Door huizen, mensen, planten, waar het dan ook kon komen...

Mooi!

wat heeft jouw zoon toch bijzondere dromen en visioenen.

Liefs Pegasus
Emuca
Emuca dec 3 '09
Daar ben ik het helemaal mee eens Pegasus! Het blijft heel erg boeiend om te lezen. smile
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki