Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Cialara
Cialara nov 14 '09
Ik heb dit weekend mijn Reiki II inwijding ontvangen en aan S gevraagd of hij verschil ziet met ervoor.

Hij zei dat mijn aura zo'n halve meter gegroeid was. Bovendien zag hij energieballetjes in mijn handen nu. Dat had hij nog niet eerder gezien en hij heeft het zelf ook niet zegt hij. Ook zag hij dat als ik mijn ophoud alsof ik wil ontvangen, dat er dan geel licht of gele energie te zien is. Als ik ze in een duwpositie hou, dan ziet hij blauw licht. Ook dit had hij nog niet eerder gezien.

Ik vond het erg leuk om van hem te horen wat er veranderd is.
admin
admin nov 14 '09
smile

Een bijzonder kind ... en dat is Hij!!!
Cialara
Cialara nov 15 '09
Bijzondere kinderen hebben het niet altijd even makkelijk, dat zullen jullie hier zo lezen...

Vandaag heeft S weer gemediteerd. Het visioen dat hij kreeg was eigenlijk een herhaling van het visioen met de poeltjes die hij al in oktober kreeg. Er was nu een poeltje bij gekomen; de poel van healing. In deze poel lag een regenboog kleurig kristal. Verder heeft S mij er niet over verteld.

Vanmiddag gingen we met zijn allen wandelen in het bos, om eventjes een luchtje te scheppen na een week vol ziekte frownPlotseling zegt S dat hij het nare gevoel heeft te worden achtervolgd. Hij geeft aan het niet zo fijn te vinden. Ik vraag hem om dan eens te kijken of hij kan zien wat het is en of het positief of negatief is. Hij kijkt maar kan het niet goed zien. Dan vraagt hij aan zijn gids wat het is. Ook hij weet het niet, zegt alleen dat het veel groter is dan hij, en ook veel sterker. Even later meld hij dat het een lege energie is, 50% goed en 50% niet goed. Wij besluiten om er gezamelijk liefde naar toe te sturen. S met zijn gouden wind, ik met mijn zilveren wind en de oudste met zijn bronzen wind. Nu is hij bijna volledig positief. Maar het achtervolgd ons nog steeds. Weet je wat, zeg ik, we maken hier een poort met zijn allen, zodat hij naar het licht kan. Zo gezegd zo gedaan. We gingen hand in hand in een kring staan, zelfs manlief deed mee, en ons kleine meisje wilde in het midden staan. We lieten onze energie rondgaan door elkaar van links naar rechts kneepjes in de hand te geven en samen in en uit te ademen. Aan het eind hebben we voor de lol een kinderliedje gezongen; we maken een kringetje van jongens en van meisjes winkDaarna zijn we verder gelopen.
Even later kreeg S het bericht dat de entiteit inderdaad door de poort naar het licht kon gaan en dat hij ons eeuwig dankbaar is. Hij heeft nu een naam. Hij kwam uit de 2e dimensie ( wat ik echt niet begrijp hoor...) en was verdwaald. Hij zag dat wij krachtig waren en is ons daarom gevolgd. Nu is hij weer in het licht.

Het is een vreemd idee misschien, maar toch was het voor ons eigenlijk wel leuk uiteindelijk, zo in een kring staan en ons verbonden voelen met elkaar, en op die manier nog een ander helpen. Heel mooi.
Emuca
Emuca nov 15 '09
Zo maak je er inderdaad wat leuks van! laughIk denk dat jullie dat wel vaker zullen meemaken... verdwaalde entiteiten trekken meestal naar de 'sterkere' zielen toe. Dat maak ik ook wel eens mee. smile
Cialara
Cialara nov 15 '09
Nou dan zullen we het wel druk gaan krijgen winkmet 4 engelmensen bij elkaar...
Emuca
Emuca nov 15 '09
Kan, maar soms is het ook heel rustig hoor... smileHet ligt er heel erg aan of er 'gespeeld' is met energie. Ik weet niet of dat de juiste benaming is.. maar hoe meer energie je gebruikt, hoe voelbaarder dat is.
Cialara
Cialara nov 17 '09


Toen ik dit plaatje zag moest ik denken aan het visioen van S waar hij een rode draak zag veranderen in een man met een staf bij een poort... Uit een ander visioen meldde S dat zo'n poort eruit ziet als een oude put.

De jongeman die hier getekend is, moet de tovenaar Merlijn voorstellen (ik weet niet of S ook een Merlijn is hoor!)
Emuca
Emuca nov 17 '09
Wat een mooi plaatje laughHeeft hij ook een witte draak gezien? De witte draak, daar voel ik me eigenlijk meer mee verbonden... Niet dat ik ooit iets met draken heb gehad, maargoed. smile
Cialara
Cialara nov 17 '09
Nee hij heeft het alleen over die rode draak gehad winkvind ik al meer dan genoeg hoor, ik was behoorlijk verbaasd. Ik dacht altijd dat draken helemaal niet bestaan...
Emuca
Emuca nov 17 '09
Er bestaan een heleboel aparte dingen! laugh
Cialara
Cialara nov 18 '09
Vandaag heeft S weer gemediteerd en een klein visioen gekregen. Dit maal niet van zijn eigen gids, maar van een "stage" gids, namelijk Gorgius, de entiteit waar wij afgelopen zondag een poort voor hadden gemaakt grin

Gorgius zei: "Ik ben afgestudeerd en mag nu bij jouw gids stage lopen. Ik ga bij jou mijn eerste boodschap of visioen doorgeven. En ik heb nog een paar tips voor als je weer zoiets als mij tegenkomt."

Hij legde aan S uit hoe je dat dan het beste kunt doen, met welke energieballen en een aparte poort maar helaas kan ik jullie dat niet vertellen op verzoek van de gidsen.

Gorgius vertelde S dat hij in de leer is bij Remagilonnus, maar dat hij volgende week de gids van iemand gaat worden. Dat kindje zal volgende week geboren worden.
Ook is hij in de leer als poortwachter. Tussen de 6e en de 7e hemel.
Emuca
Emuca nov 18 '09
Wat bijzonder! laugh

Ik snap best wel dat niet iedereen mag weten hoe je zo'n speciale poort mag maken... Als je uitgekozen wordt dat te leren, komt dat vanzelf wel. smile
Cialara
Cialara nov 18 '09
Ja, het was zeker bijzonder, ze hebben nog niet eerder gevraagd om iets niet te vertellen. Ik vind het eigenlijk wel jammer, maar ik respecteer hun wens. Er zal inderdaad een bedoeling achter zitten.
Emuca
Emuca nov 18 '09
Ik ben dat wel eens eerder tegengekomen... smileMaar het is wel logisch hoor.
Ik vind het in ieder geval heel erg interessant wat je zoontje allemaal meemaakt. smileIk lees het echt graag.
Cialara
Cialara nov 18 '09
Ja, dat kan ik me indenken, als ik het teruglees, dan lijkt het wel een film waar we inzitten wink

Ik vind het zelf leuk om over zijn belevenissen te praten met anderen en door te schrijven en reacties kan dat ook. Zo leer ik ook begrijpen wat er eigenlijk gebeurt.
Emuca
Emuca nov 18 '09
Dat kan ik me wel voorstellen. smileIk zie in jou zoon echt een portwachter die vroeger, en later, zielen van de ene plek naar de andere begeleiden zal. smile
Cialara
Cialara nov 18 '09
S had vanavond helaas nog een angstige ervaring. Hij had koorts en wilde eigenlijk naar bed, toen dit gebeurde:

Ik ging naar de wc. Iets zat daar opeens vlak boven me en ik hoorde een grommend geleuid, ik kreeg een schok door mijn hele lijf en daarna pjin in mjn hoofd, heel scherp, bij mijn linker slaap. Ik probeerde het weg te blazen met gouden wind. Maar het was te sterk, een hele stroom.

Toen ging ik naar mijn kamer, ik wilde naar bed gaan. Toen ik op bed lag kwam er een donker gezicht met een donkere hand. Toen blies ik een gouden wind en het leek net of het een blad was dat kapot scheurde.

Vervolgens zag ik daarachter allemaal lava en het stroomde naar onderen. Daarna kwam er een rood mannetje met een zwart zwaard en twee kleine horentjes op zijn hoofd. Daar blies ik ook gouden wind naar toe. Toen spatte die uiteen, in heel veel kleine stukjes.

Die kleine stukjes veranderden in allemaal beestjes met een rood achterwerkje (soort vliegen). Ik maakte die ook, maar dan met een lichtgevend achterwerkje; als een vuurvliegje. Toen zag ikk dat er een rode met een lichte ging vechten; de lichte trapte op de buik van de rode toen kon die rode niet meer doen, en de lichtgevende bracht een energiebol naar de buik van de rode en die werd toen ook licht. Toen hadden ik en mijn beestjes gewonnen.Toen ging ik met alle vliegjes naar de tempel van licht. De vliegjes gingen er omheen vliegen en ik ging erin.

Toen kwam er een geest, een slechte, net buiten de tempel, en opeens kwam er een lichtstraal die de geest helemaal vernietigde, ik zag hem daarna niet meer. Die lichtstraal kwam van een hele lange man met een grote speer in zijn hand, beiden helemaal verlicht. Toen zei hij: "Ja, het moest er eens van komen hè, maar het goede nieuws is dat je nu je eigen zwaard van licht krijgt". Toen kreeg ik mijn zwaard en kwamen er nog veel meer van die slechte geesten en ik kon toen met mijn zwaard ook zo'n straal doen. Samen hebben we ze allemaal verslagen; ongeveer zo'n 20 geesten. Midden in de tempel was een kleine ruimte met een deur die openstond. Door die deur kwam ik weer terug.

Voordat ik in bed ging kwam er een zwarte straal op me af. Toen zag ik twee gedaantes die boven die straal waren en die maakten een speciale energiebal. Ik geloof dat dat mijn gids en beschermengel waren. Die bol duwden ze samen naar beneden tegen die straal. De bol werd langzaam kleiner en de zwarte straal werd sneller kleiner. Uiteindelijk was de hele bol weg, maar de zwarte straal was ook helemaal weg.



S was ontzettend geschrokken en helemaal in tranen toen ik bij hem kwam. Ik vind dit soort dingen echt heel naar voor hem, en ik wil hem dan helpen. Gelukkig kon ik dat nu ook enigszins. Ik heb hem in een Reiki-cocon geplaatst, met wierook de kamer gereinigd en daarna bekrachtigd. Ook hebben S en ik afgesproken dat hij nu voor korte tijd zijn derde oog en kruinchakra sluit en pas weer opent als hij helemaal beter is. Ik heb toch het idee dat die nare negatieve entiteiten alleen komen als je sterk verzwakt bent en niet veel kracht hebt...

Even later kwam hij toch nog enigszins vrolijk beneden, hij had een liedje gezongen met de tekst "en dan wordt iedereen blij!" En daarna kreeg hij nog een liede met "Nu ben ik blij".

Eigenlijk heb ik in zijn verhaal een soort herhaling gezien van wat zijn kleine zusje afgelopen week ook meemaakte, ook zij had het over een bommerdebom geluid. En ook lijkt het op het verhaal wat NiMS vandaag vertelde. Het lijkt wel een offensief van het negatieve frownHopelijk wordt hij weer snel beter.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca nov 18 '09
Als je ziek bent ben je inderdaad vatbaarder... toen ik dit las kreeg ik kriebels... want ik ken de entiteit die S beschrijft... Die met de speer. smile
Cialara
Cialara nov 19 '09
Wat of welke of wie is dat dan Angel of Death? Kun je me dat vertellen, desnoods via PB. Het was wel een fijne dat hij S zo geholpen heeft denk ik.
Emuca
Emuca nov 19 '09
Ik zal je een PB sturen daarover. smile
Pagina's: « Vorige ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki