Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

poppy
poppy nov 6 '09
Tjeetje...Ben er stil van...Wat een prachtige momenten maken jullie (en vooral S) mee!
Vooral de meditaties zijn geweldig!
"Krachtbron" was het eerste wat in me opkwam bij het lezen van jou eerste bericht...
Dus met veel interesse ben ik op zoek gegaan op internet en heb dit stukje gevonden;

http://www.openmind.nu/krachtplaatsen.html

Deze website had ik nog nooit eerder gezien maar mijn gevoel werd er wel meteen naartoe getrokken...

Hopelijk heb je er wat aan en ik ben zéér nieuwsgierig naar de vervolgverhalen!
Cialara
Cialara nov 8 '09
Wauw Poppy, dank je wel voor deze link!

Het komt zo dicht bij wat S mij verteld heeft en wat ik hem heb zien doen.
Ik ga er lekker even op m'n gemakje neuzen.

Liefs Jorine
Cialara
Cialara nov 8 '09
Vandaag was S een beetje moe van heel veel drukte tijdens het logeren bij zijn oma en opa. Hij was daardoor nogal prikkelbaar en een beetje boos voordat hij aan zijn meditatie begon. Binnen een minuut kwam hij dan ook weer terug met deze mededeling:

Ik krijg een nieuwe manier van leren. Als ik op school ben bijv. dan kan ik het horen en hoef het niet te zien.

Ik vond hem nog veel te onrustig en vroeg hem of hij alsnog een keer wilde mediteren om weer wat rustiger te worden. Hij vertelde me daarna het volgende:

Ik moest eerst water drinken, want ik was te warm. Toen ging ik water drinken en mediteren.

Ik zag mezelf als een draak die daarna veranderde in een man die poortwachter was.

De draak was rood met rode sliertjes aan zijn kop waarvan de uiteinden wit waren. Zijn lijf was als van een slang in een spiraal met vleugels en met poten. Hij vloog terwijl zijn lichaam helemaal draaide heel hard door de lucht heen en landde bij een poort. Het was een lichtpoort van gouden licht. Toen hij daar landde veranderde hij in een man met een soort wandelstok.

Toen zag ik een grote bal, van energie. En er werd me gezegd dat dat de bal der wijsheid is. Dat iedereen die bol bij zich draagt en dat je die kunt meten. Wat ook belangrijk is om te zien hoe ver iemand al is. Als je 1 meter bent en je gaat dood in dat lijf dan kom je in die wereld en hoef je niet meer terug. Als de bol een kwart van een meter is, kun je doorgaan na 2012.

Ik was in een witte ruimte en ik zag allemaal mensen. Ik zag mensen met hele kleine bollen, die verdwenen. Ik zag ook mensen met bollen die groter waren dan 1 meter, die gingen ook weg. De rest van de mensen bleef in die witte ruimte. Die maakten energieballen en gooiden die op de witte vloer en die veranderde in groen gras met allemaal planten. Er kwamen ook huizen, niet zoals wij die hebben, maar wat meer natuurlijk.

Remagilonnus (mijn gids) zei wie hij was geweest; in een van zijn vorige levens was hij een van de drie wijzen uit het oosten.

Over 6 jaar krijg ik het vervolg. Ik krijg dan bijna geen visioenen meer tot die tijd. Maar ik moet wel blijven mediteren om tot rust te komen en om mijn lijntje goed te houden. Ik moet dan denken aan een poort die omhoog gaat of aan een stille waterval. Mama moet me eraan blijven herinneren dat ik dit doe. Al m’n taken die ik heb gekregen moet ik blijven doen.
Beschermengel
Beschermengel nov 9 '09


Prachtig weer Jorine!
Cialara
Cialara nov 9 '09
Nou zeker.

Vanavond hebben we ook enorm gelachen met S zijn gids. Ik zit altijd vol vragen naar hem toe, omdat ik zelf nog niet zo goed contact kan leggen met mijn eigen gids. Toen zei S tegen mij; "hij overlegt even hoe jij zelf contact met jouw gids kunt krijgen". Vervolgens werd er tegen S gezegd dat ik een aantal bewegingen moest doen om zo het contact te verstevigen...

Hij tekende een aantal houdingen uit de Yoga leer, balans oefeningen. Op één been staan met je armen wijd en handen open. Daarna één been hoog naar achteren en je andere arm op de horizon, een soort balerina pose...

Ik moest er al een beetje om lachen en had zelf zoiets van jahoor winkMaar toch een beetje lacherig gingen wij samen die oefeningen doen, ook manlief kon zijn lachen niet inhouden... was het toch echt wel een grapje van beide gidsen samen grin

Maar toch kreeg ik van S een oefening op met energie ballen die ik rond mijn lichaam, mijn hoofd , mijn beide armen en mijn wortelchakra moest plaatsen, waarna ik een beter contact zal krijgen. Er werd bij gezegd, dat het eerste antwoord dat ik krijg, dat van mijn gids is. En dat ik er echt in moet geloven. Niet twijfelen of het mijn eigen denken is...
Emuca
Emuca nov 9 '09
Haha. Wat een grapjassen. tongue
Cialara
Cialara nov 11 '09
Vandaag heeft S weer gemediteerd.

"Fijn dat je er bent", zei mijn gids. "Je gaat les krijgen in ziekte bestrijding." Toen kreeg ik te zien en te horen dat je 2 dingen moet doen. Eerst liet hij een gouden balletje in iemand gaan en dan een hele grote bal om die persoon heen. Het kleine balletje werd steeds groter en duwde de griepvirussen naar de rand. Toen ze geplet waren veranderden ze in zulke kleine stukjes dat het nooit meer iemand kwaad kan doen.

Toen hij dit aan mij vertelde vroeg ik hem of je dan ook jezelf kunt beschermen tegen het griepvirus. S zei hierop het volgende:

Mijn gids zegt: "Maak ook een grote gouden bal met een dikke rand om je heen en een klein gouden balletje in je. Dit kleine balletje moet steeds van klein naar groot en van groot naar klein gaan. Het virus komt dan wel in de grote bal, maar wordt dan steeds weer geplet door de kleine bal. Maar blijf wel voorzichtig."
Emuca
Emuca nov 11 '09
Cool. :3 Maar kan het dat ook bij andere toepassen? Of enkel bij zichzelf?
Cialara
Cialara nov 11 '09
Iedereen kan dit doen, maar hij kan het ook bij anderen doen. Ik heb het ook bij mezelf gedaan. Jij kunt het ook doen Angel of Death winkDoe het gerust smile

Hij heeft het gelijk bij zijn oudere broer gedaan die de mexicaanse griep heeft. Ik heb het bij mijn dochter ook gedaan.

Hij zei er overigens bij dat het niet noodzakelijk is om de ziekte te voorkomen en dat het dit ook niet doet, maar dat je er minder ziek van wordt en sneller hersteld. In die strekking zeg maar.
Emuca
Emuca nov 11 '09
Dus het is meer je eigen energie aanwakkeren om je ziekte naar buiten te werken? Lijkt me wel iets om te proberen....Ga ik eens doen! laugh
Emuca
Emuca nov 11 '09
Ik heb het net geprobeerd, tijdens mijn watermeditatie (ik ben nu eenmaal graag in mijn element) maar ik kreeg een ander beeld te zien. Wel bijzonder, omdat ik zocht naar wat Jorine beschreven heeft, maar er een soort variant op kreeg.

Ik zag een soort paars/rood energielichaam met een geelgoud aura eromheen. Als de soort grote energiebol. Van binnen was er een wit/zilvere energiebol met een goud aura, wat bij elke ademhaling groot werd, en weer klein. En de witte kern werd daardoor steeds helderder, alsof het 'zieke' eruit ging. En toen kwam ik erachter dat mijn engel me een boodschap wilde.. want daarna zag ik een groot wit/zilveren hart... en daarna kreeg ik een bericht met het water. Heel mooi. :3

Dussss... ik denk dat iedereen het inderdaad kan doen, zij het op zijn of haar eigen manier.
Cialara
Cialara nov 11 '09
Ja, inderdaad, op je eigen manier.

Mooi omschreven AoD! Prachtig, en toch ook wel herkenbaar hoor grinDe kleuren heeft S er niet bij gegeven, maar verder zie ik veel overeenkomsten.
Emuca
Emuca nov 11 '09
Ik denk dat kleuren voor de een een grotere rol spelen dan bij de ander bij dat soort momenten... denk je niet? Iedereen interpreteert dingen natuurlijk net iets anders. smileHet was in ieder geval een bijzondere ervaring.
Cialara
Cialara nov 12 '09
Er is hier zojuist iets heel aparts gebeurd! Mijn kleine meisje werd opeens schreeuwend wakker, "mama mama", je kent het wel. Ik ging naar haar toe, maar ze reageerde totaal niet op mij. S kwam ook kijken, was ongerust en zag toen een hele zwarte wolk boven haar die in haar wilde. Hij heeft het weggeblazen met gouden wind en er een hele reeks energieballen op af gestuurd. Direct daarna kalmeerde ze, was weer enigszins aanspreekbaar en is vlak daarna weer rustig in slaap gevallen. S was daarna doodmoe, is zich weer gaan aarden en heeft zijn handen gewassen en water gedronken. Het was heel heftig voor hem, maar ik ben hem zeer dankbaar voor wat hij heeft gedaan.

Ik denk dat zijn kleine zusje die een echt kristalkind is, door de griep even kwetsbaar werd en dat het negatieve daar gebruik van wilde maken. Het leek wel een gevecht! Ik heb zelf ook gevraagd aan onze gidsen en engelen om ons te helpen. Het was zo eng... angstig eigenlijk, en ik besef me nu dat dat nou juist het negatieve zal hebben gevoed. Intussen heeft S een zestal energieballen ter bescherming om haar heen geplaatst en ook om het hele huis nog een paar bollen. En nu maar hopen dat we rustig mogen slapen vannacht...
Emuca
Emuca nov 12 '09
AI ai.... ik weet hoe zoiets voelt... vreselijk. Ik hoop heel erg dat jullie het niet nog eens hoeven mee te maken. Arm meisje.
Cialara
Cialara nov 12 '09
Ik heb eigenlijk geen idee wat het nou eigenlijk was AOD. Kun jij het me misschien uitleggen? Ze ligt nu trouwens weer heerlijk te slapen hoor. S heeft haar heel goed geholpen.
Emuca
Emuca nov 12 '09
Jawel. Ik denk zelf een entiteit. Zielen kunnen zichzelf vaak op allerlei manieren laten zien... en kwaadwillende hebben blijkbaar een voorkeur aan een soort zwarte mist. Zo zie ik ze ook. Je dochtertje reageerde niet, omdat de entiteit een poging deed haar over te nemen. Dat mag natuurlijk niet.. maar helaas zijn kristalkinderen daar eerder slachtoffer van. Maar ook ziekte maakt het lichaam zwakker en dus vatbaarder.
Het is heel handig dat S. haar kan helpen... maar ze kan het ook zelf leren... Mocht je daar iets over willen weten, moet je maar even een pmetje sturen, dan probeer ik het uit te leggen. smile

Liefsssss
Cialara
Cialara nov 12 '09
Ik denk dat ze zelf nog te klein is om het te leren, want ze is pas 3. Ik ben S heel erg dankbaar dat hij haar wel kan helpen. Dank je wel voor je uitleg. Ik geloof dat dit het inderdaad geweest kan zijn.
Emuca
Emuca nov 12 '09
3 is inderdaad wel erg jong. Het is heel mooi dat S haar kan beschermen... heel erg mooi en wel een extra zekerheid.
Cialara
Cialara nov 12 '09
Ja, we kunnen straks met een gerust hart weer slapen.
Thnx smile
Pagina's: « Vorige ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki