Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Cialara
Cialara okt 14 '09
Met dat aansluiten bedoel je zeker dat van het zonnevlecht chakra? Ja, daar zijn we sinds zondag mee bezig. Was echt even heel erg hard nodig, want hij was helemaal negatief tegenover anderen en had ruzie met bijna iedereen...

Dat spelletje met die energie bollen en dan dat healen... dat vind ik zulke aparte lessen, wijkt zo af van wat ik dan weer geleerd heb met Reiki, maar op een of andere manier maakt het je wel weer duidelijk dat je als healer zelf niet kunt bepalen waar de energie naar toe moet...
Islandlady
Islandlady okt 14 '09
Ja inderdaad dat bedoel ik. Ben niet helemaal duidelijk geweest. Sorry. Dat zijn hele mooie lessen en dat hij het ziet en in een meditatie zo zijn lessen leert is prachtig.

Met Reiki is het inderdaad anders. Of afstand voel ik niet waar ik moet zijn maar als de persoon die ik reiki geef bij me is voel ik wel waar ik moet zijn. Maar dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn.
admin
admin okt 14 '09
Quote:
Dat spelletje met die energie bollen en dan dat healen... dat vind ik zulke aparte lessen, wijkt zo af van wat ik dan weer geleerd heb met Reiki


Misschien ben ik de enige, dat zou kunnen, maar ik zag toen ik je berichtje las, juist heel veel overeenkomsten met Reiki. Misschien ook wel met Reiki op afstand, maar ik kan me ook zo visualiseren dat je op die manier de Reiki laat stromen bij een behandeling.
Mooie healing!!! Dank je weer voor het delen ...

Liefs,
Marjan
gast
gast okt 14 '09
Reiki is een manier om de energie door te geven, het is niet de energie zelf. Er zijn nog zoveel meer manieren om die energie aan te breken en te gebruiken.
Cialara
Cialara okt 14 '09
Cialara
Cialara okt 14 '09
Origineel bericht van: gast
Reiki is een manier om de energie door te geven, het is niet de energie zelf. Er zijn nog zoveel meer manieren om die energie aan te breken en te gebruiken.


Ja, dat blijkt wel, uit alle verhalen die je op Merudi kunt lezen. Zelf kende ik tot nu toe alleen nog maar Reiki, dit is voor mij allemaal nog nieuw wink
Cialara
Cialara okt 18 '09
Vanmiddag heeft S weer gemediteerd en vertelde me het volgende:

Allereerst zei hij tegen me dat een seconde hier bij ons, in die andere wereld wel een minuut is. Dus als hij hier 2 minuten mediteert, dan is dat in die wereld dus 2 uur.

Dit beleefde hij in 2 minuten ofwel 2 uur wink

Eerst mocht ik kiezen uit negen plaatjes. Toen heb ik de middelste gekozen want daar stonden kaarsjes in (in een kring).

Toen kwam ik ergens en voor me was een groot vuur. Er werd me gezegd dat ik mezelf moest beschermen en dat het een soort van beschermingstest was. Toen dacht ik een witte krachtbal om me heen, dat deed ik en zette voorzichtig een stap in het vuur. Maar ik kwam niet in het vuur, het vuur ging opzij.

Toen ik eruit was maakte ik een bocht en kwam bij hete kolen, daar moest ik overheen lopen. Ik probeerde het weer met een energiebal om me heen, maar dat werkte niet echt goed, omdat de kracht verspreid werd en minder effectief was bij mijn voeten. Toen deed ik dus al die kracht om mijn voeten heen en toen kon ik wel over de kolen lopen zonder pijn te krijgen.

Toen hoorde ik een stem die zei: "ontspan je maar even lekker en zwem maar even in de poel van eenheid en de andere poelen." Ik ging het trapje af en ging zwemmen. Toen zag ik in het midden van de poel van eenheid een grote groene kristal die licht gaf.

Toen zwom ik zo ver mogelijk door en kwam bij de poel van ontspanning. Daar was een blauw kristal. In die poel had je een heel onstpannen gevoel. Daar was ook een beetje stoom.

Toen kwam ik in de poel van krachtgeving, ik voelde me heel erg krachtig. Daar was een rode kristal.

Daarna ging ik naar de poel van pret, dat was leuk! Ik klom het trappetje op en kwam bij een glijbaan. Daar gleed ik lekker vanaf op z'n hardst. In de poel lag een gele steen/kristal.

Toen kwam ik in de poel van bescherming. In het midden van die poel zat een grote beschermingsbol. Die kwam uit het kristal en was oranje.

Daarna zwom ik weer terug naar het trappetje en ging ik er weer uit, en was ik klaar.


Deze plattegrond heeft S erbij getekend:
admin
admin okt 18 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik ben zo benieuwd naar zijn toekomst,
en tot zijn 18jaar even geen nieuwe wijsheden, t'lijkt me logisch
omdat hij zich volledig kan focussen op de dagdagelijkse dingen van het leven.
Ben je er zeker van, dat het jouw telepatisch vermogen niet is, Jorine? Die hij doordkrijgt?


Wat bedoel je hier precies mee Bellefleur? Ik begrijp het even niet...

dat wat hij doorkrijgt, soms ook gestuurd wordt door jouw telepatisch vermogen.
Niet alles he, maar flardes, verweven in zijn meditatie.
Cialara
Cialara okt 18 '09
Ja, dat kan heel goed dat er stukjes meekomen. Ook omdat we eigenlijk alles wel bespreken met elkaar hoor. Maar er zijn zoveel dingen die voor mij geheel nieuw zijn...
Cialara
Cialara okt 21 '09
Visioen van S op 20 oktober

Een heel bijzonder visioen, want S ontvangt zijn tweede symbool. Het eerste was een kristal, dat heeft hij een paar weken geleden ontvangen.

Ik zat op een stoel en links en rechts van mij stonden in total 9 engelen en mijn gids. Ik keek achter me en daar stond een engel van ongeveer 30 meter lang. Toen ik hem zag vond ik hem wel heel erg groot. Toen ie dat merkte maakte hij zich kleiner. Net zo groot als de andere engelen.

Recht voor mij was een soort weg. Langs die weg stonden heel veel engelen. Echt heel veel. Toen hoorde ik een stem van boven die zei: “Laat het beginnen”.

Toen kwamen er zes engelen over het pad lopen naar mij toe. Op een gegeven moment stopten ze en veranderden ze in bomen. Toen groeide er van iedere boom 1 tak heel erg snel, zodat de zes takken bijna tegen elkaar aankwamen. Toen groeiden er appels aan de punt van elke tak. De appels vielen en rolden wat naar achteren en kwamen uiteindelijk tot stilstand. De appels veranderden in duiven, die maakten samen 1 regenboog achter de bomen, iedere vogel zijn eigen kleur. Toen vlogen ze naar voren en maakten nog vier regenbogen waarvan 1 boven mij en de engelen die naast mij stonden. Toen gingen ze terug en veranderden weer in engelen.

Ze liepen terug en toen kwam er een engel met een Boeddha beeldje in zijn handen. Het Boeddha beeldje zat in een energie bal. Toen ging mijn gids naar voren en kreeg het Boeddha beeldje. Toen deed hij zijn handen omhoog en kwamen er weer vier ballen. Met in de linkerbovenhoek een kristal, en in de rechterbovenhoek het Boeddha beeldje. De andere twee ballen waren leeg.

Pegasus
Pegasus okt 21 '09
Prachtig!
Cialara
Cialara okt 21 '09
gast
gast okt 21 '09
Ben benieuwd waar die andere twee mee gevuld gaan worden.
Mooi symboliek trouwens Jorine. (het hele visioen)
Cialara
Cialara okt 21 '09
Origineel bericht van: gast
Ben benieuwd waar die andere twee mee gevuld gaan worden.
Mooi symboliek trouwens Jorine. (het hele visioen)


Jij zegt het, ik denk het smilewat zullen de andere twee energiebollen bevatten? Maar ach, dat komt mettertijd wel.

Ik vind het wel mooi om zulke berichten, verhalen en voorstellingen van de "andere zijde" te ontvangen via mijn zoon, en dit weer door te mogen geven. Heel bijzonder...
Cialara
Cialara okt 25 '09
Vandaag kreeg S eerst een versje te horen, ongeveer een uur voordat hij ging mediteren. Het ging als volgt:

Jij was in alle tijden heel speciaal
niet qua rijkdom, maar qua innerlijke wijsheid en kracht
je hebt een taak, maar die kan je nog niet uitvoeren,
dat kan pas over drie jaar.
Cialara
Cialara okt 25 '09
Na dit rijmpje moest S nog even wachten met mediteren. Zijn gids zei dat hij moeite had met de voorbereiding van zijn visioen en dat hij nog even moest wachten.

Even later ging hij toch en vertelde daarna het volgende:

Ik kwam bij een leeg plein. Mijn gids stond er bij een ouderwetse waterput, waar ik uit kwam via een wenteltrap. Daar was heel mooi licht om die put heen. Het leek wel een soort poort naar die andere wereld.

Toen zag ik om dat plein allemaal grote lichtbollen met een kleine bol daarachter. Zo'n grote bol was ongeveer zo groot als de garage, de kleine was daar ongeveer de helft van.

Ik vroeg aan mijn gids :"Kunnen die bollen veranderen?". Hij zei "Niet van de buitenkant, maar wel aan de binnenkant". Toen gingen we naar zijn bol.

Binnen was het veel groter dan je van de buitenkant kon zien. Toen liepen we door, eerst langs een lege kamer met in het midden een tempel, daarboven een groot raam.

Daarna kwamen we in de tuin. Daar waren allemaal stenen, soort grind. Er was 1 plaats zonder grind. Om dat ronde stuk liep water en daaromheen een ring van kristallen. daar weer achter was een bos met dieren en vogels.

Toen ging mijn gids op het ronde stuk staan en ging omhoog. Ik ging er zitten en ging ook omhoog. Toen zat ik weer in zo'n ring met kristallen, maar niet meer in de tuin, maar in zo'n kamer.

Mijn gids zei toen:"hier is de kamer waar je alle energie kan zien". Ik zag allemaal kleine lichtballetjes, die alle kanten opgingen en overal zaten. Toen pakte mijn gids een heleboel balletjes samen en maakte één grote bal. Er waren ook twee zwarte balletjes, die wilden er ook in. Maar die konden er niet bij. Hij stuurde ze weg. Toen liet hij die bol in zichzelf gaan. Hij zei :"probeer jij het zelf ook maar".

Dat deed ik, alleen toen kwame die twee zwarte balletjes weer. Mijn gids stuurde goud licht, waardoor die twee zwarte balletjes helemaal verdwenen. Toen deed ik die grote bol ook in mezelf. Ik deed daarna mijn handen weer open en toen kwam er een zwarte bal uit. Mijn gids stuurde ook daar weer heel veel goud licht op af en de bal verdween weer.

Toen liepen we verder en toen kwamen we weer bij een ring van kristallen, daarmee ging ik weer naar beneden. Ik ging uit de lichtbol en op het plein naar de poort en ging ik weer terug naar de aarde.
admin
admin okt 25 '09
hoooo, schitterend!!!
Cialara
Cialara okt 25 '09
S heeft ook nog een opdracht gekregen van zijn gids. Hij moet iedere dag naar de aura van iemand kijken, en het liefst steeds bij iemand anders.

Thuis kijkt al wel af en toe naar onze aura's, maar het is duidelijk dat hij dit ook buitenshuis bij andere mensen mag gaan doen. Daar leert hij heel veel van denk ik.

Hi hi, het is ook heel apart om van S te horen hoe hij nu met zijn gids gaat samenwerken en hoe ik ook erbij betrokken raak. Ik vroeg bijvoorbeeld waarom S nou als tweede en niet als eerste kind kwam. Omdat ik niet gelijk antwoord kreeg zei ik; ik denk om te leren accepteren dat anderen je heel erg kunnen plagen en dwarszitten. En dat je deze ervaring in de toekomst nodig hebt. Zijn gids zei later tegen hem: en daarom hebben we jou uitgekozen als moeder wink
admin
admin okt 25 '09
hahaha.. leuk Jorine!
Cialara
Cialara okt 28 '09
Vandaag kreeg S tijdens zijn meditatie geen visioen, maar wel een mooie boodschap.

Vlak voordat hij begon, zag hij een oog. Hij noemde dit het "derde oog".

De boodschap die S kreeg was als volgt:

Je moet iedere dag een energiebol om je heen doen, die voor altijd mag blijven. Over 3 jaar kunnen alle mensen dat zien bij jou. Dit is heel belangrijk anders krijgen ze "iets" niet. Als je dit doet dan kunnen over 3 jaar bijna geen negatieve gedachten of energieën meer bij jou komen. Hooguit nog 1 maal per jaar. Je zult er niet alleen voor staan. Er zijn er nog meer die ook deze opdracht krijgen van jouw leeftijd.

S noemde de andere kinderen met die zelfde opdracht geen leeftijdgenoten, maar "Lichtgenoten" wink

Hij vermelde er overigens bij dat iedereen dit mag doen, en dat in zijn visioenen is verteld hoe je het kunt doen. Ikzelf ga in ieder geval meedoen, me er even op instellen om iedere ochtend een bol van energie, licht en bescherming rondom mijzelf te plaatsen die daar voor eeuwig mag blijven. Wat een heerlijk gevoel is dat smile

Liefs Jorine
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki