Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Emuca
Emuca okt 28 '09
Wat cool! smileIk heb ook zo'n bol gekregen een heeeele tijd geleden.
admin
admin okt 29 '09
Ik voel een enorme warmte in mij, als ik dit zo lees,
Ik noem zo'n bol, een cocoon van Licht en doe het ook regelmatig;
Wel speciaal vind ik dat over 3jaar het exact 2012 is, en dat daarnaartoe gespeeld wordt.
Zelf heb ik van m'n Gids ook een boodschap gehad, onlangs..
die ik koester in m'n hart en waarvan ik weet dat het Licht voor altijd bij me zal zijn, waar ik ga of waar ik ook sta.
Spirituality will bring you so far, that you won't need any earthly help, zei hij. ( M'n Gids spreekt regelmatig engels)
en hij zei nog zaken, maar hou die liever voor mezelf.. het komt toch, dus zal men het van mij in de toekomst wel ervaren. wink

Mooi, Jorine, ik doe zeker mee..
Cialara
Cialara okt 30 '09
Ja, dat 2012 gebeuren, daar is nu al twee maal op gezinspeeld bij de boodschappen aan S. Heel bijzonder.

S kreeg vanavond in de auto spontaan een bericht van zijn gids. Hij moest opeens erg lachen; "Ik krijg een verandering in mijn schema smile" zei hij lachend. "Ik mag morgen een keertje extra mediteren, dan krijg ik een visioen. Dan zondag een behandeling en woensdag iets met plantengroei."

Nou ik kijk er al naar uit.

De opdracht vanaf woensdag was om iedere dag naar iemands aura te kijken. Hij heeft het twee maal bij een jongetje uit de klas gedaan. Een keer zijn vriendje V. die volgens hem een mooie energiebal achter zich had. en een keer bij een ander kind T. die een nogal "gewone" aura zonder bijzonderheden had.

Gisteren heeft hij bij een zwanger familielid gekeken. Zij is 17 weken zwanger. S wist dit natuurlijk wel, maar vertelde dat hij rond haar buik een mooie energiebal had waargenomen, waarin eerst een soort van Yin-Yang teken was te zien (daar leek het op, kan het niet goed omschrijven anders), wat daarna veranderde in een baby-vorm. Heel erg leuk om te zien natuurlijk, hij glunderde helemaal toen hij het me vertelde in de auto terug naar huis.

Vanavond heeft hij de aura van een poes bekeken. De poes zat hem steeds te bekijken vanonder de tafel en S heeft hem daarom ook maar eens goed bekeken. Hij vond de aura van de poes echt een andere aura dan bij mensen. Een echte "dierenaura" zei hij. Er zitten stipjes in. Meer kon hij er niet over uitleggen.

Ha ha ha, dat worden bekeken door dieren en kleine kinderen valt af en toe gewoon op! Als wij samen in een winkel staan zitten die kleine kids altijd naar ons te staren, vooral naar S! Ze kijken letterlijk hun ogen uit. Jammer dat ze ons nog niet kunnen zeggen wat ze zien wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Als wij samen in een winkel staan zitten die kleine kids altijd naar ons te staren, vooral naar S! Ze kijken letterlijk hun ogen uit. Jammer dat ze ons nog niet kunnen zeggen wat ze zien wink

Dat gebeurd mij dus ook heel vaak als ik kleine kinderen zie. Dan staren ze me aan met van die grote ogen. Als ik dan naar ze lach, dan lachen ze terug. Erg leuk om te zien.
Cialara
Cialara okt 30 '09
Ja, dat is echt prachtig smile
admin
admin okt 31 '09
ja bij mij gebeurt dat ook,
kinderen die zelfs hun hand opsteken, en zwaaien.
of naar mij toe komen lopen, heel spontaan.. en hoi zeggen,
Ze kennen me, of lijken me te kennen,
en dat klopt, het zijn zielsgenoten, vrienden,
alleen wat later geboren dan ikzelf.
Normaal zou ik ook later geboren zijn ook, zelfs
Jorine jouw topic geeft zoveel moois mee, om stil bij te blijven staan.


Ik heb een vraagje dat al lang door me heen speelt,
hoe spiritueel zijn jouw andere kinderen?
spiritualiteit heeft nl. vele vormen..
Cialara
Cialara okt 31 '09
Dat is een vraag die ik mezelf ook gesteld heb. Het is me nog niet helemaal duidelijk.

Maar de oudste is ook een engelmens. Hans heeft hem ook gescand winken dat heeft hij tot twee keer toe heel erg duidelijk gevoeld. Hij is twaalf en ik denk dat hij het nog wel te weten zal komen waar zijn spiritueel talent ligt. Ook met hem heb ik vaak wel telepatie, dus ik denk dat helderweten ook zijn ding is. Hij vind alles erg interessant wat er met S gebeurd, ook al heeft hij zelf nog niet die ervaringen, hij wil er wel alles van weten. Bovendien doet hij graag mee, met dingen als energieballen maken enzo.

De jongste dat is nog niet te zeggen. Zij is pas drie. Ze vind Reiki fijn om te krijgen en soms, als iemand pijn heeft legt ze ook even haar handjes op en zegt dan dat ze Reiki geeft winkVoor haar maak ik iedere avond een "lichttentje" als bescherming voordat ze gaat slapen. Als ik dat niet doe wordt ze 's nachts vaak wakker met nare dromen, maar met haar tentje slaapt ze helemaal goed.
Cialara
Cialara okt 31 '09
Vandaag had S een visioen over licht-poorten.

Ik zag een gouden lichtstraal en mijn gids zei; “Dit is een poort. Hierdoor kunnen mensen veel gemakkelijker in die andere wereld komen. Hier zijn er heel weinig van op aarde. Ze geven je kracht, genoeg energie voor een heel jaar. En ook brengt het een best wel groot krachtveld om je heen dat ook voor eeuwig blijft zitten. Dit moet je 1 keer in het jaar doen, zo’n groot krachtveld om je heen. Door jouw gaven en door onze werelden te reizen kun je er zelf ook een maken. Dit kost je best wel veel energie. Het is daarom slim om eerst naar die poort die er al staat te gaan, en daar energie op te halen en van die energie weer een nieuwe poort bouwen. Dit kan alleen jij omdat jij die speciale gave hebt."

Er zijn 5 poorten op de wereld waar zelfs nog gewone mensen als ze erin geloven doorheen kunnen. Dat zijn hele grote poorten. Er zijn maar 50 kleinere poorten op de wereld.

Dit deel was alleen een boodschap en een gedeeltelijk visioen.

“Nu moet je een opdracht uitvoeren.” Ik moest een engel bevrijden. Er waren zes enorme kristallen en een grote poort. Op de muur stonden nummertjes. Het was een soort van streepjes code, daar leek het op. Op de muur stonden streepjes; 1 streepje voor de eerste steen, 2 streepjes voor de tweede steen enz. Eerst moest ik de eerste steen doen, daar moest ik energie in blazen. Daarna de derde, daarna de 5e daarna de 6e daarna de 4e en daarna weer de 2e . Toen ging de poort open en kwam er een engel uit. Toen was ik klaar.
admin
admin nov 1 '09
Er zijn 5 poorten op de wereld waar zelfs nog gewone mensen als ze erin geloven doorheen kunnen. Dat zijn hele grote poorten. Er zijn maar 50 kleinere poorten op de wereld.

Weet iemand of dit samenvalt met de 5 aardechakra's van de aarde? ! Daar dacht ik aan..
admin
admin nov 1 '09
@jorine :

Ja er zijn zeker poorten,
Ben er al doorheengegaan, door velen.


De vijf aardechakra's, daar ken ik er twee van, (vanuit m'n ervaring gezien he)
- Mount Shasta
- Red rock Australia.

Cialara
Cialara nov 1 '09
Misschien zijn het inderdaad zogenaamde "aarde chakra's" waar S het over had.

Vandaag had hij niet echt een visioen. Hij ging wel mediteren, en kon kiezen uit twee dingen; de behandeling of plantengroei. Hij koos voor behandeling. Hij kreeg geen visioen, maar ging mij behandelen, op de manier zoals hij in een van zijn visioenen had geleerd.

Ik had dan ook best wel pijn in mijn schouder na het sporten van gisteren, maar eigenlijk is dit een kwaaltje wat ik al langere tijd heb.

Eerst maakte hij een soort energieballetjes en ging daarmee over mijn lichaam zo'n 10 cm. ervanaf. Van boven naar beneden en toen weer omhoog. Daarna legde hij zijn handen op mijn beide schouders.

Het was een beetje koele reactie; ik voelde een soort van koelte door de schouders heen gaan, maar wel een prettige koeling. Ik had niet direct profijt van de behandeling, maar naar gelang de avond vordert, kom ik nu steeds losser in mijn schouders te zitten en wordt het steeds minder pijnlijk.

Ik vind het wel heel erg mooi smile
Cialara
Cialara nov 3 '09
Mijn kleine meisje zei vandaag ook iets wat me opviel. Ze was gisteren gaan logeren bij Oma en had erg last van heimwee gehad. Dus enorm blij dat ze weer thuis was vanmiddag en toen zei ze:

"Mama hier is meer licht"

Ik vond het zo bijzonder dat ze dit zei...
admin
admin nov 3 '09
Mijn eerste reactie was ... >> daar heb ik op gewacht, die kleine Weet!!! Die gedachte kwam binnenvloeien op het moment dat ik het las.
En mijn tweede gedachte [dat is dan denk ik het verstand] was ... >> zijn jullie behang/meubels lichter??
Cialara
Cialara nov 3 '09
Ha ha ha, nee niet lichter. Eigenlijk is er bijna geen verschil, we hebben allebei ook een serre met veel licht. wink

Ja, ze is ook gevoelig. Ze wil ook elke avond een beschermings "licht-tover-tentje" tegen de "pakkemonsters". En ze slaapt dan inderdaad beter dan zonder, dan wordt ze vaak huilend wakker...
admin
admin nov 4 '09
als je de donkerte "voelt" van de plek waar je was, voelt je soms ook de moeilijkheden en de zorgen,
van de mensen die daar zijn. Voor die mensen zelf, is het een normale omgeving..
Als je in het lichte (spiritueel heldere, zuivere,Liefde) leeft, omdat dat syncroon loopt met wie je bent,
dan kan je wel eens last hebben als je in een donkere omgeving komt.
Omdat je dat als kil en koud ervaart, en somber en doods..

Dikwijls is het evengoed zo, dat als je in een omgeving komt, waar mensen 'donkerder" leven dan jij,
dat ze dan vrolijker worden, of beter gezind, of ze beginnen dingen te begrijpen..
Dan hebben ze - doordat je gewoon jezelf was - je licht ervaren,
niet wetende dat het dàt is.
Maar het raakte hun hart, hun ziel en hun gemoed.
Mensen zullen dan zeggen, hoe fijn het wel was, met jou erbij.
Echter als je dan als zo'n jong iemand niet goed weet, hoe je af te schermen , is zo'n lichtkoepeltje (tentje) ook bv. 'smorgens goed.
Cialara
Cialara nov 4 '09
S had vandaag een meditatie en kreeg daarin les in plantengroei

Het eerste wat ik hoorde was, je bent wat te laat, je moet voortaan eerder komen. Ik zei, ja maar ik was bezig met mijn spreekbeurt. Toen zie hij, ja daar begint het mee, een spreekbeurt, vervolgens komt er nog veel meer. Je raakt er steeds meer in geïnteresseerd en zult er steeds meer mee gaan doen. (S houdt zijn spreekbeurt over Amethisten wink)

Vervolgens kreeg ik een soort gouden stuifmeel te zien en hoorde ik dat het ’t beste bij gras werkte. En ik dacht, dat zal papa wel fijn vinden. Mijn gids liet zien hoe hij het gebruikte; hij duwde het net als met energie als een deken over het gras.

Als een plant bijna uitgedroogd is, kun je ‘m wat vocht geven uit de lucht, nou toen zag ik dus die plant in de hoek (de tomatenplant in de tuin) en die is normaal een beetje bruin en verdord, en toen werd ie weer groen.

Mijn gids gaf de plant water uit de lucht, net zoals je energie pakt, zo pakte hij het water en bracht het naar de plant.

Toen moest ik er een krachtveld omheen maken met een energiebal. Vervolgens een bol met energie daar weer in, die ook in die plant ging. Toen begon de plant heel erg hard te groeien. Ik had het gevoel dat het een tijdversnelling was. Hij ging van 20 cm naar 1 meter. Dat was de les.
Cialara
Cialara nov 5 '09
S heeft gisteravond ook nog naar de aura van zijn kleine zusje gekeken. Dat heeft hij al vaker gadaan, en die van haar is groter dan bij de meeste mensen.

Gisteravond zag hij iets bijzonders in haar aura verschijnen, namelijk twee hartjes ter hoogte van haar borst.

Volgens hem mag zij later ook de "gouden wind" gebruiken...
admin
admin nov 5 '09
Mooi,
Een jaar geleden, ervaarde ik het begin van het onstaan van een tweede hart in mij,
door situatie's mee te maken, en eigenlijk wel ferme confrontatie's groeide dat tweede hart.
Een hart niet van vlees en bloedd, maar een energetisch hart.
Ik had dus op een gegeven moment twee harten, of lievergezegd, twee harts-energie-gebieden.
Het ene gebied, in de hartchakra, het andere in de hoger gelegen en meer rechts, Ananda-kanda gebied,
het gebied waar het turqooise zit.
Het tweede hart groeide en er zijn momenten dat ik meer via het tweede hart, het leven liet passeren.
en soms werk dat hart samen met m'n oorspronkelijke hart.
Voor mij betekende dat ik verschuiving aan het maken was naar de richting van m'n Christusbewustzijn, voor mij wat anderen noemen vijfde dimensie.

ik schrijf dit hier neer, omdat het aanleunt bij wat ik lees.
Cialara
Cialara nov 5 '09
Mooi Bellefleur om te lezen, misschien dat het inderdaad voor haar ook geld. Dat zou heel mooi zijn.

Ze is ook heel erg liefdevol, zegt vaak zomaar uit het niets: "Ik hou van jou!" zonder dat wij er op dat moment mee bezig zijn zeg maar...

Zij is echt een kadootje wat we hebben gekregen, om haar als kind te mogen zien opgroeien.
Beschermengel
Beschermengel nov 6 '09
Mooi Jorine de meditatie over de plantengroei, ik lees het steeds met veel aandacht!

De 2 harten is mij ook bekend, een vrouw heeft eens een aura tekening van mij gemaakt waar ik ook 2 harten bezit...en het heeft inderdaad me het Christusbewustzijn te maken Bellefleur Mooi he smile...... Ook voor het zusje van S, ik denk dat ze dat in een vorig leven al heeft opgebouwd dus ze is er mee geboren en neemt het nu mee in dit leven om er verder in te groeien.
Pagina's: « Vorige ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki