Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

admin
admin aug 14 '09
Marjan - prima - zit in je mailbox.
admin
admin aug 15 '09
Ontvangen en heb je geantwoord winkDank je wel voor je moeite!!
Cialara
Cialara aug 18 '09
S heeft gisteren geprobeerd via meditatie contact te leggen met zijn gids. Het was niet makkelijk zei hij. Uiteindelijk heeft hij kort contact gehad en naar zijn naam gevraagd.
Hij begreep een gedeelte van de naam: Remagi maar S vermoed dat de naam langer is. Maar het lukte niet goed om het contact te houden met zijn gids.
Hij vraagt zich af of er manieren zijn om dit beter te leren...
Debiorah
Debiorah aug 18 '09
Wauw al heel knap hoor dat dit gelukt is!
Misschien is het ook niet de bedoeling dat het in 1 keer allemaal tot hem komt. Vaak is het een proces en zeker voor S vermoed ik. Grappig vind ik dat remagi ook een anagram kan zijn voor magier. smile
Maar belangrijker is, hoe voelt S zich hier nu bij?
Cialara
Cialara aug 18 '09
Ik heb ook al gezegd dat de meeste mensen het hun hele leven niet weten en dat het zeker heel bijzonder is dat hij uberhaupt contact kan leggen.

Ik heb hem ook gezegd dat je dingen niet af kunt dwingen. Maar ja, zijn nieuwsgierigheid is gewekt hè!

Die naam vind ik ook bijzonder. In het italiaans heb je de tre remagi; ofwel de drie wijzen uit het oosten... heel bijzonder, want hij krijgt steeds christelijke beelden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 18 '09
Vraag S maar eens of hij zijn gids niet in zijn droom wilt ontmoeten. Dus voordat hij gaat slapen even tegen remagilot(?) zeggen dat hij in zijn droom mag verschijnen. Misschien dat hij dan wat meer contact krijgt. Ik tikte overigens de naam wat langer omdat dat in mij opkwam toen ik begin met het tikken van zijn naam en me afvroeg hoe die helemaal zou zijn.
Cialara
Cialara aug 18 '09
Dank voor de tip NiMS.

Ja die naam dat intrigeert me... Wie weet...
sylkya
sylkya aug 19 '09
Mijn zoontje van drie jaar ziet ook ,ook angst aanjagende dingen.
Ik zie ook ,maar ik zie niet wat hij ziet.
Toen men zoontje 1 jaar was ,hebben ze me verteld dat hij en ik zelf ,van atlantis komen ,zagen ze aan de schedels,ze zijn wel groter ,dat is een feit ,maar wat wil dat zeggen in dit leven ?

Heeft iemand enig idee?Grtjs
Cialara
Cialara aug 19 '09
Vrijwel alle nieuwgeboren kinderen hebben die gaven, maar niet ieder kind behoudt ze in de loop van de jaren. Ze worden beinvloed door het gezin, vriendjes en school. De nadruk wordt op de scholen toch veelal op kennis gelegd en niet op de andere ontwikkelingen die een kind ook doormaakt...
Het zijn best wel mooie gaves die ze krijgen en ik hoop dat veel kinderen ze kunnen vasthouden smile
admin
admin aug 19 '09
Sylkya,

de enorme spirituele kennis van de tijd van Atlantis, dragen jij en je zoontje nog steeds bij jullie. Probeer je te herinneren.

PS
heeft iemand enig idee waar een kleine schedel op kan duiden ?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 19 '09
Ik denk niet dat de grootte van de schedel ergens op duidt, eerlijk gezegd.
Cialara
Cialara aug 19 '09
Nee, dan gaan we weer terug naar de middeleeuwen denk ik... grin
admin
admin aug 19 '09
Er zijn zeer veel gereincarneerde Atlantiers onder de mensen van nu.
Iets bepaalds van toen, krijgt kans op herstel.
Cialara
Cialara aug 19 '09
Wat is dat dan Bellefleur? Want ik hoor hier wel meer over, maar weet eigenlijk niets van Atlantis...?
admin
admin aug 19 '09

Er is een kans op herstel, op een bepaald niveau voor zij(zielen) die meegeholpen hebben met de ondergang van Atlantis.
vele lichtwerkers van nu nemen deze kans 'onbewust' te baat.
Ik heb verhalen gelezen van wat daar is gebeurd, maar eigenlijk ben ik daar persoonlijk niet zo mee bezig.
Wat me meer interesseert, is hoe mensen NU in deze situatie goede dingen doen, vanuit bekommernis en liefde voor elkander.
Maar als iemand er een topic over wil openen, ja doe gerust hoor.
sylkya
sylkya aug 20 '09
Hoi Artemis

Daarom dat ze zeggen ,je hebt een hele oude wijsheid bij ,ik heb dit allemaal in stukjes en brokjes te horen gekregen .
Ga toch eens kijken of ik er bewust zou kunnen worden ,ik ken niets van vorm van schedels en verder er rond.
Dank je wel .

Ook aan de andere ,Grtjs
Maryssa
Maryssa aug 20 '09
Hallo Sylkya,

Zou je in jouw berichten iets meer willen letten op zinsbouw en leestekens? Dat leest voor ons wat prettiger. Is niet vervelend bedoelt hoor.
sylkya
sylkya aug 20 '09
Hoi Maryssa

Ga men best doen en proberen er op te letten.

Groetjes
Cialara
Cialara aug 20 '09
Hans heeft S vanavond gescand en heeft bijzondere dingen gezien winkS heeft zijn warmte gevoeld op de borst en was onder de indruk van wat Hans ons vertelde en ja, hij heeft inderdaad een symbool bij het hart, net als de andere engelmensen hier...
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09


Mooi Jorine!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki