Gisteren zijn S en ik dus weer bij Omata Tutini geweest, een helderziend medium dat ons begeleid. Het was prettig om wat handvaten van haar te krijgen over hoe we om moeten gaan met S, thuis en op school.
Ook heeft hij wat tips gekregen om goed te aarden, dit is erg belangrijk omdat hetgeen ik visioenen noem volgens haar eerder een soort van uittredingen zijn. Hoe je het ook noemt maakt eigenlijk niet uit, als hij even "weg" is geweest is het dus belangrijk om weer goed te aarden en niet te blijven zweven.
Om dat dan weer in tienertaal te vertalen; hij moet dan even flink stampen met zijn voeten
liefst met blote voeten op een cocosmat
dan voelt hij zijn lijf weer goed... ha ha ha, daar moesten we wel om lachen, op een cocosmat, jahaa dat gaat natuurlijk lekker gloeien, dan voel je dat nog wel even
Als je zo'n gesprek hebt met een paranormaal iemand krijg je altijd zo veel informatie dat het moeilijk is om alles te onthouden laat staan hier op te schrijven.
Het was in ieder geval goed voor S en mij om er met haar nog een keer over te praten en om wat "trucjes" te leren om makkelijker om te gaan met zo'n talent.
Vanmiddag voor mij ook nog even een kort gesprekje met beide juffen om ook hen door te geven hoe zij het beste met S kunnen werken, en ook zodanig dat het niet opvalt en dat hij zeker niet gepest wordt, want daar maak ik me soms wat zorgen om. Maar mijn gevoel zegt dat het helemaal goed gaat komen. Ik ben weer helemaal blij voor hem.
Groetjes Jorine.