Zo, dan nu ons verhaal van de ervaring bij Omata (ons medium).
Omata woont in een heel fijn nieuw huis, dat helemaal volstaat met alle wijzen die je je maar kunt bedenken; beelden van Jezus, Maria, Boeddha, Engelen, Dolfijnen, Uilen, Indianen, Edelstenen, Olifanten enzovoort. Het was heel indrukwekkend!
Al snel tijdens onze kennismaking vond ze dat S en ik een hele speciale band hebben; wij zijn soulmates zegt ze; zielemaatjes die al vele levens samen zijn geweest; als man-vrouw, moeder-kind leraar-leerling relaties. S is al een hele oude ziel zegt ze en is heel wijs (dat hebben we altijd al gedacht).
We gingen naar een speciale kamer in haar huis voor de reading. Na een paar minuten werd het S allemaal te veel, hij kreeg het helemaal benauwd. De energie was te hoog, te veel voor hem. Er waren namelijk ook engelen aanwezig en dat voelde hij heel sterk. We zijn even gestopt; hebben hem water gegeven en hem toen naar de tuin laten gaan met haar man. Daar is hij weer tot rust gekomen. Volgens haar man was de edelsteen die S draagt veel te sterk voor hem, het opent hem te veel (daar was ik eigenlijk al bang voor!)
Omata denkt dat hij rond zijn 14e al een volwaardig medium kan zijn en dat zijn gaven liggen op het gebied van helderziendheid, heldervoelendheid en werken met edelstenen. Ze wil hem graag begeleiden. Daar moeten we zelf nog even over nadenken, want het is dik een uur rijden met de auto naar haar toe...
S is ook een engelmens volgens haar en zijn zusje en broer zijn het ook zei ze. Een hele club van engelmensen hier in huis dus hi hi hi
S heeft overigens de amethist direct afgezworen en niet meer aan willen raken. Ik heb hem wel mee naar huis genomen, maar hij ligt nu in de kamer en hij mag hem even niet meer om doen. Maar dat komt wel weer goed, weet hij zelf ook. Hij bedacht al dat hij er heel af en toe nog wel mee wilde mediteren; want dat voelt wel fijn zei hij.
Omata heeft hem ook aangeraden om er niet met leeftijd genoten over te praten, omdat die het niet zullen begrijpen. Maar dat had hij zelf ook al wel door gelukkig. Er blijven genoeg andere leuke dingen over; lekker samen dom doen
is ook wel eens lekker zei hij al