Afgelopen zaterdag hadden we een verjaardag en daar zagen we mijn schoonzus weer, die we even een paar weken niet hadden gezien (niks bijzonders hoor!) en in die tijd is er veel met S en mij gebeurt zoals jullie hebben gelezen hier op het forum. Ik had al wel gezegd dat hij bij die speciale tante van hem maar eens moest kijken naar de aura, en dat zij er met hem ook wel over zou willen praten als hij wat wilde weten. Ik vind het namelijk belangrijk dat hij niet alleen maar met mij over deze dingen praat.
Dus hij zag M (de tante) en liep gelijk naar haar toe. Even later zag ik ze samen even naar binnen lopen en het duurde een tijdje voordat ze weer naar buiten kwamen. Schoonzus met een big smile
op haar gezicht. Ik wist al wat er gebeurd was.
Gisteren belde M mij op om te vertellen dat ze het zo geweldig vond dat S haar had verteld wat hij de laatste weken heeft meegemaakt en wat hij kan. Ze had het al wel een beetje verwacht dat hij dit zou kunnen (net als ik) maar niet dat hij er met haar zo open over zou willen praten. Ze vond het ontzettend fijn dat hij dit heeft gedaan, ook omdat haar vroeger door iemand is verteld dat ze iemand in onze familie zou kunnen gaan coachen op dit gebied
Ik ben toch zo blij dat zij dat inderdaad ook kan, omdat het voor mijn kind goed is om met meerdere mensen over spiritualiteit te kunnen praten; mensen die hij volledig kan vertrouwen. Wel heeft hij intussen gemerkt dat hij zelf kan "zien" met wie hij er wel en met wie hij er niet over kan praten; hij hoeft alleen maar de aura's te bekijken en hij weet het