Nou zeker.
Vanavond hebben we ook enorm gelachen met S zijn gids. Ik zit altijd vol vragen naar hem toe, omdat ik zelf nog niet zo goed contact kan leggen met mijn eigen gids. Toen zei S tegen mij; "hij overlegt even hoe jij zelf contact met jouw gids kunt krijgen". Vervolgens werd er tegen S gezegd dat ik een aantal bewegingen moest doen om zo het contact te verstevigen...
Hij tekende een aantal houdingen uit de Yoga leer, balans oefeningen. Op één been staan met je armen wijd en handen open. Daarna één been hoog naar achteren en je andere arm op de horizon, een soort balerina pose...
Ik moest er al een beetje om lachen en had zelf zoiets van jahoor
Maar toch een beetje lacherig gingen wij samen die oefeningen doen, ook manlief kon zijn lachen niet inhouden... was het toch echt wel een grapje van beide gidsen samen
Maar toch kreeg ik van S een oefening op met energie ballen die ik rond mijn lichaam, mijn hoofd , mijn beide armen en mijn wortelchakra moest plaatsen, waarna ik een beter contact zal krijgen. Er werd bij gezegd, dat het eerste antwoord dat ik krijg, dat van mijn gids is. En dat ik er echt in moet geloven. Niet twijfelen of het mijn eigen denken is...