Ja, dat 2012 gebeuren, daar is nu al twee maal op gezinspeeld bij de boodschappen aan S. Heel bijzonder.
S kreeg vanavond in de auto spontaan een bericht van zijn gids. Hij moest opeens erg lachen; "Ik krijg een verandering in mijn schema
" zei hij lachend. "Ik mag morgen een keertje extra mediteren, dan krijg ik een visioen. Dan zondag een behandeling en woensdag iets met plantengroei."
Nou ik kijk er al naar uit.
De opdracht vanaf woensdag was om iedere dag naar iemands aura te kijken. Hij heeft het twee maal bij een jongetje uit de klas gedaan. Een keer zijn vriendje V. die volgens hem een mooie energiebal achter zich had. en een keer bij een ander kind T. die een nogal "gewone" aura zonder bijzonderheden had.
Gisteren heeft hij bij een zwanger familielid gekeken. Zij is 17 weken zwanger. S wist dit natuurlijk wel, maar vertelde dat hij rond haar buik een mooie energiebal had waargenomen, waarin eerst een soort van Yin-Yang teken was te zien (daar leek het op, kan het niet goed omschrijven anders), wat daarna veranderde in een baby-vorm. Heel erg leuk om te zien natuurlijk, hij glunderde helemaal toen hij het me vertelde in de auto terug naar huis.
Vanavond heeft hij de aura van een poes bekeken. De poes zat hem steeds te bekijken vanonder de tafel en S heeft hem daarom ook maar eens goed bekeken. Hij vond de aura van de poes echt een andere aura dan bij mensen. Een echte "dierenaura" zei hij. Er zitten stipjes in. Meer kon hij er niet over uitleggen.
Ha ha ha, dat worden bekeken door dieren en kleine kinderen valt af en toe gewoon op! Als wij samen in een winkel staan zitten die kleine kids altijd naar ons te staren, vooral naar S! Ze kijken letterlijk hun ogen uit. Jammer dat ze ons nog niet kunnen zeggen wat ze zien