Ik snap wel wat je zegt, maar er zijn hier heel veel mensen die de term engelmens nooit eerder zijn tegengekomen. (Ik ook niet). Dus die mensen hebben misschien het gevoel gepasseerd te zijn.
Dit begrijp ik niet helemaal. Waarom voelt iemand zich gepasseerd omdat die de term niet kent?
Als iemand nog nooit gehoord heeft van zwaartekracht en ineens leest over de term zwaartekracht en het herkent, waarin is die persoon dan gepasseerd?
Ook zal er waarschijnlijk wel twijfel ontstaan. Want ja, ben je er nu wel of geen. En kan je het wel zeggen? Of misschien zeg je wel dat je er een bent, maar ben je er helemaal geen.
Ieder moet voor zich zeggen wat die wilt natuurlijk. Er zijn genoeg mensen die zichzelf medium noemen, en de boel bij elkaar verzinnen.
Twijfel heb je altijd. De definitie is eenduidig. Was je voordat je op aarde kwam een engel? Dan ben je nu dus een engelmens.
En hoe weet je dat? Je zou regressie therapie kunnen gaan doen om er zo achter te komen hoe het was in de tussenfase en of je echt een engel was.
Daarom was ik ook nieuwsgierig hoe en wie jij als engelmensen herkend. Maar ik snap natuurlijk ook dat je dat niet zou willen zeggen.
Ik herken ze aan hoe ze zich manifesteren en hoe kritisch ze naar het leven zijn. Er zijn er ook die het helemaal niet van zichzelf weten, maar er toch eentje zijn.
Ik vraag me af emmy, heb jij meer moeite met de naam, of met de eigenschappen en betekenissen die hier opgeschreven zijn?