Loading...
nl

Engelmensen lastige mensen?

admin
admin apr 25 '09
Ik zal later vandaag 'kijken', Jorine. Vanavond.
En je krijgt het resultaat via een pbtje.
Cialara
Cialara apr 25 '09
Spannend, ben benieuwd! Dank je.
Lena
Lena apr 25 '09
Origineel bericht van: Jorine
Als ik een engelmens zou zijn, dan kan ik me niet voorstellen dat ik snel verdrietig of boos zou worden in situaties en dat ben ik wel... daarom denk ik dat ik een gewoon mens ben.
Ik heb wel bijzondere gaven denk ik, die ik nog moet ontwikkelen, maar zie mezelf vooralsnog niet als engelmens. Als jij daar anders over denkt zou ik toch wel heel nieuwsgierig worden (weer een teken van mijn ego denk ik dan!)



waarom is jorine zijn niet genoeg,waarom jezelf nog een omschrijving willen geven?mensen die op zoek gaan moeten die dan perse een etiket willen zijn voor wat ze zijn....waarom je niet verheugen gewoon op wie je bent?
herkenning van eigenschappen is heel wat anders dan jezelf een engelmens willen noemen het is nml verzonnen door mensen,maar als je dit wil zijn prima hoor,maar je kan je ook gewoon mens noemen met of zonder gave wink
het feit dat engelmensen het onder elkaar niet eens zijn is omdat het voor ieder op eigen wijze wordt ingevuld het is geen consistentie maar een geloof van iets....
geloof dat, waar je bij prettig voelt,zelf vind ik het bijzonder om gelijkgestemde mensen te mogen ontmoeten dat is vaak een feest van herkenning,maar anderen uitsluiten omdat het niet aan ze besteed is? maar goed die engelmens heeft ook wel een ego dus dat is dan ook niet zo vreemd smile
Lena
Lena apr 25 '09
Origineel bericht van: Jorine
Bovendien vraag ik me af wat het belang ervan is om deze vragen te stellen... het lijkt me interessanter wat de engelmensen hier doen, wat hun taken zijn en hoe zij die uitvoeren...


precies maar wie zegt dat je daar een engelmens voor moet zijn?
admin
admin apr 25 '09
Origineel bericht van: Hans
Mijn mening is dat een engelmens wel degelijk gevoelens heeft, dus ook verdriet en boosheid. Maar diep in zichzelf zal een engelmens zich niet compleet van de wijs laten brengen door die gevoelens. Er is altijd ergens een houvast die zorgt dat de emotie hem/haar niet volledig de baas wordt. De emotie krijgt de ruimte, zodat de gepaste actie volgt, indien nodig. Verder niet.
De engelmens kan zich herkennen via de beschijving op deze site. Verder weet ik nu dat de engelmens herkenbaar is via reiki-op-afstand (althans, door mij) aan de hand van enkele kenmerken.


Hans,
kan je me vertellen wat je wil zeggen met "engelmens is herkenbaar via reiki-op-afstand. bedoel je daarmee dat jij door afstandsreiki peilt of iemand een engelmens is?
bellefleur smile
admin
admin apr 25 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Hans,
kan je me vertellen wat je wil zeggen met "engelmens is herkenbaar via reiki-op-afstand. bedoel je daarmee dat jij door afstandsreiki peilt of iemand een engelmens is?
bellefleur smile


Ja, exact. Door een combinaie van reiki en andere technieken kan ik iemand peilen en de kenmerken van engelmens herkennen. Raar maar waar...
Cialara
Cialara apr 25 '09
Lena,
Jorine zijn is voor mij idd meer dan genoeg, en ik ben ontzettend blij dat ik deze site en dit forum heb gevonden! Wat een opluchting om op een prettige manier over ons spirituele leven te kunnen praten.

Maar ik vind de discussie over de engelmens wel interessant;

Weet iedereen die engelmens zou zijn ook dat hij het is?
Kun je ook een niet ontwaakt engelmens zijn?
Waarom zouden engelmensen lastige mensen zijn?
Hebben alle engelmensen de zelfde gaven?
Richie Richard
Richie Richard apr 25 '09
Origineel bericht van: Jorine
Lena,
Jorine zijn is voor mij idd meer dan genoeg, en ik ben ontzettend blij dat ik deze site en dit forum heb gevonden! Wat een opluchting om op een prettige manier over ons spirituele leven te kunnen praten.

Maar ik vind de discussie over de engelmens wel interessant;

Weet iedereen die engelmens zou zijn ook dat hij het is?
Kun je ook een niet ontwaakt engelmens zijn?
Waarom zouden engelmensen lastige mensen zijn?
Hebben alle engelmensen de zelfde gaven?


Vraag 1: Dat denk ik niet, zelf wist ik het eerst ook niet
Vraag 2: Geen flauw idee eigenlijk, maar het lijkt mij wel mogelijk. Aangezien je dat wordt met je ervaring e.d.
Vraag 3: Hier kan ik geen antwoord op geven, volgens mij zijn ze niet lastig.. Ben ik lastig?
Vraag 4: Daar kan ik met een gerust hart zeggen: Nee. Dit verschild. De een heeft een bepaalde gave wel, en een andere niet. Zo ben ik, zo ver ik weet, in de kring van de mensen waarvan ik weet dat het engelmensen zijn, de enigste die levensmelodieën kan horen.
Natalie1986
Natalie1986 apr 26 '09
Weet iedereen die engelmens zou zijn ook dat hij het is?
Ik denk het niet wel van binnen natuurlijk! Maar ik denk niet dat sommige er bewust van zijn.

Kun je ook een niet ontwaakt engelmens zijn?
Ja dat denk ik wel, eens moet je op een site als dit belanden he wink

Waarom zouden engelmensen lastige mensen zijn?
geen idee omdat ze soms hard uit de hoek komen ofzo ? geen flauw idee eigenlijk

Hebben alle engelmensen de zelfde gaven?
Ik denk dat veel engelmensen een beetje de zelfde gaves hebben!
admin
admin apr 26 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Bellefleur
Hans,
kan je me vertellen wat je wil zeggen met "engelmens is herkenbaar via reiki-op-afstand. bedoel je daarmee dat jij door afstandsreiki peilt of iemand een engelmens is?
bellefleur smile


Ja, exact. Door een combinaie van reiki en andere technieken kan ik iemand peilen en de kenmerken van engelmens herkennen. Raar maar waar...


aha!!
admin
admin apr 26 '09
Origineel bericht van: Jorine
Weet iedereen die engelmens zou zijn ook dat hij het is?

Ik heb er zes kunnen identificeren tot nu toe. De betreffende personen zijn allen op de hoogte. En ik heb nog niet iedereen gescand.
Origineel bericht van: Jorine
Kun je ook een niet ontwaakt engelmens zijn?

Jazeker, ook degene die het nog niet zijn kunnen nog de kenmerken krijgen.
Origineel bericht van: Jorine
Waarom zouden engelmensen lastige mensen zijn?

Mss zijn ze iets eigenwijzer? wink
Origineel bericht van: Jorine
Hebben alle engelmensen de zelfde gaven?

Integendeel. Ik heb geconstateerd dat de zes engelmensen juist zeer uiteenlopende gaven hebben.
admin
admin apr 26 '09
Toevoeging hierop:
De engelmensen hebben wel diverse gaven die hetzelfde zijn.

Werken met energieen, het verkrijgen van inzichten en betekenis, vaak toekomstvoorspellingen, toegang tot andere dimensies, waardoor kennis beschikbaar is die anders niet verklaarbaar is.
Lena
Lena apr 26 '09
Origineel bericht van: Jorine
Lena,
Jorine zijn is voor mij idd meer dan genoeg, en ik ben ontzettend blij dat ik deze site en dit forum heb gevonden! Wat een opluchting om op een prettige manier over ons spirituele leven te kunnen praten.

Maar ik vind de discussie over de engelmens wel interessant;

Weet iedereen die engelmens zou zijn ook dat hij het is?
Kun je ook een niet ontwaakt engelmens zijn?
Waarom zouden engelmensen lastige mensen zijn?
Hebben alle engelmensen de zelfde gaven?


nou jorine natuurlijk daar draait het ook om, gelijkgestemde zielen te vinden om zo te kunnen praten waar je niet zomaar met iedereen over kan praten helaas.
voor mij ben je lekker jorine ;)met of zonder gave.
wens je veel plezier met jou ontdekkingstocht.

fijn dat je de discussie hoewel discussie? het is gewoon anders kijken en voelen denk ik,de vragen die ik stel is om te begrijpen waarom?
zelf hoef ik geen engelmens daarvoor te zijn......
en dat zal zo blijven.....
Lena
Lena apr 26 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik snap dat je er nieuwschierig van wordt en dat het Jou niets uitmaakt. Toch zijn er anderen die het wel degelijk wat uitmaakt en zo niet genoemd willen worden. Ik zou ze dan onnodig voor het hoofd stoten. En zo moeilijk zijn ze niet te vinden, want ze vallen wel op, op het forum wink.

Misschien een leuk onderwerp voor een nieuw topic: "Wie vind zichzelf een engelmens?" smile.


nou nims,.....wat let je wink
Lena
Lena apr 26 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Natalie1986
Misschien kan je de term dan anders noemen want veel mensen herkennen zich wel in de punten.
Maar om je zelf dan een engelmens te noemen komt zo schizofreen achtig over

Waarom zou je een andere term moeten nemen omdat jij er moeite mee hebt?

De definitie van een engelmens (mocht hij ooit in het woordenboek komen) zou dan ook zijn:
Een engel die als mens op de aarde geïncarneerd is.

Niets meer dan dat.


ga eens een poging doen dat woordenboek wink
Emuca
Emuca mei 2 '09
Ik denk dat de gaven van een engelmens overeen kunnen komen, maar dat ze allen wel een soort eigen 'kracht' hebben. Een soort iets waar ze heel goed in zijn.
Van de 6 die Hans genoemd heeft, weet ik er 5 geloof ik. En degene die ik spreek, zijn toch allemaal andere mensen die andere dingen kunnen.
Serenity
Serenity jan 18 '11
ja, een last voor de buiten wereld met heel veel gebreken waarbij we niet passen in de maatschappij.
In het verleden......
Eindeloze zoektochten 'wie ben ik' en een beetje doelloos rond dolen in relaties, carrière, scholen, muziek, kledingstijlen, meningen enz enz.
En dat komt omdat we zoooooooo gevoelig zijn.
Een kut gevoel aan mensen geven door gedetailleerd ergens op in te gaan, te vragen en op te merken.
Dat we elk klein dingetje opmerken maar net niet de vinger op kunnen leggen wat het is en dat leid tot nare vragen aan mensen waardoor ze nare gezichtsuitdrukkingen hebben die 'jij' dan hebben veroorzaakt.
"Dat gekke mens kan nooit gelijk hebben want ze heeft zulke domme humor en rare uitspattingen,lastbak!"
Niet geconcentreerd zijn en onbewust in het leven staan, geen antwoorden vinden en een chaotische levensstijl erop na houden.
Nee lekker hoor...en met wat voor een doel zijn we weer gereïncarneerd, om andere te helpen en jezelf weg te cijferen?!?!?!?!
Eindeloze mislukkingen van school, carriere, relaties brengen je dan in depressie en moet je aan de medicijnen of knettergek worden, nee echt lekker leventje kiezen we dan uit!
'it sucks being a f*cking angel, it's like hel!'

En nu.....
Maar voor de rest ben ik heel tevreden er word mij veel geschonken, veel voorspoed en heel veel liefde heb ik wel een geselecteerd groepje mensen om me heen die mij lief vinden en zien dat ik mijn best doet en mij helpen (worden ze voor betaald maar doen ze met liefdevolle 'passie' ;-P)
Wat ik zo voor elkaar heb gekregen is mooi, prachtig en wel verdient !

"Ik deed mijn best en God doet de rest!!"
I LOVE GOD!

Oja het mooie van het verleden is...het is al voorbij!! ^^
Serenity
Serenity mrt 19 '11
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Hans
Mijn mening is dat een engelmens wel degelijk gevoelens heeft,www.merudi.net--> plage--> engelmens hoofdstuk 7 o.a. 7.1luisteren.
dus ook verdriet en boosheid. www.merudi.net--> engelmens--> hoofdstuk 5.2 feilloze mensenkennis.
Maar diep in zichzelf zal een engelmens zich niet compleet van de wijs laten brengen door die gevoelens.http://www.merudi.net--> engelmens--> hoofdstuk 7.8 kunnen bijna niet geraak worden.
Er is altijd ergens een houvast die zorgt dat de emotie hem/haar niet volledig de baas wordt.www.merudi.net--> engelmens--> hoofdstuk 5.7 hebben een krachtig ontwikkelde vleugelchakra.
De emotie krijgt de ruimte, zodat de gepaste actie volgt, indien nodig. www.merudi.net--> engelmens--> hoo...pele handeling.
Verder niet.
De engelmens kan zich herkennen via de beschijving op deze site.www.merudi.net--> engelmens--> inleiding.
Verder weet ik nu dat de engelmens herkenbaar is via reiki-op-afstand (althans, door mij) aan de hand van enkele kenmerken.
www.merudi.net--> engelmens--> hoofdstuk 7.9 hebben een enorme uitstraling.



Hans,
kan je me vertellen wat je wil zeggen met "engelmens is herkenbaar via reiki-op-afstand. bedoel je daarmee dat jij door afstandsreiki peilt of iemand een engelmens is?www.merudi.net--> engelmens--> hoo... geesteswereld.

bellefleur smile

Ik ben net door mijn glitters geleid naar dit stukje, ik voelde je intentie Tinne!
Ik heb met paars/blauwe linkjes naar de Merudi site geleid betreffende het onderwerp.

Ik hoop daarmee de energie achter de glitters geholpen te hebben tenzij het gewoon hersenspinsels waren hahahaha
gast
gast mrt 19 '11
Bij mij werken de linken iig niet....
Serenity
Serenity mrt 19 '11
Ik weet het nu ook nie…oja kopiëren en plakken, sorry ik had nog wel zo mijn best gedaan om alles zo mooi en netjes mogelijk te maken…helaas.

Misschien wilt Nims helpen hiermee?!?!?!?!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki