Loading...
nl

Engelmensen lastige mensen?

Lena
Lena apr 24 '09
Origineel bericht van: NiMS
Dat wisten we toch al AOD wink. Je kan het uiteraard steeds blijven herhalen, maar dat maakt het niet ineens waar tongue.

@Lena,

Ik begrijp de redenatie niet helemaal. In hoeverre ben jij in staat om andere mensen in te schatten en deze te lezen? Jij hebt al vele engelmensen hier ontmoet alleen waarom je ze niet gezien hebt, dat weet ik niet.


grappig ik heb niets met het woord engelmens en daarom heb ik ze ook nog niet ontmoet hier
immers een engelmens heeft geen gevoel van eigen ik,en alle mensen die ik hier gezien heb, hebben dat wel.....
wel heb ik hele bijzondere mensen hier ontmoet die minder met hun eigen ik bezig zijn, en als jij ze engelmensen wil noemen is dat natuurlijk prima.
een nieuwe omschrijving van....
maar de mens is niet zonder ik..... wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

Jij kan ook blijven herhalen dat je geen ziel hebt, dat maakt het ook niet meteen waar. wink
Klopt, daarom is het ook makkelijker om bevestiging te krijgen op andere manieren.

Ik heb meerdere bevestigingen hiervoor gekregen, maar de beste bevestiging was bij mijn natuurarts. Door middel van touch-for-health ging zij specifiek voelen of zij mijn ziel kon voelen. De ziel huist in het hart, en toen ze daar bij mij voelde, voelde ze helemaal geen ziel. Normaal voelt ze die bij andere mensen wel, maar ze moest me helemaal gelijk geven (terwijl zij er ook niet in geloofd dat je zonder ziel kunt leven) dat het bij mij inderdaad toch zo is.

Wat ze voelde bij mijn hart was een energetisch fel wit lichtveld dat ze aanduidde als een poort naar een andere dimensie (wat ook al eens door Hans is gezien, bij mij), maar geen ziel.

Vandaar dat ik weet, geen ziel te hebben.

Ga maar eens bij je eigen hart op onderzoek uit, en vergelijk dit met de andere mensen die geen engelmens zijn. De verschillen zullen je heel snel duidelijk worden wink.
Emuca
Emuca apr 24 '09
Ik kan je ziel wel voelen NiMS. Tevens van de andere engelmensen die ik hier ontmoet heb. Sterker nog; hun zielen zijn beter voelbaar. Misschien te sterk voor die natuurarts, maar niet voor mij. hoe 'sterker'en ontwikkelder de ziel, des te makkelijker voor mij om hem aan te voelen. smile
Cialara
Cialara apr 24 '09
Misschien is jullie ziel niet in je lichaam maar daarbuiten? Ergens boven ofzo op een veilige plek, zodat gewone mensen er niet bij kunnen, maar jullie als "engelmensen" wel. Dat kan dan gelijk ook de reden zijn dat jullie elkaar wel kunnen voelen...
Of zeg ik nu malle dingen?
admin
admin apr 24 '09
Ik zal een analogie geven:
Toen de eerste satellieten de ruimte ingingen werden metingen verricht aan de magnetische velden van de aarde. Fijngevoelige instrumenten gingen mee om te onderzoeken hoe ver de reikwijdte was.
Tot ieders verbazing gaven de instrumenten over lange trajecten niets aan. Blanco. Niente. Men snapte er niets van. Dit kon niet.
Wat bleek. In bepaalde gebieden was de meetwaarde zo hoog dat de instrumenten overbelast waren en daar waren ze niet op gebouwd. Dit werden later de van Allen gordels, twee beschermende ringen die de aardee beschermen tegen hoge energiedeeltjes.

Mijn idee over de ziel is dat de engelmensen een veel sterkere ziel hebben. En dat die is opgenomen in meerdere dimensies. Zuiverder van aard en meer als een eenheid opererend dan bij de 'gewone' mens. Er is dus wel deglijk een ziel, maar die steekt anders in elkaar. Voor sommmige natuurartsen niet, of niet goed, te peilen.
Cialara
Cialara apr 24 '09
Ja dat bedoel ik wink
Wist het alleen niet zo goed uit te leggen als jij Hans!
Lena
Lena apr 24 '09
Origineel bericht van: NiMS
[quote=Angel of Death]
Jij kan ook blijven herhalen dat je geen ziel hebt, dat maakt het ook niet meteen waar. wink
Klopt, daarom is het ook makkelijker om bevestiging te krijgen op andere manieren.

Ik heb meerdere bevestigingen hiervoor gekregen, maar de beste bevestiging was bij mijn natuurarts. Door middel van touch-for-health ging zij specifiek voelen of zij mijn ziel kon voelen. De ziel huist in het hart, en toen ze daar bij mij voelde, voelde ze helemaal geen ziel. Normaal voelt ze die bij andere mensen wel, maar ze moest me helemaal gelijk geven (terwijl zij er ook niet in geloofd dat je zonder ziel kunt leven) dat het bij mij inderdaad toch zo is.

wat een bijzondere ervaring is dat geweest dan ook raar dat ze daar zelf ook niet in geloofde

Wat ze voelde bij mijn hart was een energetisch fel wit lichtveld dat ze aanduidde als een poort naar een andere dimensie (wat ook al eens door Hans is gezien, bij mij), maar geen ziel.

misschien werden ze verblind door dat witte licht? en dat de ziel er toch gewoon zit?


Vandaar dat ik weet, geen ziel te hebben.

geloof me of niet jij hebt wel degelijk een ziel.......
De Engelmens heeft geen identiteit, geen wensen, geen voorkeuren en afkeuren. Hiermee zijn de intenties van de Engelmens onleesbaar geworden omdat ze deze simpelweg niet heeft.

Wat er mist is het gevoel van een eigen "ik".Deze is niet aanwezig bij de Engelmens


als dit is wat jij gelooft zal je deze tekst misschien wat bij moeten stellen
want ik heb bij jou wel afkeur of voorkeur en wensen gezien wink


Ga maar eens bij je eigen hart op onderzoek uit, en vergelijk dit met de andere mensen die geen engelmens zijn. De verschillen zullen je heel snel duidelijk worden wink. waarom toch dat vergelijken met anderen mensen we zijn toch gewoon mensen volgens mij ga je dan erg met je ego in de weer wink[/quote]
Lena
Lena apr 24 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik zal een analogie geven:
Toen de eerste satellieten de ruimte ingingen werden metingen verricht aan de magnetische velden van de aarde. Fijngevoelige instrumenten gingen mee om te onderzoeken hoe ver de reikwijdte was.
Tot ieders verbazing gaven de instrumenten over lange trajecten niets aan. Blanco. Niente. Men snapte er niets van. Dit kon niet.
Wat bleek. In bepaalde gebieden was de meetwaarde zo hoog dat de instrumenten overbelast waren en daar waren ze niet op gebouwd. Dit werden later de van Allen gordels, twee beschermende ringen die de aardee beschermen tegen hoge energiedeeltjes.

dat is dan een mooie ontdekking geweest

Mijn idee over de ziel is dat de engelmensen een veel sterkere ziel hebben. En dat die is opgenomen in meerdere dimensies. Zuiverder van aard en meer als een eenheid opererend dan bij de 'gewone' mens. Er is dus wel deglijk een ziel, maar die steekt anders in elkaar. Voor sommmige natuurartsen niet, of niet goed, te peilen.


precies hans het is jou idee over de ziel
admin
admin apr 24 '09
Hallo,
Bellefleur hier!! grinik ben nieuw,
Ik heb niet heel het topic gelezen, wel de interessante info over de Engelmens.
Is het mogelijk dat een engelmens, een surogaat-identiteit heeft, een soort toneelwerk van allemaal nagebootste identiteitstukjes van andere wezens/ mensen.
En daarin de kunst verstaat om daardoor toe/ingang te krijgen in de subtiele werking van iemands identiteitsstruktuur? Deze als het ware kan overnemen, of een tijdje kan spelen vanuit intentie dat de andere zichzelf daarin herkent? En daarmee aan de slag gaat? Om aldus op die manier een bijdrage te leveren in de ontwikkeling naar de Goddelijke Bron van die andere?

Liefs,
Bellefleur grin
Lena
Lena apr 24 '09
dag bellefleur welkom smile

waarom zo omslachtig als je hier het verhaal over de engelmens leest dan hoef je toch geen toneelstukjes op te voeren?
gast
gast apr 24 '09
Het is juist de bedoeling dat iedereen van het toneel afgejaagd wordt en eindelijk "zichzelf" gaat worden wink
admin
admin apr 24 '09
He, ik vermoed dat jullie me niet begrepen hebben.
Dat jullie mijn tekst reeds invullen als 'omslachtig' geeft dat te kennen.
De bedoeling "afjagen van het toneel", is een vreemd verlangen van gast. Hierbij wordt de intentie van mijn woorden, totaal naar de achtergrond geduwd.
Goed, dank je wel voor deze inzichten jullie twegen.
Liefs,
Belllefleur.
gast
gast apr 24 '09
Quote:
Is het mogelijk dat een engelmens, een surogaat-identiteit heeft, een soort toneelwerk van allemaal nagebootste identiteitstukjes van andere wezens/ mensen.


Dit is mijn inziens meer een karakteristiek van de mens van tegenwoordig.
Lena
Lena apr 24 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Dat jullie mijn tekst reeds invullen als 'omslachtig' geeft dat te kennen.


niet de tekst als omslachtig......
maar deze zin sprong eruit:
En daarin de kunst verstaat om daardoor toe/ingang te krijgen in de subtiele werking van iemands identiteitsstruktuur? Deze als het ware kan overnemen, of een tijdje kan spelen vanuit intentie dat de andere zichzelf daarin herkent

dit is spelen met iemand....een toneelspel.....
Lena
Lena apr 24 '09
je zou je ook nog kunnen afvragen of dit een eerlijke omgang met iemand is.......
admin
admin apr 24 '09
voor wie zich vastklampt aan zijn "ik" ,als eigendom, zal het inderdaad mogelijk een vraag zijn, of dat wel eerlijk is.
Voor wie het Goddelijke en De Bron als zijn Ware Zijn aanziet, kan het een mooie les zijn in terugkeren naar de bron,
Want dan is de eventuele identiteit, het"ik" dat was gevormd door de tijd, onbelangrijk smile
gast
gast apr 24 '09
Quote:
Voor wie het Goddelijke en De Bron als zijn Ware Zijn aanziet, kan het een mooie les zijn in terugkeren naar de bron,


Of ben je dan weer een nieuwe illusie aan het kweken?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Is het mogelijk dat een engelmens, een surogaat-identiteit heeft, een soort toneelwerk van allemaal nagebootste identiteitstukjes van andere wezens/ mensen.

De engelmens heeft geen surrogaat identiteit. Het enige wat het doet is zich aanpassen aan een ander, zodat die ander denkt een bepaalde identiteit te zien. In dat opzicht zijn het dus wel degelijk nagebootste identiteit stukjes.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Origineel bericht van: gast
Quote:
Voor wie het Goddelijke en De Bron als zijn Ware Zijn aanziet, kan het een mooie les zijn in terugkeren naar de bron,


Of ben je dan weer een nieuwe illusie aan het kweken?


Nee zeker niet. Dan heb je begrepen dat het hier niet meer draait om jezelf.

Zonder Jij, kan Jij ook geen ilusies kweken smile.
gast
gast apr 24 '09
De momenten dat je vanuit die bron leeft ben "jij" er niet bij en dus kun "jij" het ook niet weten dat je vanuit die bron leefde. Want anders zit er toch weer een "ik" die het interpreteerd en ws ook uitvoerd onder het mom van "de Goddelijke bron".

Dus zodra jij denkt te handelen vanuit die bron is het dus niets anders dan een illusie gecreeërd door het "ik".
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki