Loading...
nl

Engelmensen lastige mensen?

Emuca
Emuca mrt 31 '09
Ja. Ik discussieer graag op deze manier, omdat je enkel dan dingen leert. Ik ben niet van zomaar aannemen. Ik ben van het proeven van dingen. Het uitpluizen en mijn eigen intuïtie prikkelen.
Ik mag dan wel een van de jongste leden hier zijn, maar op een of andere manier kan ik me redelijk verwoorden in wat ik bedoel of denk. En ik denk dat iedereen dat wel zal kunnen, maar sommige mensen durven niet.
Onzekerheid zit overal. Ook bij alle leden van dit forum. En dat bedoel ik inderdaad met gepasseerd zijn.
Emuca
Emuca mrt 31 '09
Stilstaan hoeft niet per definitie betekenen dat je gevangen zit en vastgehouden wordt. Het kan ook een rustmoment zijn om eens achterom te kijken naar het pad wat je hebt bewandeld en de dingen die je hebt geleerd. Als je steeds maar door blijft razen, dan leer je niet op je volle vermogen, omdat je het niet laat inwerken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

Onzekerheid zit overal. Ook bij alle leden van dit forum. En dat bedoel ik inderdaad met gepasseerd zijn.

Maar is het dan niet eigenlijk heel schijnheilig als je de waarheid probeert te verbloemen om maar niemand tegen de schenen te stoten?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Stilstaan hoeft niet per definitie betekenen dat je gevangen zit en vastgehouden wordt. Het kan ook een rustmoment zijn om eens achterom te kijken naar het pad wat je hebt bewandeld en de dingen die je hebt geleerd. Als je steeds maar door blijft razen, dan leer je niet op je volle vermogen, omdat je het niet laat inwerken.

Achteromkijken is niet stilstaan, want ook van achteromkijken leer je weer.

Als je achterom kijkt ben je verbonden met je vroegere zelf en is er dus wel degelijk interactie en energieuitwisseling.

Daarom ook dat ik zeg dat energieuitwisseling cruciaal is en wij er niet zonder kunnen.
Emuca
Emuca apr 1 '09
Je kan het schijnheilig zien, maar ook als een uitnodiging. Mensen durven meer als ze het idee krijgen dat iedereen gelijk is. smileIk kan best begrijpen dat er mensen zijn die heel graag bij willen dragen aan deze discussie, maar het toch niet durven te plaatsen. Bang om fouten te maken.
Emuca
Emuca apr 1 '09
Stilstaan hoeft niet te betekenen dat je niks leert. In feite leer je niks, want er komt niks binnen. Maar je laat de geleerde dingen zijn werk doen. Energieuitwisseling is en zal er altijd zijn. Maar wij zijn niet met z'n allen aan elkaar verbonden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Je kan het schijnheilig zien, maar ook als een uitnodiging. Mensen durven meer als ze het idee krijgen dat iedereen gelijk is. smileIk kan best begrijpen dat er mensen zijn die heel graag bij willen dragen aan deze discussie, maar het toch niet durven te plaatsen. Bang om fouten te maken.

Tja zo is het leven. Van vallen leer je vaak meer dan als je handje wordt vastgehouden door een overactieve mama die je overal voor beschermd. Maar dat is mijn mening hoor en ik begrijp best dat de iets gevoelige mensen onder ons, hier wat meer moeite mee hebben.

Het is maar goed dat ik niet de enige op dit forum ben dan wink.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Stilstaan hoeft niet te betekenen dat je niks leert. In feite leer je niks, want er komt niks binnen. Maar je laat de geleerde dingen zijn werk doen. Energieuitwisseling is en zal er altijd zijn. Maar wij zijn niet met z'n allen aan elkaar verbonden.

Dan versta ik iets anders onder stilstaan dan jij smile.

Maar dat maakt niet uit want volgens mij zeggen we allebei hetzelfde en dat is dat je niet kunt groeien of bewegen zonder een ander / de invloed van een ander.

Of heb ik je dan niet goed begrepen?
Emuca
Emuca apr 1 '09
Nee, dat heb je wel juist begrepen. Maar ik zie in stilstaan ook meerdere vormen. Stilstaan-stilstaan is dus niks meer doen. Je ziel een beetje laten wegrotten en stilstaan-om-te-leren is eventjes stoppen om alles op je in te laten werken. :3
Lena
Lena apr 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Je kan het schijnheilig zien, maar ook als een uitnodiging. Mensen durven meer als ze het idee krijgen dat iedereen gelijk is. smileIk kan best begrijpen dat er mensen zijn die heel graag bij willen dragen aan deze discussie, maar het toch niet durven te plaatsen. Bang om fouten te maken.


ik ben wel blij met jou kijk en uitleg angel,
mensen zijn wel gelijk,maar dat ervaren ze niet meer,ik kan dat beter,ik heb beter geleerd, ik heb hbo enz het is voor vele vaak juist een reden om iemand te negeren geen zin in om hun standpunt uit te willen leggen voor misschien iemand op een wat lager niveau, zich toch ergens beter voelen.....menselijke emoties
of dat hoort niet thuis in de spirituele wereld discussies
alles is liefde....
dat is dus toch ook de dualiteit en onze maatschappij presteren presteren....
kijk maar hoe afhankelijk je als leerling bent van dat goede cijfer op school
anders helaas pindakaas...zonder diploma geen baan kunnen vinden,want je hebt je niet genoeg ingespannen

ja het verbaasd mij ook vaak,waarom mengen zich niet meer engelmensen zich in een discussie....
bang voor fouten hoef je niet te zijn hier.....
staan ze hier ver boven is het te aards......vinden ze het zinloos?
maar ik begrijp het inmiddels wel de meesten vinden het negatieve energie...
zo wordt het vaak omschreven hier....
en er dus geen energie in steken of het compleet negeren en hopen dat het gauw overwaait, dus vraag niet teveel wink
Lena
Lena apr 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Nee, dat heb je wel juist begrepen. Maar ik zie in stilstaan ook meerdere vormen. Stilstaan-stilstaan is dus niks meer doen. Je ziel een beetje laten wegrotten en stilstaan-om-te-leren is eventjes stoppen om alles op je in te laten werken. :3


stilstaan is en beetje loslaten en daarna weer verder..... smile
Lena
Lena apr 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ja. Ik discussieer graag op deze manier, omdat je enkel dan dingen leert. Ik ben niet van zomaar aannemen. Ik ben van het proeven van dingen. Het uitpluizen en mijn eigen intuïtie prikkelen.
Ik mag dan wel een van de jongste leden hier zijn, maar op een of andere manier kan ik me redelijk verwoorden in wat ik bedoel of denk. En ik denk dat iedereen dat wel zal kunnen, maar sommige mensen durven niet.
Onzekerheid zit overal. Ook bij alle leden van dit forum. En dat bedoel ik inderdaad met gepasseerd zijn.


nou angel oud of jong maakt ook niet uit ik ervaar het net zo,terwijl ik vaak moeite heb van hoe ik het precies bedoel om goed over te brengen smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Nee, dat heb je wel juist begrepen. Maar ik zie in stilstaan ook meerdere vormen. Stilstaan-stilstaan is dus niks meer doen. Je ziel een beetje laten wegrotten en stilstaan-om-te-leren is eventjes stoppen om alles op je in te laten werken. :3

Ook wegrotten is een proces wink. Daar verander je nog steeds van, en veranderen is een energie-uitwisseling.
Natalie1986
Natalie1986 apr 1 '09
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gehad. Waar heb je al deze informatie vandaan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Al deze informatie is gechanneld en afkomstig van de aartsengelen Gabriël en Michael.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Origineel bericht van: Lena10

ja het verbaasd mij ook vaak,waarom mengen zich niet meer engelmensen zich in een discussie....
bang voor fouten hoef je niet te zijn hier.....
staan ze hier ver boven is het te aards......vinden ze het zinloos?

Niet iedereen is zo vasthoudend om te blijven reageren op steeds maar weer dezelfde vragen. Ik weet dat sommige mensen zich irriteren aan mensen die het zichzelf te makkelijk maken, door maar steeds de confrontatie "uit te lokken", maar niet de hand in eigen boezem durft te steken.

Een engelmens zoekt vooral naar potentie, en hoe cru het ook klinkt, mensen die niet aan zichzelf willen werken, hebben nu eenmaal een stuk minder potentie dan mensen die hard aan het werken zijn.
Natalie1986
Natalie1986 apr 3 '09
Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen wilt reageren in deze discussie waar geen einde aan komt.
Maar dit is een forum en daar kan je weer heel veel van elkaar leren, mooier kan gewoon niet.
Lena
Lena apr 3 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Lena10

ja het verbaasd mij ook vaak,waarom mengen zich niet meer engelmensen zich in een discussie....
bang voor fouten hoef je niet te zijn hier.....
staan ze hier ver boven is het te aards......vinden ze het zinloos?

Niet iedereen is zo vasthoudend om te blijven reageren op steeds maar weer dezelfde vragen. Ik weet dat sommige mensen zich irriteren aan mensen die het zichzelf te makkelijk maken, door maar steeds de confrontatie "uit te lokken", maar niet de hand in eigen boezem durft te steken.



Een engelmens zoekt vooral naar potentie, en hoe cru het ook klinkt, mensen die niet aan zichzelf willen werken, hebben nu eenmaal een stuk minder potentie dan mensen die hard aan het werken zijn.




lastig dat sommige antwoorden dan niet te beantwoorden zijn misschien?
dezelfde vragen omdat een eenzijdig antwoord misschien niet voldoende is en of er meerdere meningen zijn over een onderdeel? dus mijn vraag vinden ze het zinloos?
en wat ik heel bijzonder vindt dat een engelmens winkeen oordeel velt over mensen die volgens hun niet aan zichzelf werken blijkbaar weet een engelmens niet alles.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Origineel bericht van: Lena10

lastig dat sommige antwoorden dan niet te beantwoorden zijn misschien?

Alles is te beantwoorden. Alleen hier geld dat degene die de vraag stelt het antwoord helemaal niet wil horen of begrijpen.

Origineel bericht van: Lena10

dus mijn vraag vinden ze het zinloos?

Als je het antwoord op de vraag die je stelt niet wilt horen, is het geven van dat antwoord dan zinloos? Ik vind van wel.
Origineel bericht van: Lena10

en wat ik heel bijzonder vindt dat een engelmens winkeen oordeel velt over mensen die volgens hun niet aan zichzelf werken

Waarom is dat bijzonder? Juist het feit dat een engelmens oordeelt, zorgt het ervoor dat hij / zij een hele snelle inschatting kan maken wie er geholpen moet worden om het snelste resultaat te bereiken.

Het oordeel van een engelmens is gewoon hard, maar de waarheid.

Origineel bericht van: Lena10

blijkbaar weet een engelmens niet alles.

Nee, zelfs god weet niet alles. Waarom denk je dat ze alles zouden weten?
Lena
Lena apr 3 '09
[
Origineel bericht van: Lena10

en wat ik heel bijzonder vindt dat een engelmens winkeen oordeel velt over mensen die volgens hun niet aan zichzelf werken

Waarom is dat bijzonder? Juist het feit dat een engelmens oordeelt, zorgt het ervoor dat hij / zij een hele snelle inschatting kan maken wie er geholpen moet worden om het snelste resultaat te bereiken.

Het oordeel van een engelmens is gewoon hard, maar de waarheid.

maar is het oordeel van de engelmens wel juist?
snelheid voor het juiste resultaat? hun eigen waarheid?

Origineel bericht van: Lena10

blijkbaar weet een engelmens niet alles.

Nee, zelfs god weet niet alles. Waarom denk je dat ze alles zouden weten? [/quote]


precies als een engelmens ook niet alles kan weten,
is hun waarheid wel de waarheid?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki