Loading...
nl

Engelmensen lastige mensen?

gast
gast mrt 29 '09
Van de levensboom mochten ze vrij eten in het paradijs alleen van de boom van kennis van goed en kwaad niet. Dus ja, ik denk dat ze het wel wist, iig na het de verleiding en het eten van de vrucht wist ze het zeker wel. (misschien daarvoor niet echt wink)
Pisces
Pisces mrt 29 '09
Goed doen bedoel ik mee de beste intentie vanuit een persoon. En ik bedoelde de boom van kennis van goed en kwaad inderdaad. Sorry, verkeerde woorden gebruikt. Er was gewaarschuwd dat ze niet hiervan mochten eten, dus ja, ze hebben ervan geweten. (Maar ik was er niet bij, dus kan het je niet verzekeren).
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Origineel bericht van: Lena10
waarom van een mens een engelmens maken? smirk

Waarom van een engelmens een mens maken? Er zijn veel mensen die geen engelmensen zijn. Alle engelmensen zijn daarentegen gewoon mensen.

Dit is precies hetzelfde als indigo's, kristalmensen, sterrenkinderen, regenboogkinderen etc.

Wat is er mis met een etiket als je je hiermee associeert?

Lena, jij noemt je zelf toch ook vrouw, moeder, vriendin etc. Dit zijn allemaal etiketten die je het leven een stuk makkelijker maken omdat iedereen ze kent en weet wat je ermee bedoeld.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
En wij zijn allemaal op de aarde om te leren en wijzer te worden.

Dat geld niet voor iedereen hoor. Sommige mensen zijn hier ook helemaal niet voor zichzelf.
Soulmate
Soulmate mrt 30 '09
Zijn Engelmensen lastige mensen? Hele lastige mensen. Ze hebben zo'n verdraaid sterk geheugen waar ze niet vanaf te brengen zijn.

Ieder mens komt naar de aarde (=de basis), om te leren (=groeien, dmv uitwerken van emoties). Niemand wordt daarin uitgezonderd! Niemand is de allerheilige, want dan zat je hier gewoonweg niet (meer). Vaak is het een blinde waas die we voor onszelf optrekken om veilig achter te blijven zitten, maar groei houdt meer in! Kiezen tussen goed en kwaad: de dualiteit. Een identiteit is niet opgebouwd op kennis (de appel der kennis) en niet op verleiding (de slang). De kunst is je ware identiteit te vinden door in het midden te blijven, evenwicht in dualiteit. Het is niet alleen maar goed en het is niet alleen maar kwaad. Beiden zijn nodig voor contrast.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Origineel bericht van: Soulmate
De kunst is je ware identiteit te vinden

Dat geld niet voor een engel, want die heeft zijn identiteit allang losgelaten. Die heeft allang geleerd dat het niet draait om de individualiteit, maar om het collectief.
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Maar NiMS, hoe weet je dan zeker dat het niet voor een engel geldt? Als je geleerd hebt dat het niet om individualiteit gaat... hoeft dat toch niet te betekenen dat je die zelf niet meer hebt? Hij is enkel minder belangrijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...20engelmens.htm
Voor het jaar 2003 werd er gestreefd naar het ultieme alleen zijn. Een goed voorbeeld hiervan is het Holisme. Het ultieme alleen zijn is een krachtig middel om de ziel volledig te verkennen. "Wie ben je? Wat wil je? Wat is je identiteit?" zijn de vragen die beantwoord worden tijdens deze zoektocht.

Tijdens de evolutie naar 2012 is het duidelijk geworden dat individualiteit een doodlopend spoor is geworden. De kracht van de groep is aan alle kanten merkbaar en vele malen krachtiger dan een enkel individu. Het is tijd om de identiteit los te laten.


En het klopt wat je zegt, je bent nog steeds een individu met een lichaam en een geest. Maar het draait er niet meer om. Je hebt jezelf op de laatste plaats gezet.

"Een engel zou zijn eigen leven opgeven als de groep hiermee gered zou worden."
Lena
Lena mrt 30 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Soulmate
De kunst is je ware identiteit te vinden

Dat geld niet voor een engel, want die heeft zijn identiteit allang losgelaten. Die heeft allang geleerd dat het niet draait om de individualiteit, maar om het collectief.


volgens mij heeft iedereen een identiteit gewild of niet
daarom heb je als mens toch ook een identiteit meegekregen?
dat je doorhebt dat het niet draait om individualiteit maar om het collectief, is waar mensen achterkomen of niet in hun leven,maar daarom ben ik nog steeds geen engel
Lena
Lena mrt 30 '09
[quote=NiMS
"Een engel zou zijn eigen leven opgeven als de groep hiermee gered zou worden." [/quote]

dus jij weet dit,hoe kom je aan deze informatie en over welke engelen spreken we dan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Origineel bericht van: Lena10

volgens mij heeft iedereen een identiteit gewild of niet
daarom heb je als mens toch ook een identiteit meegekregen?

Als je alleen een mens bent, dan wel. Maar een engel heeft geen eigen identiteit.
Origineel bericht van: Lena10

dat je doorhebt dat het niet draait om individualiteit maar om het collectief, is waar mensen achterkomen of niet in hun leven,maar daarom ben ik nog steeds geen engel

Er is een verschil tussen erachter komen en het daadwerkelijk zo leven. Dat jij er nu achter komt, maakt je inderdaad geen engel. Maar de engelen leven al op deze manier tenzij je wou beweren dat engelen niet bestaan want dit is de essentie van hun bestaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: NiMS

"Een engel zou zijn eigen leven opgeven als de groep hiermee gered zou worden."


dus jij weet dit,hoe kom je aan deze informatie en over welke engelen spreken we dan?

Dit zijn alle engelen. En deze informatie komt uit gechannelde teksten die je uit veel websites kunt halen. Gewoon een kwestie van op onderzoek uitgaan.
Lena
Lena mrt 30 '09
en een kwestie van geloven?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Hoe bedoel je een kwestie van geloven?
Lena
Lena mrt 30 '09
dat stel dat jij een engelmens bent en je hebt geen identiteit
hoe zou ik dan weten dat ik met een engelmens te maken heb?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Een kwestie van het rijtje langslopen en zien of je ALLE dingen herkent:

5 Wat zijn hun gaven?
5.1 Grote hoeveelheid energie tot hun beschikking
5.2 Feilloze mensenkennis
5.3 Het veranderen / raken van mensen, door een simpele handeling
5.4 Zij herkennen potentie
5.5 Direct contact met de Engelen in de geesteswereld
5.6 Het beïnvloeden van het Lot naar eigen inzicht
5.7 Hebben een krachtig en ontwikkelde vleugelchakra

En

7 Hoe herken je ze?
7.1 Luisteren altijd
7.2 Een superego
7.3 Risico op grootheidswaanzin
7.4 Bezitten over een onuitputtelijke bron van zelfvertrouwen
7.5 Denken alles te weten
7.6 Lijken iets te “missen”
7.7 Komen gevoelloos over
7.8 Kunnen bijna niet geraakt worden
7.9 Hebben een enorme uitstraling
7.10 Voelen zich alleen
Lena
Lena mrt 30 '09
dit rijtje is bekend hoofdstuk engelmens toch?
ik heb ze nog niet ontmoet maar dat wist ik al smile
hooguit dat iemand bepaalde talenten heeft uit het rijtje
net zo als je de kenmerken van bv hsp herkend
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Dat zijn inderdaad de engelmens hoofdstukken en is het antwoord op je vraag. Zo herken je ze.

Alleen de engelmens is zeer selectief in wie hij helpt en gaat vrij snel en onzichtbaar te werk, dus de kans is zeer klein dat je bewust een engelmens herkent.
Lena
Lena mrt 30 '09
dat is nou jammer,ik had graag er een gekend wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Zo ver zijn ze hier niet weg hoor wink. Op merudi lopen er een aantal rond smile.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki