Als ik een engelmens zou zijn, dan kan ik me niet voorstellen dat ik snel verdrietig of boos zou worden in situaties en dat ben ik wel... daarom denk ik dat ik een gewoon mens ben.
Ik heb wel bijzondere gaven denk ik, die ik nog moet ontwikkelen, maar zie mezelf vooralsnog niet als engelmens. Als jij daar anders over denkt zou ik toch wel heel nieuwsgierig worden (weer een teken van mijn ego denk ik dan!)
waarom is jorine
zijn niet genoeg,waarom jezelf nog een omschrijving willen geven?mensen die op zoek gaan moeten die dan perse een etiket willen zijn voor wat ze zijn....waarom je niet verheugen gewoon op wie je bent?
herkenning van eigenschappen is heel wat anders dan jezelf een engelmens willen noemen het is nml verzonnen door mensen,maar als je dit wil zijn prima hoor,maar je kan je ook gewoon mens noemen met of zonder gave
het feit dat engelmensen het onder elkaar niet eens zijn is omdat het voor ieder op eigen wijze wordt ingevuld het is geen consistentie maar een geloof van iets....
geloof dat, waar je bij prettig voelt,zelf vind ik het bijzonder om gelijkgestemde mensen te mogen ontmoeten dat is vaak een feest van herkenning,maar anderen uitsluiten omdat het niet aan ze besteed is? maar goed die engelmens heeft ook wel een ego dus dat is dan ook niet zo vreemd