Hoi hoi ik ben ook even nieuwsgierig..
-Is hij de juiste voor mij qua toekomst enzo ?
-Is hij een tweelingziel of zielverwant?
-Ik heb het universum gevraagd mij te helpen, word die wens 'binnenkort' vervult? (ik heb alle vertrouwen erin dat hij vervult word nu alleen de vraag 'waneer')
-Ik wil zo graag dat alles voorspoedig verloopt zowel voor mij als mijn naasten kan je die wens overbrengen via de kaarten of kan je vertellen waar ik op moet letten de aankomende tijd?!?!?
Voor de rest kan ik niets bedenken ik ben eigenlijk vrij gezegend met allerijl liefdevolle mensen en heb veel geluk dankbaar gekregen.
Hoi Lilly,
Ik zie een hoop vragen
. Ik heb echter een regel op de eerste pagina staan: 2) De vraag moet over jezelf gaan, en niet over anderen. Er gaan een aantal vragen over iemand anders, dus die kan ik niet beantwoorden.
Ik heb daarom maar een soort van algemene legging gedaan, waar je op kunt letten de aankomende tijd en hoe het voor je gaat lopen. Ik kreeg: "Comparison, Trust en Fighting"
Op dit moment ben je jezelf heel erg aan het vergelijken. Toch mag je inzien, dat er niet echt een vergelijking is tussen dingen die niet hetzelfde zijn. Wees jezelf in plaats van je te gedragen zoals een ander dat graag ziet. Leer daarin te vertrouwen op jezelf en niet te leunen op je omgeving. Het begint met eerlijkheid naar jezelf en naar de ander. Toch zal het niet makkelijk voor je zijn om je daadwerkelijk te kunnen losmaken. Dit is niet zonder strijd, en ik heb ook het gevoel dat je dit wel weet. Misschien dat je daarom zo twijfelt en het moeilijk vind om de daadwerkelijke stap te maken? Ik kan je alleen aanraden om vooral eerlijk naar jezelf te worden en te blijven.
Goed dit was de legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.