Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

jannie
jannie mrt 8 '11
Dank je wel ..lily..ik volg het pad........................??
Serenity
Serenity mrt 8 '11
*grinnik*
jannie
jannie mrt 8 '11
Hallo...zou je voor mij aub een tarot legging willen doen...dank je wel...liefs jannie
jannie
jannie mrt 8 '11
oeps...heb ik het weeeeeeeeer gedaan..zelfde vraag dubbel op forum...tja..beetje dom he..sorry !!!!!!!!
angel67
angel67 mrt 9 '11
wie wilt voor mijn een kaart trekken, ik wil weten wat mijn te wachten staat ik heb genoeg meegemaakt
angel67
angel67 mrt 9 '11
kan je voor mij kaart leggen bedankt alvast
manuela
manuela mrt 9 '11
hallo38
manuela
manuela mrt 9 '11
sorry ik weet niet goed hoe het werk maar ik ga me even voor stellen ik ben manuela ben 38 en de laatste tijd leg ik met me zelf heel er in fde klins en blijf met onbeantwooden vraagen zitten ik hoop dat ik dat hier kan vinden zou iemand aub kaart kunnen leggen voor mij dankje groetjes manuela
jannie
jannie mrt 11 '11
Ha Nims...ik heb zoveel vragen.
Maar deze is zo belangrijk...
kan ik weer meer uren gaan werken..ben ik op de juiste weg..
Dank je wel...liefs jannie
angelmind
angelmind mrt 18 '11
ik heb eigenlijk een hele hoop vragen maar ben gewoon benieuwd wat er op dit moment centraal in me kaarten ligt
meis
meis mrt 20 '11
Hallo, dit is mijn eerste bezoek omdat deze site heel lastig is om te vinden vind ik zelf, ik ben geintresseerd in deze onderwerpen maar vrij nieuw. Ik ga vaak naar beurzen en ik vind het heel interresant.

Ik heb je regels gelezen maar zou toch graag een legging willen ontvangen als je dat wil doen haha.
mijn vraag is, ik heb een leuke jongen/man ontmoet en ik zpu graag willen weten of dit wat gaat worden?

Alvast dank je wel!
Richie Richard
Richie Richard mrt 23 '11
Wauw, je wordt overladen shocked
Sorry dat ik er nog een schepje boven op doe, maar ik heb de volgende vraag:
Het geen wat ik doe, zal dat verkeerd uit pakken?
siskaatje
siskaatje mrt 25 '11
hi ik ben net nieuw hier op het forum.
zou zo graag iets willen weten van jullie indien mogelijk.
heb in 1 maand tijd zoveel meegemaakt komen er weer eens betere tijden?

groetjes,siska.
christi
christi apr 28 '11
Lieve Nims, Ik ben momenteel erg de weg kwijt en erg onzeker geworden over van alles en nog wat.
De vraag is, zie jij me nog aan een baan komen? en zo ja, in welke richting?

Vast heel erg bedankt voor je antwoord.
groetjes
christi
isa 1982
isa 1982 apr 30 '11
Ik verwachte gister een groot geld bedrag en het is nog niet binnen krijg ik het deze week
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Ik zou gewoon even bellen, lijkt me veel makkelijker smile
isa 1982
isa 1982 apr 30 '11
heb het gevoel dat mijn overleden vader mij wilt waarschuwen of beschermen tegen iets.....maar durf hier met niemand over te praten want ik ben bang dat ze mij voor gek verklaren , zie ik ze vliegen of heb ik het toch goed?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 4 '11
Ik wil even laten weten dat zodra ik verhuisd ben, ik weer ga leggen. Ik doe dan even een check wie er allemaal gevraagd hebben EN meer dan 25 berichten geplaatst hebben op Merudi en dan pak ik het weer op. 14 mei is de planning dus vanaf die datum kun je weer vragen smile
AngelClear
AngelClear mei 5 '11
Oproep aan NiMS !


Hallo NiMS, tongue


Ik zou bij deze een oproep willen doen. Ik heb voor jou een privé-berichtje achtergelaten vorige week op zaterdag. Ik zie dat je het nog altijd niet hebt gelezen. Misschien vergeten of zo. Ik wist niet echt hoe dit op te lossen. Dus deed ik het maar op deze manier. Oproep aan NiMS ! sick
lamama
lamama mei 15 '11
hoi hoi,
ik heb een vraagje over de aangevraagde woningruil,
ik ben met een aanvraag bezig van woning ruil ik woon in een flatje en kan nu ruilen met iemand in een eengezinswoning,
ben er best wel gestrest over,het lukt me niet om ze momenteel voor mezelf te leggen,
ik ben er zo gespannen om omdat ik al zolang weg wil uit de flat,
alvast heel erg bedankt
lieve groetjes lamama
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki