Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Hoi Nims,

Ook ik heb even een vraagje voor jou tarot:

Per 13/05/2011 heb ik een nieuwe baan bij de tuinen. Ik heb een proeftijd van een half jaar.

Wat zie je voor mij met betrekking tot deze baan?

Liefs Moon
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '11
Hoi Allemaal, bedankt voor de vraagjes. Zoals ik al heb aangegeven heb ik een verhuizing achter de rug, en zoals altijd wil het Internet nog niet zo spoedig mee verhuizen. Providers bedankt wink.

Ik ben nu op mijn werk, dus kan hier niet leggen, maar zodra ik in mijn nieuwe huis weer internet heb, ga ik op volgorde van de aanvragen weer leggen. Ik zal dan even kijken wie er allemaal gevraagd hebben, wel meer dan 25 berichten hebben geplaatst, en openieuw vragen of je nog een legging wilt en of de vraag nog relevant is!
m2j0
m2j0 mei 18 '11
beste nims...

in de afgelopen 5 jaar heeft mijn leven op de kop gestaan.. ik ben sinds kort echt druk bezig met nieuwe dingen, waaronder scholing, en waarscheinlijk een nieuwe liefde..
na alle omstandigheden heb ik moeite met los laten en vertrouwen ...

ik zou graag willen weten of ik goed doe aan de veranderingen en of ik op de goede weg ben ..

in iedergeval bedankt ..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '11
Yes! Het internet doet het thuis weer. Bij deze kan ik dus weer voor jullie leggen. Omdat ik het een tijdje niet gedaan heb volgt hier eerst een lijstje met namen die aangevraagd hebben EN die meer dan 25 berichten hebben geplaatst. Staat je naam er tussen, wil je dan even reageren of je nog steeds een legging wilt, en wat je vraag is? Ik kan dan in ieder geval de volgorde aanhouden.

corrine
Lotusje
knofje
Lily Beau
jannie
angel67
meis
Richie Richard
siskaatje
Peejay
juniors mom
juniors mom mei 18 '11
hoi leuk dat je er weer bent!
zou je voor mij ook een kaartje willen leggen? natuurlijk na heel je lijstje met andere personen ;-)

voor mij een vraagje int algemeen als dat kan?

alvast bedankt!
groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '11
Hoi JM, ik leg graag voor je, maar dan wel een vraag die je beantwoord wilt hebben. Dus als je hier toch even over zou willen nadenken, heel graag smile
juniors mom
juniors mom mei 19 '11
dank je nims, is geen probleem, dan misschien toch over men eigen gezondheid! kan dit je verder helpen of moet het specifieker zijn?

alvast bedankt!
xxx kelly
m2j0
m2j0 mei 20 '11
hallo nims ik had nog graag mijn kaarten gelecht willen hebben, wanneer je er aantoe komt... bedankt ..
xx m2j0
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '11
Hoi Marjolein. Ik leg graag kaarten voor je als je meer dan 25 berichten op het forum hebt geplaatst. Ik gebruik die regel voor iedereen zodat ik zeker weet dat deze persoon ook iets gaat bijdragen aan Merudi. Bedankt voor je begrip!

Groetjes Julien
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '11
Origineel bericht van: juniors mom
dank je nims, is geen probleem, dan misschien toch over men eigen gezondheid! kan dit je verder helpen of moet het specifieker zijn?

alvast bedankt!
xxx kelly


Hoi Kelly,

Aangezien de rest nog niets gevraagd heeft en ze toch voorgaan, ga ik nu toch voor jou leggen. Dan hoef je niet zo lang te wachten. Je vraag gaat over je eigen gezondheid. Ik heb de volgende kaarten voor je getrokken:

Ripeness, Success en Schizoprhenia.

Dit is wat ze voor mij betekenen. Op dit moment is het eigenlijk heel stabiel en volwassen voor je. Je hebt veel dingen in jezelf aangegaan en hebt voldoende de tijd genomen om hierin ook zeer zorgvuldig te worden. Dit betekend op de korte termijn ook veel success, energie en de kracht om dingen te doen. Je gezondheid ziet er nu dus heel goed uit. Maar in de toekomst ontstaat er een innerlijke tweestrijd. Ik heb het gevoel alsof je heel erg bezig bent met je lichaam, maar dat je geest hierin is achter gebleven. Dus hoewel je lichamelijk gezond bent, zal je ondervinden dat het geestelijk wat minder gaat. Het wordt dus tijd om hier ook flink aan te gaan werken en de balans in jezelf hierin wat meer te vinden. Het éne kan niet zonder het andere.

Goed dit was mijn legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
m2j0
m2j0 mei 20 '11
geen probleem, en ik snap het ook wel ja .. geef je dr wel gelijk in..
in niedergeval alvast bedankt..
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 20 '11
Hoi Nims,

Ik heb nu inmiddels ook 25 berichten

De vraag blijft hetzelfde:

Per 13/05/2011 heb ik een nieuwe baan bij de tuinen. Ik heb een proeftijd van een half jaar.

Wat zie je voor mij met betrekking tot deze baan?

Liefs Moon en bedankt!!!!! smile
Twister
Twister mei 20 '11
hoi Nims

Heb een vraag zit er een breuk in relatie aan tekomen dit
jaar of blijven we toch samen
vind er moelijk
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '11
Origineel bericht van: Twister
hoi Nims

Heb een vraag zit er een breuk in relatie aan tekomen dit
jaar of blijven we toch samen
vind er moelijk

Hallo Twister. Ik heb de regel in dit onderwerp (zie eerste pagina) dat iemand minimaal 25 berichten moet hebben geplaatst, voordat ik een legging doe. Ik weet dan zeker dat iemand nog vaker terugkomt op Merudi en ook wat bijdraagt. Aangezien jij nu op 17 zit en nog niet op 25, wil ik je vragen nog even geduld te hebben voordat ik voor jou ga leggen. Je bent er bijna, dus ik geloof dat het wel goed komt hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi Nims,

Ik heb nu inmiddels ook 25 berichten

De vraag blijft hetzelfde:

Per 13/05/2011 heb ik een nieuwe baan bij de tuinen. Ik heb een proeftijd van een half jaar.

Wat zie je voor mij met betrekking tot deze baan?

Liefs Moon en bedankt!!!!! smile


Hoi Moon. Je hebt inderdaad meer dan 25 berichten, dus bij deze jouw legging. Tijdens het schudden viel Innocence eruit, en de kaarten die ik legde waren: "Clinging to the past", "Comparison" en "Fighting".

Wat dit mij zegt is het volgende. Als algemeen thema voor deze baan geld onschuld. En daarmee in de zin dat het voor jou allemaal nieuw is en je er met een heel open blik in zit. Je laat het op je afkomen en doet netjes wat er van van je gevraagd wordt. Kortom, heel open ben je naar de mensen en het werk daar, zonder dat je er eigenlijk heel druk mee bezig bent, want zo ben je nu eenmaal. Voordat je met deze baan begon, was je erg met je verleden bezig. Dit is volgens mij ook een nieuwe stap voor je om iets op te bouwen. Je hebt het verleden ermee wat meer kunnen loslaten. Op dit moment kom je met je baan echter in de situatie dat je vergeleken wordt met anderen, of dat je jezelf gaat vergelijken met anderen. Want het is werk, en daarbij horen ook prestaties. Ik weet niet hoe erg dit speelt, maar je bent er wel mee bezig, of men is er mee bezig. Misschien heb je binnenkort een beoordelingsgesprek?

In de toekomst is deze baan een stuk moeilijker voor je. Het wordt vechten en er hard voor werken. Ik kan nog niet plaatsen in welke zin. Misschien moet je hard werken om zo beter te presteren zodat je mag blijven, of misschien krijg je collega's waar je moeite mee hebt. In ieder geval is er werk voor je aan de winkel. En als jij dat leuk vind en energie van krijgt, vooral doen! Maar als je er last van hebt, kijk dan in jezelf wat je raakt en hoe je ermee verder wilt.

Goed dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie!
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 21 '11
Hoi Nims,

Ik kan deze legging heel erg plaatsen inderdaad ik doe netjes wat er van mij gevraagd worden en voordat ik deze baan kreeg zat ik helemaal vast in het verleden. en open naar mensen toe dat ben ik zeker.

Dat vergelijken zou kunnen er is namelijk een collega waarmee ik soms ook moet werken en elke keer als ik de hele dag met haar werk is in de avond een kastekort. en dan heb ik het niet over 1 of 2 euro maar grote bedragen dat je zoiets hebt van dat kan nooit teveel teruggegeven zijn. Maar toch ga ik dan aan mijzelf twijfelen van heb ik het nou echt verkeerd gedaan. en ik ben heel bang als het hoofdkantoor ziet dat dit aan de gang blijft dat ze mij eruit wippen zegmaar terwijl ik het hartstikke leuk vindt.

Dat vechten zou te maken kunnen hebben met deze situatie maar ook misschien met het feit dat er aan dit werk een hele zware opleiding is verbonden van 180 bladzijdes verdeeld in 12 modules daar zal ik hard voor moeten leren als ik klanten producten wil kunnen adviseren. Als het aan mij ligt blijf ik daar dus ik hoop dat mij dat gegund is

Bedankt Nims!!!
Twister
Twister mei 23 '11
Heb een vraag zit er een breuk in relatie aan tekomen dit
jaar of blijven we toch samen
vind er moelijk
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '11
Origineel bericht van: Twister
Heb een vraag zit er een breuk in relatie aan tekomen dit
jaar of blijven we toch samen
vind er moelijk


Hoi Twister,

Ik heb voor jou een legging gedaan: "Traveling, Harmony en Understanding".

Je relatie is ontstaan vanuit een moment waarop jullie allebei in het leven aan het zoeken waren naar jezelf. Hierbij hebben jullie elkaar echter "Toevallig" ontmoet, omdat jullie met hetzelfde bezig zijn. De reis in jullie zelf, lijkt heel er op elkaar, waardoor het ook lijkt alsof jullie heel erg hetzelfde zijn. Dat blijkt ook uit de kaart harmony, waarin staat dat jullie op dit moment erg gelijk gestemd zijn, en hetzelfde over dingen voelen. De balans is goed op dit moment. Naar de toekomst toe, is het een wederzijdsbegrip naar elkaar toe, waarin het nog open is, hoe dit is ingevuld. Of dit met elkaar of zonder elkaar is, willen de kaarten niet zeggen, maar wel dat jullie het met elkaar eens zijn en er hetzelfde over denken. Geen ruzie, kommer en kwel dus, maar een wederzijds begrip over hoe de toekomst er gaat uitzien.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
admin
admin mei 24 '11
Hallo Nims,

ik zou ook graag een legging willen aanvragen,
mijn vraag is:
hoe kom ik aan een nieuwe baan en/of hoe ga ik het financieel redden ?
diebrabander
diebrabander mei 24 '11
Nims,
ik heb een vraagje,
staan er op die kaarten alleen die woorden of ook die hele tekst die je erbij schrijft?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki